ماجرای بازداشت همسر و دختر علی دایی در هواپیما پرواز تهران دبی

ماجرای بازداشت همسر و دختر علی دایی در هواپیما پرواز تهران دوبی و واکنش علی دایی به خبر بازداشت همسر و دخترش در هواپیما از تهران به دوبی کیش را در ادامه ببینید.

ماجرای بازداشت همسر و دختر (خانواده) علی دایی در هواپیما پرواز تهران دبی

خانواده علی دایی بازداشت نشده است

خبر بازداشت همسر و دختر علی دایی شایعه شده است و گفته می‌شود که صبح امروز در یکی از پروازهای شرکت خطوط هوایی ماهان از تهران به مقصد دوبی در حال سفر بودند ولی هواپیما در کیش متوقف می شود گفته می‌شود که ماموران امنیتی دختر و همسر علی دایی را از پرواز با متوقف کرده اند و حتی خبر دستگیری آنها منتشر شده بود.

ماجرای بازداشت همسر و دختر علی دایی در هواپیما

علی دایی درباره این خبر واکنش نشان داد و گفت همسر و دخترش به صورت کاملا تضمینی سوار هواپیما شده بودند تا به دبی بروند اما هواپیما را از دبی بازگرداندند و در نهایت در کیش فرود آوردند و همسر و دختر بنده را از هواپیما پایین آورده اما بازداشت نکردند من هم پیگیر این ماجرا هستم.

علی دایی می گوید بعد از فرود هواپیما گفتند که دخترم می تواند برود اما هنگام فرود درب هواپیما بسته بود و او هم نتوانست خارج شود علی دایی درباره ممنوع الخروجی همسر و دخترش می گوید که آنها ممنوع الخروج نبوده چرا که ممنوع الخروج بودن باید در سیستم پلیس نشان میداد.

همچنین ببینید:

وی در پاسخ به این سوال که آیا همسر و دخترش ممنوع الخروج شده اند یا خیر، گفت: اگر ممنوع الخروج می شدند باید سیستم پلیس گذرنامه آنها را نشان می داد. هیچ کس در این مورد به من پاسخی نداده است. من واقعا نمی دانم دلیل این چیزها چیست؟ آیا آنها می خواستند یک تروریست را دستگیر کنند؟ همسر و دخترم برای سفر چند روزه و برگشت به دبی می رفتند. حتی دوشنبه آینده زمان پرواز برگشت آنها بود.

دایی افزود: من در زندگی چیزهایی می بینم که باور آنها برایم بسیار سخت است. آنها از کنترل پاسپورت عبور کرده اند و کاملا قانونی سوار هواپیما شده اند، اما این همه مسافر از دبی برگردانده اند تا همسر و دخترم را پیاده کنند. اگر مشکلی بود چرا دستگیرشان نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را پس دادند؟ شما باید این سوالات را بپرسید. جوابی نمی گیریم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *