آزمون استخدام پرستار وزارت بهداشت اسفند 98 +نمونه سوالات

آزمون استخدام پرستار وزارت بهداشت اسفند 98 +دانلود نمونه سوالات

آزمون استخدام پرستار وزارت بهداشت اسفند 98 +نمونه سوالات را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

وزارت بهداشت برای رفع نیاز ها و تقویت نیروهایش به جذب افراد پرتلاش و پر انرژی خواهد پرداخت.

این وزارت خانه هر ساله نیروهای جدیدی را برای تقویت بیمارستان ها استخدام میکند که امسال هم تصمیم به جدب نیرو کرده که در اسفند 98 آزمون رسمی را برای داوطلبان برگزار خواهد کرد و کسانی که بتوانند در این آزمون امتیازات و نمرات لازم را کسب کند به استخدام این وزارت خانه درخواهد آمد.

آزمون استخدام پرستار وزارت بهداشت اسفند 98

در همین رابطه مدیرکل دفتر ارتقای سلامت بهداشت اعلام کرده که 5 هزار پرستار نیاز داریم که در سراسر کشور میتوانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت کسب نمرات کافی استخدام خواهند شد و در بیمارستان های دولتی مشغول به کار میشوند.

آزمون استخدام پرستار وزارت بهداشت اسفند 98 +نمونه سوالات

به گزارش خبرگزاری ایرنا ، خانم مریم رسولی در مراسم افتتاحیه یکی از بخش های تکمیلی بیمارستان کوثر سمنان گفت که این آزمون در اسفند ماه 1398 برگزار میشود و این آزمون ها در دانشگاه های علوم پزشکی سراسری انجا خواهد شد.

اولویت با داوطلبان شهرهای محروم خواهد بود

خانم مریم رسولی همچنین تاکید کرد که اولویت استخدام به داوطلبانی خواهد بود که در شهرهای محروم زندگی میکنند است.

رسولی ادامه داد: آبان ۹۸ نیز آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۹ هزار نفر برگزار شد که حدود ۵ هزار نفر پرستار هستند.

این مقام مسوول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: استخدام این تعداد نیرو شاید کمبود نیروهای پرستاری را جبران نکند، اما قطعا کمک بزرگی به این حوزه خواهد بود.

اجرای طرح خدمات پرستاری از راه دور

رسولی با اشاره به اینکه طرح «پرستار ترخیص» یا «پرستار پیگیری» یا همان «پرستاری از راه» دور به منظور ارائه خدمات در منزل است، گفت: اجرای این طرح سبب پیگیری وضعیت بیماران پس از ترخیص از بیمارستان می‌شود.

وی به پوشش بیمه‌ای خدمات مراقبت در منزل اشاره کرد و افزود: طرح آزمایشی پوشش بیمه‌ای خدمات مراقبت در منزل برای پنج بیماری اصلی شامل بیماران دچار نارسایی قلبی پیشرفته، سکته های مغزی، سرطان و نوزادان نیازمند فوتوتراپی، با همکاری سازمان های بیمه‌گر آغاز شده است.

وی توضیح داد که تعرفه‌های این خدمات در منزل نیز مشخص است و مراکز مراقبت در منزل بر اساس تعرفه‌های مصوب فعالیت می‌کنند.

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از اجرای پوشش بیمه این خدمات به صورت آزمایشی در تعدادی از مراکز پنج استان خبر داد و گفت: نتایج این امر در شورای عالی بیمه درحال بررسی است و در صورت تایید، در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی به پیگیری‌های وزیر بهداشت به منظور پوشش بیمه برای این خدمات اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که درصورت پوشش بیمه‌ای برای خدمات مراقبت در منزل، تحول بسیار بزرگی در نظام خدمات پرستاری و فرآیند این خدمات در کشور رخ می دهد.

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری یک روزه به سمنان، علاوه بر بازید از برخی مراکز بهداشتی درمانی این استان، در جشن روز پرستار نیز شرکت کرد.

۷۴۷ پرستار و کارکنان پرستاری شامل کارشناسی پرستاری، اتاق عمل و هوشبری در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اشتغال دارند.

بر اساس آمارهای موجود هم اکنون حدود ۱۵۰ هزار پرستار در بیمارستانهای دولتی و خصوصی در کشور مشغول به کار هستند.

نمونه سوالات آزمون استخدام پرستار وزارت بهداشت اسفند 98

سوالات استخدامی پرستاری نام مجموعه ای است که همکارانمان بعد از شنیدن خبر استخدام از سوی سازمان وزارت بهداشت برای تولید آن شبانه روز تلاش کرده اند تا بتوانند در نهایت با ارائه کاملترین محصول استخدامی پرستاری کلیه نیاز های داوطلبین آزمون استخدامی پرستاری را مرتفع نمایند. لازم به ذکر است که تلاش های بی وقفه دوستان شما در ایران سوال در نهایت به قرار دادن اصل سوالات سالهای گذشته آزمون استخدامی پرستاری در این بسته ختم شد و خدا را بیش از پیش شاکریم که توانستیم با ارائه این بسته خودمان را به شما اثبات کنیم. با مشاهده محتویان این بسته در زیر می توانید به گفته هایمان پی ببرید. با ما همراه باشید.

دانلود نمونه ها سوالات پرستاری قسمت اول (بعد از ورود به صفحه دانلود روی گزینه قرمز رنگ “دریافت لینک دانلود” کلیک کنید )

دانلود نمونه ها سوالات پرستاری قسمت دوم(بعد از ورود به صفحه دانلود روی گزینه قرمز رنگ “دریافت لینک دانلود” کلیک کنید )

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. سلام
    یعنی فقط پرستار میگیرن یا از بقیه رشته های علوم پزشکی هم هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *