دانلود کامل الله اکبر خامنه‌ای رهبر میثم مطیعی ( کلیپ و فیلم و صوتی )

دانلود کامل الله اکبر خامنه‌ای رهبر میثم مطیعی ( کلیپ و فیلم و صوتی )

دانلود کامل الله اکبر خامنه‌ای رهبر میثم مطیعی ( کلیپ و فیلم و صوتی )

میثم مطیعی مداح سرشناس کشورمان که به مداح سیاسی شهرت دارد قطعه ای به نام الله اکبر خامنه ای رهبر را خواند که مورد توجه قرار گرفته است این نوحه سیاسی در پیرو حمایت از رهبر انقلاب و مبارزه با رژی صهیونیستی میباشد.

دانلود کامل الله اکبر خامنه‌ای رهبر میثم مطیعی

میثم مطیعی در سال‌های اخیر با مداحی های سیاسی همیشه مورد توجه قرار گرفته است در دوران حسن روحانی بیشترین فعالیت و انتقالات سیاسی خود را در مداحی های خود بیان می‌کرد.

دانلود این ویدیو

اما در دوران ابراهیم رئیسی کمتر دیده ایم که میثم مطیعی اقدام به انتقاد از دولت رئیسی کند الله اکبر خامنه ای رهبر بار دیگر مورد توجه قرار گرفته و این نوحه هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شود این قطعه میثم مطیعی را به عنوان یکی از اثرات انقلابی در بین مداحان می توان عنوان کرد میثم مطیعی متولد دهه شصت بوده و در رشته علوم قرآن و حدیث تحصیل کرده استو  مدارک خود را از دانشگاه امام صادق دریافت نموده است او را به عنوان مداح بیت رهبری نیز می‌شناسند.

همچنین ببینید فیلم واکنش میثم مطیعی به گرانی های اخیر دولت رئیسی 

میثم مطیعی از شاگردان مرحوم آیت الله شیخ آقا مجتبی تهرانی نیز می باشد در سال ۱۳۸۹ مدرک دکترای خود را از دانشگاه امام صادق دریافت کرد و در سال ۱۳۹۵ عضو هیئت علمی دانشگاه الهیات گردید جالب است بدانید که میثم مطیعی در فاجعه منا سال ۱۳۹۴ که بسیاری از هموطنانمان جان خود را از دست دادند تواند جان سالم به در ببرد.

به گفته یکی از خبرنگاران اصول‌گرا، ظهور فردی به نام میثم مطیعی در جایی اتفاق افتاد که توده مذهبی کشور از بی‌تقوایی برخی از مداحان و حاشیه سازی آن‌ها برای دستگاه امام حسین خسته بودند و جضور مداحی جوان و تحصیل‌کرده مثل حاج میثم، توانست تا حد زیادی خلاهای ایجادشده را پر کند. حاج میثم مطیعی نخستین بار در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب اسلامی برای نخستین بار در برابر رهبر انقلاب دست به میکروفون شد تا خود را با صدای زیبا و دانش عمیقی که داشت، به همگان معرفی کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *