بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف کیست +عکسهای ویدا جوان

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف +عکسهای ویدا جوان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یکی از مجموعه های جذاب تلویزیونی که این شب ها از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفته است مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است این مجموعه توسط بهمن گودرزی کارگردانی شده و علاقمندان زیادی به دست اورده است.

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف +عکسهای جنجالی ویدا جوان

یکی از کاراکترهای اصلی این مجموعه صبا میباشد که خانم ویدا جوان نقش آن را بر عهده داشته و از کاراکترهای مهم این مجموعه میباشد که در کنار هومن شاهی خواننده و بازیگر بازی میکند این اولین باری است که این دو نفر در کنار هم به مقابل دوربین ظاهر میشود.

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف +عکسهای جنجالی ویدا جوان

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف

خانم ویدا جوان بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف بوده که در سال 1365 در شهر تهران به دنیا امده است و در حاضر متاهل میباشد نام همسر وی آیلا تهرانی بوده که او هم از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون میباشد.

آیلا تهرانی درباره فعالیت هنری اش میگوید هركاری كه بتوانم انجام می‌دهم. سال گذشته عمده فعالیتم در طراحی صحنه و لباس گذشت و امسال قصدم كارگردانی است.

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف +عکسهای جنجالی ویدا جوانبازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف

ضمن آنكه نگارش تئاتر هم در برنامه‌ام هست. من و ویدا با برنامه جلو می‌رویم و برنامه امسال ما آرتیست بازی و كارهای هنری است. می‌خواهیم برگردیم به آن گذشته‌ای كه از دستش دادیم. خب به خاطر مسائل نامناسب اقتصادی درگیر كارهایی شدیم كه گاها دوست نداشتیم اما امسال قصد داریم كارهایی را انجام دهیم كه دوست داریم.

ماجرای اشنایی با هم

ویدا جوان از طریق علاقه اش به دوبله با آیلا تهرانی آشنا شده و شاید برای مخاطبان جالب باشد که نخستین بار ویدا جوان از آیلا تهرانی خواستگاری کرده است.

شروع زندگی مشترک و مراسمات ازدواج ویدا جوان و همسرش تفاوتهای بسیاری با سایر زوج ها داشته است.

مهریه ویدا جوان ۷۱۱۱ شاخه گل رز هلندی است که به رنگ های سفید، زرد و قرمز باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف +عکسهای جنجالی ویدا جوان

تحصیلت ویدا جوان

مدرک تحصیلی وی کارشناسی در رشته ی حسابداری میباشد

شروع بازیگر ویدا جوان

بازیگری را در کلاس های آموزش بازیگری استاد حمید سمندریان آغاز کرده است.

نخستین بار در سال ۱۳۹۱ در نقش نگار در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی نقش آفرینی کرد.

ویدا جوان در سریال زمانه در کنار مهرانه مهین ترابی، حسین مهری، حمید گودرزی، آیدا فقیه زاده، پریناز ایزدیار، حسین محجوب، فریبا متخصص، شهرام قائدی، رویا میرعلمی، هومن برق نورد و … به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف +عکسهای جنجالی ویدا جوان

بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف

ایلا: من به عشق در نگاه اول بیشتر از عشق در صدای اول اعتقاد دارم. من شیفته نگاه ویدا شدم. یک سال از ضبط صدای ویدا در استودیو می‌گذشت و من روی صدای او كار می‌كردم. نمی‌دانم شاید صدا هم تاثیر گذاشت؛ این را نمی‌توانم قطعی بگویم.

ویدا: من همیشه به كار دوبله علاقه داشتم. یكی از دوستانم كه این علاقه را می‌دانست و ایلا را می‌شناخت پیشنهاد داد به استودیوی او برویم. آنجا برای اولین بار با ایلا آشنا شدم؛ البته صبح همان روز ایلا در تلویزیون برنامه «صبح‌آمد» را داشت. خیلی جالب بود عصر كه رفتیم استودیو او را آنجا دیدم و حتی گفتم كه شما همان آقایی نیستید كه صبح برنامه داشتید؟ ایلا هم طوری رفتار كرد كه خب، بله معلوم است كه شما باید بدانید.

ویدا جوان بازیگر نقش صبا در سریال زیر همکف

ویدا جوان دربارۀ نحوۀ آشنایش با همسرش می‌گوید: یکی از دوستانم کـه از علاقه ام بـه دوبله باخبر بود مرا بـه استودیو ضبط صدای ایلا برد تا تست دهم. طی همین جلساتی کـه بـه آنجا میرفتم و با ایلا صحبت میکردیم بـه این نتیجه رسیدیم کـه علایق مشترکمان در رنگها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار اسـت.

و حتی پس از ازدواج تفاهم مـا دو نفر برای خانواده‌هایمان هم خیلی جالب بود. جالب اسـت بدانید مهریه ویدا جوان بـه انتخاب خود او 7000 شاخه گل رز هلندی بـه رنگ هـای سفید، قرمز و زرد اسـت.

سریال های ویدا جوان

زمانه بـه کارگردانی حسن فتحی محصول سال ۱۳۹۱

پژمان بـه کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۲

آسمان مـن بـه کارگردانی محمدرضا آهنج،محصول سال ۱۳۹۳

شمعدونی بـه کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۴

ماه و پلنگ بـه کارگردانی احمد امینی محصول سال ۱۳۹۵

 

فیلم های سینمایی ویدا جوان 

ملبورن بـه کارگردانی نیما جاویدی محصول سال ۱۳۹۲

از مـا بهترون بـه کارگردانی مهرداد فرید محصول سال ۱۳۸۷

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا