دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی دانیال جعفری را به همراه سوابق در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانیال جعفری از بازیگران خردسال با استعداد کشورمان بوده که توانسته با سن کم خیلی زود وارد عرصه بازیگری شود و استعداد خود را به رخ همگان بکشاند او در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال بوتیمار به ایفای نقش پرداخته است که در این صفحه میخواهیم به معرفی این هنرمند بپردازیم

دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟

سریال بوتیمار از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که که در 25 اردیبهشت 1400 بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است و در آن بازیگران شناخته ای همچون حمید لولایی و مرجانه گلچین و اشکان اشتیاق بازی میکنند در این سریال بایگران جدید و با استعداد نیز حضور دارند که در کنار هنرمندان شناخته شده کشورمان بازی میکنند.

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

بیوگرافی دانیال جعفری

دانیال جعفری در سال 1385 به دنیا امده و در حال حاضر در دوران ابتدایی تحصیل میکند او با سن کمی که دارد خیلی زود توانسته تجربه بازیگری در تلویزیون را به دست اورد

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

دانیال در آموزشگاه تخصصی بازیگری و فیلمسازی هنر و سینما ثبت نام کرد و زیرنظر استاد داریوش موحد دوره دید و از همین طریق نیز وارد عرصه بازیگری شد. او نخستین بار در سال 1398  برای بازی در فیلم تلویزیونی به یادم باش به کارگردانی مجتبی سعید زاده انتخاب شد. این فیلم از شبکه دو و شبکه امید پخش شد.

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

سوابق هنری

این بازیگر نوجوان تاکنون در فیلم سینمایی «به یادم باش»  به کارگردانی مجتبی سعید زاده در ژانر کودک و نوجوان و همچنین در فیلم کوتاه «کم کاری» به کارگردانی  حسین آخوند زاده، فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی، فیلم کوتاه  میل شخصی به کارگردانی  آرش روشن جوی و علیرضا آقا علیخانی، فیلم کوتاه شاگرد بابا به کارگردانی پویا شاهرخ فر و سریال کمدی بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

بازی در سریال بوتیمار

سریال بوتیمار را میتوان به عنوان یکی از مهمترین کارهای تلویزیونی دانیال جعفری دانست سریال که در آن بازیگران شناخته ای حضور دارند و بازی در کنار انها میتواند برای دانیال بسیار حائز اهمیت باشد و تجارب زیادی را به دست اورد

بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

افتخارات

از جمله جوایز و افتخارات دانیال جعفری می توان موارد زیر را برشمرد :

نفر سوم المپیاد ریاضی محاسبات ذهنی چرتکه در استان کرمان
دریافت لوح زرین سپاس بابت بازی ماندگار در فیلم تلویزیونی به یادم باش اردیبهشت ۱۳۹۹
راه یابی به سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم ژیرونا اسپانیا با بازی در فیلم کوتاه ویروس کرونا با ریاست تهیه کننده و کارگردان سرشناس اسپانیا ، لوییس والنتی که در کاتالونیا برگزار خواهد شد.
حضور در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان نقش اول فیلم میل شخصی
حضور در جشنواره بین المللی فیلم پاسارگاد به عنوان نقش اول فیلم شاگرد بابا

همچنین ببینید بیوگرافی سارا مقربی بازیگر و همسرش 

دانیال جعفری برای ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی به کارگردانی رضا شالچی و مهدی امدادی تست داد و از میان ۴۰۰ نفر انتخاب شد. او سپس در سریال نمایش خانگی اسی تمساح و دزدان کارائیب به کارگردانی آقای مرتضی ذوالفقاری نسب بازی کرد. جعفری در دی سال ۹۸ در فیلم تلویزیونی کوتاه کم کاری به کارگردانی جناب آقای حسین آخوند زاده حضور یافت.

همچنین در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به‎‏‎‏‎‎‏ کارگردانی سعید سهیلی به ایفای نقش کودکی ساعد سهیلی در نقش حسن پرداخت. او برای این نقش از بین ۴۳۰ کودک انتخاب شد. نقش اول فیلم کوتاه میل شخصی و نقش اول فیلم کوتاه شاگرد بابا کارهای دیگر دانیال جعفری است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *