بازی استقلال و پرسپولیس ساعت چنده جام حذفی امروز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰

بازی استقلال و پرسپولیس ساعت چنده جام حذفی امروز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰

بازی استقلال و پرسپولیس ساعت چنده جام حذفی امروز پنجشنبه 24 تیر 1400 را در این صفحه ببینید

بازی استقلال و پرسپولیس ساعت چنده

بازی پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۶ جام حذفی ۱۴۰۰ امروز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد.

بازی استقلال و پرسپولیس ساعت چنده جام حذفی امروز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰

پرسپولیس، سپاهان، استقلال، فولاد، گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک 6 تیم از لیگ برتر کشور بوده که به جز مسابقات لیگ برتر بایددر جهت رسیدن به قهرمانی در جام حذفی و سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت کنند که در این بین وضعیت پرسپولیس و استقلال در جام حذفی گره خورده است چرا که این دو تیم به هم خورده اند و خیلی زودتر باید یکی از انها حذف شود.

موضوعی که کمتر در سالیان گذشته دیده بودیم که مدعیان لیگ برتری تا لحظات پایانی جام حذفی در کسوت مدعی حضور داشته باشند.

شاید بپرسید چرا ! اما جام حذفی به جام پدیده ها و شگفتی‌ها شهرت دارد و علت آن هم انگیزه تیم ها ناشناخته در مقابل تیم های بزرگ است که باعث میشود انگیز بر تکنیک و تاکتیک غلبه کند و بسیاری از تیم‌های مدعی در دوره‌های گذشته ناکام  شوند.

اما در این دوره از رقابت‌های جام حذفی چنین اتفاق رخ نداده و 6 تیم مدعی لیگ برتری در سودای رسیدن به قهرمانی جام حذفی هستند و می‌خواهند صعودی مستقیم به رقابت‌های آسیایی را تجربه کنند.

تک مسابقه دیگر این مرحله هم میان دو تیم لیگ یکی برگزار خواهد شد تا از حالا تکلیف چیدمان تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی به شکل سه تیم از لیگ برتر و یک تیم از لیگ یک، قطعی باشد و باید این چهار جای خالی در مرحله نیمه نهایی، با حضور کدام تیم‌ها امشب تکمیل خواهد شد و مرحله بعدی رقابت‌ها چگونه و با رویارویی کدام تیم‌ها برگزار می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *