ماجرای کامل درگیری پلیس با دختر جوان در تهرانپارس

برخورد پلیس با دختر تهرانپارس واکنش های زیادی را در پی داشته است که در ادامه این بخش از مجله شبونه به جزئیات این خبر میپردازیم.

 

ماجرای کامل برخورد پلیس با دختر تهرانپارس

بنا به گفته پلیس چند دختر و پسر در یکی از پارک های تهرانپارس اقدام به شوخی های نامتعارف و کشف حجاب کرده بودند و با تفنگ آبپاش با یکدیگر بازی میکردند که در نهایت توسط مردم حاضر در پارک مورد اعتراض قرار میگیرند.

این  دختر و پسر به اعتراضات مردم حاضر در پارک توجهی نکرده و به کار خود ادامه داده اند و مردم پلیس را در جریان کار قرار میدهند.

 

برخورد پلیس با دختر تهرانپارس

پلیس وقتی در محل حاضر میشود از آنها میخواهد که متفرق بشوند ولی انها خودداری کرده و به پلیس فحاشی میکند!

عوامل نیروی انتظامی وقتی فحاشی یکی از دختران که 15 سال سن داشته را میبنید تلاش میکند تا را سوار ماشین نیروی انتظامی کند ولی این دختر مقاوت کرده و در نهایت به درگیری فیزیکی به کشیده میشود.

در فیلمی که توسط دوستان این دختر گرفته شده است صحنه درگیری پلیس با این دختر میباشد.

این ویدئو ابتدا توسط مسیح علینژاد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و کم کم با اشتراک گذاری توسط کانالهای تلگرامی دست به دست شده و بازتاب گسترده ای را در فضای مجازی به همراه داشته است.

ماجرای کامل برخورد پلیس با دختر تهرانپارس

درگیری پلیس با دختر 15 ساله در تهرانپارس به خاطر آب بازی

واکنش پلیس به افیلم درگیری

در گفتگویی که آقای محمد دلاوی در شبکه تهران با سرکلانتر شرق تهران داشت این مجری وی پرسید که رفتار پلیس با کاری که این دختر کرده است همخوانی نداشته است و این رفتار پلیس در حالی بوده که افراد زیادی د خیابان و در ملاعام در حال استعمال مواد مخدر هستند و کسی به آنها کاری ندارد!

فیلم توضیحات سرکلانتر شرق تهران درباره این اتفاق

 

دانلود فیلم

سرکلانتر شرق تهران پاسخ داد این دختر اقدام به فحاشی و شکست عینک مامور پلیس کرده است.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که چندی پیش یک دختر جوان در یکی از خیابانهای شهر رشت اقدام به رقصیدن در ملاعام کرده بود که با برخورد قاطع پلیس روبه رو شد که فیلم آن باز هم توسط مسیح علینژاد منتشر شد عملکرد پلیس را به زیر سوال برد

 

همچنین ببینید:

ماجرای رقص زن جوان در رشت

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. آقای گزارشگر یا نمیفهمد یا خودش را به نفهمی زده من از اومی پرسم اگریک راننده یا موتورسوار از چراغ قرمز ردشود چه باید کرد؟====قانون قانون قانون

    ولی چرابه حجاب که می رسید خارش تان می گیرد؟ چون حجاب خواسته ی خداوند در تورات انجیل = واقعی نه تحریفی و 100 البته در قرآن است. مانندچراغ قرمز پلیسی =قانون مدنی هم هست بایدبررسی شودچرادرموردخحاب مقاپمت وکج فهمی می شود؟
    توسط دولت های بعد از انقلاب اسلامی کارو آموزش و واکاوی نشده===مقصربی حجابی دولتها بوده ان. وهستند.
    خانواده ها دردرجه ی دوم. درموردچراغ قرمز مردم بهتر وبهترین شده اند جرا؟؟چون پلیس خوب به جا وآموزشی عمل کرده..
    چراقانون===خاوند حجاب وسایر درجامانده ؟؟؟جواب دولت ها ودولت ها ودولت ها وخانواده ها خوب عمل نکرده اند.. کارمی خواهد هردوقانون مدنی کشورمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا