بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک ۱۳ با نقش + عکس و پشت صحنه و داستان

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با نقش آنها عبارتند از:

  • محمود جعفری در نقش هوشنگ
  • علی صادقی در نقش اشکان
  • نگار عابدی در نقش مهسا(نجیبه)پاکدامن
  • سامان دارابی در نقش شهاب شبلو/مراد شبلو
  • سیاوش مفیدی در نقش قدرت
  • فرزانه سهیلی در نقش فرناز شبلو
  • ستاره حسینی در نقش رعنا شبلو/ناهید
  • مهران ضیغمی در نقش امیر کشانی
  • حسین رفیعی در نقش تیمور کشانی
  • شهره سلطانی در نقش مریم شبلو
  • امیرحسین صدیق در نقش ساسان تجریشی
  • اردلان شجاع کاوه در نقش جلال شبلو/جلیل شبلو
  • اشکان اشتیاق در نقش فرزاد غزنوی
  • رضا شفیعی جم در نقش نادر پاکدامن
  • شهین تسلیمی در نقش آذر شبلو
  • بیژن بنفشه‌خواه در نقش ناصر پاکدامن
  • رامین ناصرنصیر در نقش سامان تجریشی
  • آرش نوذری در نقش بهادر بزچلویی
  • نعیمه نظام‌دوست در نقش نرگس بزچلویی
  • صفا آقاجانی در نقش پروین(خانم تجریشی)
  • سوده ازغندی در نقش سمانه تجریشی
  • مجید ترکمان در نقش مجید قرقی
  • طیبه میامی در نقش اقدس خانم
  • عزت الله رمضانی فر
  • اصغر سمسارزاده در نقش شکرپاش
    فرخنده فرمانی زاده
  • مجید شهریاری در نقش عزت
  • اصغر حیدری در نقش دوست جلال ، هوشنگ ، عزت
  • شراره ارمغانی

درباره سریال پلاک 13

سریال پلاک ۱۳ به کارگردانی آرش سریال یکی از کارهای طنز تلویزیونی بوده که بدون شک مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت حضور بازیگران شناخته شده در این سریال همچون علی صادقی و حسین رفیعی، اشکان اشتیاق به جذابیت آن خواهد بود

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

آقای آرش معیریان کارگردان سرشناس کشورمان سابقه کارگردانی سریال‌هایی همچون بیگانه ای با من است و جلال الدین و پیدا و پنهان را در کارنامه خود دارد و همچنین در سینما فیلم های زن ها فرشته اند ، آپاچی ، لامبورگینی، شیر و عسل ، داماد خجالتی ، چپ دست و کما را در کارنامه خود دارد که بدون شک تجربه بسیار بالایی در ساخت کارهای طنز دارد

اسامی بازیگران سریال پلاک 13

بیوگرافی علی صادقی

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

علی صادقی بازیگر سریال پلاک ۱۳ (متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹، تهران) بازیگر سبک طنز سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است و به گفتهٔ خودش به طور اتفاقی و با مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی‌نیا وارد عرصهٔ سینما شد.

بیوگرافی اردلان شجاع کاوه

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

اردلان شجاع کاوه بازیگر پلاک ۱۳ متولد ۱۳۴۱ در بیرجند، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و دارای مدرک لیسانس از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس می باشد

بیوگرافی نگار عابدین

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

نگار عابدی بازیگر سریال پلاک ۱۳ (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر زن ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است.

فعالیت اصلی نگار عابدی در تئاتر است و در نمایش هایی مانند بازگشت به خان نخست به کارگردانی محمد رضایی راد و آندرانیک به کارگردانی حمید پوراذری ایفای نقش کرد. او در بیش از 40 نمایش ایفای نقش کرده است.او فعالیت بازیگری را از سال 1387 با بازی در فیلم مانا شروع کرد. نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد سریال نگرانی در سال 1382 بود که از شبکه دوم سیما پخش شد.

بیوگرافی مهران ضیغمی

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

مهران ضیغمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰ در تهران می باشد. او با سریال تولد دیگر به کارگردانی داریوش فرهنگ شناخته شد که در دوران کودکی اش در این سریال بازی کرد. مهران ضیغمی در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است.

مهران ضیغمی علاوه بر تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر و بازیگری در زمینه مد و لباس نیز کم، و بیش فعالیت می‌ کند. مهران ضیغمی تاکنون در بیش از ۴۰ کار تصویری بازی کرده است.

با بازی در نقش سهیل در سریال تولدی دیگر به شهرت رسید. وی در سال ۹۳ با دعوت حسین سهیلی زاده در سریال آخرین بازی نقش خشایار را ایفا می‌ کند. به گفته خودش در سال ۷۶ توسط دوست پدرش برای کار پشت دیوار شب انتخاب شده است.

بیوگرافی شهره سلطانی

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

شهره سلطانی در سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد.

شهره سلطانی چهار سال است که ازدواج کرده است . همسر وی از سابقه کارگردانی تئاتر داشته است و وی از همین طریق با او ازدواج کرده است.وی گفته است همسرش دوست خوبی برای او میباشد و همیشه او را حمایت کرده است.

شهره سلطانی میگوید:مـن فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی هستم و زمانی که در هنرستان درس می خواندم ساز سنتور را نزد خانم مینا افتاده و پیانو را توسط خانم سحرخیزان و بصیری و دیگر اساتید یاد گرفتم. از همان روزها کار تئاتر را شروع کردم و چون معروف شدم همه ی ی فکر کردند مـن باید در رشته تئاتر و سینما درس بخوانم.

بیوگرافی حسین رفیعی

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

حسین رفیعی متولد 15 دی ماه 1348 در محله نظام آباد تهران ، بازیگر و مجری ایران است.عمده شهرت وی به علت بازی در نقش «فَ فَ» در برنامه تلویزیونی «نیمرخ» بوده است که در دهه هفتاد اجرا کرد.من در تهران و در محله نظام آباد به دنیا آمده ام و دقیقا همان جایی بزرگ شده ام که در آن به دنیا آمده ام یعنی در همان اتاقی که متولد شده ام. پس قطعا در بیمارستان من را با کسی عوض نکرده اند.

بیوگرافی اشکان اشتیاق

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

اشکان اشتیاق بازیگر پلاک ۱۳ در تاریخ ۶ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در شهر تهران چشم به جهان گشود

اشـکان اشتیاق در رشته گرافیک در دانشگاه تهران تحصیل نموده اسو در همین رشته توانسته مدرک دریافت نماید و فار التحصیل شود.

اشکان اشتیاق نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1376 در 15 سالگی در سریال دنیای شیرین به کارگردانی بهروز بقایی و شیرین جاهد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سه در چهار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای اشکان اشتیاق محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا رئیسی، زهرا اویسی، عبدالرضا فیاضی و رضا عطاران را تجربه کرد.

اشکان اشتیاق در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم اشکان اشتیاق در این سال، بازیگری در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی و فیلم دلداده به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی محسوب می‌شود.

بیوگرافی ستاره حسینی

ستاره حسینی متولد ۱۶ آذر ۱۳۷۲ در شهر تهران، بازیگر است. او فارغ‌ التحصیل رشته صنایع غذایی می‌باشد. وی در رشته کارگردانی تئاتر نیز تحصیل می‌کرد ولی به خاطر حجم بالای کار، آن را نیمه‌کاره گذاشت.

ستاره حسینی در سریال «گسل» نقش دختری به نام “مرضیه اعتبار” را ایفا کرد، “مرضیه” دختر، معاون وزیر و دانشجو پزشکی است، او دختری باهوش و سخت گیر که قلبی مهربان دارد. و البته جالب و بامزه و گاهی خشن است. وی با حضور موفقش در این کار توانست نام خود، را بیش از پیش در میان مخاطبین تلویزیون مطرح کند.

تعداد قسمتها

این سریال دارای ۹۰ قسمت بوده و به مدت ۳ ماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد بازیگران شناخته شده این سریال در زیر مشاهده می کنید.

نگارش سریال «پلاک ۱۳» را که محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما است امیر ابیلی به همراه محمدحسن رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی برعهده دارند و بازیگران آن نیز که جزو بازیگران سریال های طنز تلویزیون هستند در روزهای آینده اعلام خواهند شد.

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

سریال پلاک ۱۳ به تهیه کنندگی سلیم ثنائی و کارگردانی آرش معیریان تازه ترین سریال شبکه سه سیما است که قرار است به زودی جلوی دوربین برود. شبکه سه سیما که پیش از این نیز سابقه پخش سریال های ۹۰ شبی مانند «شب های برره»، «زیر آسمان شهر» و … را دارد، قرار است این بار سریال ۹۰ شبی «پلاک۱۳ » را با مضمون طنز خانوادگی تولید و روانه آنتن کند.

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13 + اسامی و عکس و داستان

تعداد قسمت های سریال پلاک 13

سریال پلاک 13 قرار است در 90 قسمت پخش شود. پیش از این و در سال های دور سریال های 90 شبی طنز رونق زیادی داشت و مهران مدیری در این زمینه مجموعه های متعددی را ساخت و مهران غفوریان نیز سریال زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد که همه این سریال ها مورد توجه قرار گرفتند اما چند سالی است که ساخت و پخش اینگونه مجموعه ها متوقف شده بود.

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال پلاک 13 از چهارشنبه (26 مهر 1402) هر روز ساعت 16:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 24:00 بامداد و 08:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال پلاک 13 از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *