بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر کیست و الان کجاست +همسر و عکس

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر و همسرش

سحر امامی گوینده شبکه خبر در سال 1364 در تهران میباشد و در حال حاضر برنامه پیشخوان خبر را اجرا میکند وی سالهای زیادیست که در عرصه اجرا و گویندگی فعالیت دارد و قبلا نیز در رادیو مشغول کار بوده است خانم امامی در رشته مهندسی کشاورزی و گرایش صنایع غذایی تحصیل کرده است و در سال 1387 وارد عرصه اجرا در صدا و سیما شد.

خانم سحر امام متاهل بوده و داری یک فرزند پسر میباشد.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

سحر امامی کیست و الان کجاست

مجری و گوینده شبکه خبر فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی با گرایش صنایع غذایی می باشد.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

نسبت فامیلی هلیا امامی

از نسبت خانوادگی و فامیلی سحر امامی با هلیا امامی بازیگر معروف اطلاعاتی در دست نیست و ممکن است که تشابه فامیلی باشد.

از مهندسی کشاورزی تا مجری خبر تلویزیون

از سال ۱۳۸۷ وارد کار اجرا و گویندگی خبر در تلویزیون شده و شغلش مطابق با رشته تحصیلیش نمی باشد و خیلی اتفاقی وارد این شغل شده است.

بدون پارتی و بدون داشتن ماشین وارد صداوسیما شده است و به علت علاقه به اجرا و گویندگی این شغل را انتخاب کرده است

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

سحر امامی گوینده خبر و مجری تلویزیون

بیوگرافی سحر امامی میخوانیم که با دادن تست گویندگی در سال ۸۷ در شبکه تهران به عنوان مجری بخش دانستنی های برنامه به خانه برمیگردیم و همچنین مجری صبح با خبر شبکه پنج فعالیتش را شروع می کند.

پس از مدتی فعالیت در به خانه بر می گردیم از سال ۸۹ به عنوان مجری خبر وارد شبکه خبر میشود .
با لطیفه گودرزی هم دانشگاهی بوده و با هم دوست صمیمی هستند.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

سحر امامی ،وی درباره اولین اجرای خود می گوید:
اولین کار زنده ای که اجرا کردم به خانه برمی گردیم بود که تپق زیادی داشتم .

همچنین ببینید : بیوگرافی گوینده زن را همه مطالب را اینجا کلیک کنید

در اجرای برنامه خیلی کم پیش می آید که رنگ تیره بپوشم و مخالف رنگ های تیره هستم.

از رنگ های قرمز یا سبز روشن، به خاطر پوشش چادر که مشکلی ندارد ؛ استفاده می کنم.

رنگ های شاد استفاده می کنم، چون احساس می کنم علاوه بر اینکه خودم احساس خوبی دارم، بیننده هم علاوه بر اینکه دارد برنامه گروه اجتماعی شبکه خبر را می بیند ممکن است ذهنیت و روحیه اش هم با دیدن یک رنگ شاد تغییر کند.

اما آرایش از نوع خط لب، خط چشم، ریمل، رژ لب، رژ گونه ممنوع بوده و فقط گریم محو باید صورت انجام شود.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

سحر امامی ،وی یکی از توانمندترین گویندگان و جریان صدا و سیما است که در چند سال اخیر با اجراها و مصاحبه های خود حسابی طرفدار پیدا کرده و اجرای قوی و قدرتمند وی در پیشخوان خبر از جمله برنامه ها و آثار اجرایی او می باشد که بسیار موفقیت آمیز بوده

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

ازدواج و همسر

عکسی با یک دختر کوچک در پیج وی به اشتراک گزاشته شده که مشخص نیست عکس دخترش است یا خیر و درباره ازدواج و مجرد بودن ایشان اطلاع دقیقی در دست نیست.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر + عکس شخصی سحر امامی و ازدواج

اینستاگرام و صفحه شخصی

پیج اصلی وی با نام این مجری با ارم تی وی فعال است و پیج هواداران نیز دارند ، اما مشخص نیست که کدام پیج اصلی این مجری خبر و کدام فیک هستند.

نحوه مجری شدن سحر امامی

خانم امامی می‌گوید من برای امتحان دادن معرفی شدم. امتحان روتین که حرف می‌زنی، شعر می‌خوانی و یک موضوع را انتخاب می‌نمایند و بایستی درباره آن حرف بزنی. به یاد دارم که در ماه مبارک رمضان بود که بسیار به من استرس وارد شده بود اما خوب فیلمبرداری که هیچ وقت دیگر آن را ندیدم، شرایط را برای من به وجود آورد و خود نیز نشست و افزود: تصور کن برای خودت داری اجرا می‌کنی. امتحان دادم و سه ماه از آن سپری شد و هیچ وقت تصور نمی‌کردم که پذیرفته می‌شوم!

ولی مرا پذیرفتند و مدرک خود را به گروه اجتماعی دادم و آغاز به فعالیت نمودم. نخستین برنامه ای که اجرا کردم یک برنامه زنده بود. در واقع فردی که پا به این حرفه می‌گذارد ابتدا برنامه تولیدی دریافت می‌کند. اولین فعالیتی که اگر در آن ایراد و اشکالی داشته باشی از آن بیرون می‌کشند. این چنین بود که پا به این حرفه گذاشتم و به آن خیلی علاقمند هستم. تلاش خواهم نمود برای علاقه خود سعی نمایم.

شرایط ورود به شبکه خبر
خانم امامی در ادامه افزود از هنگامی که امتحانم را برای مدیر گروه اجتماعی شبکه خبر فرستادم، تا هنگامی که در شبکه خبر حضور یافتم تقریبا یک ماه به طول انجامید و به مدت یک ماه امتحان‌های خیلی سنگینی از من گرفتند. در شبکه تهران امتحان استدیو نداده بودم. مجدا از من امتحان ری اکشن‌های گوناگون وهمچنین امتحان اجرایی زنده در استودیو را گرفتند. امتحان‌های مشکلی نیز گرفتند.

تپق های اولین اجرای سحر امامی

فعالیت نخست من به خانه برمی‌گردیم بود، زنده بود و نکته‌های دانستنی را بیان می‌کردم. بایستی اندازه و مقدار بیان می‌کردم و تلاش می‌کردم آن را حفظ کنم. همین که نمی‌توانی به متن تکیه کنی سبب می‌شود که تپق بزنی. ولی هرچه که سپری شود کارت آسوده‌تر می‌شود. حالا بسیار اسوده و با آرامش فعالیتم را انجام می‌دهم،حتی اگر اشتباه کنم.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر کیست و الان کجاست +همسر و عکس

تنفر سحر امامی از رنگ تیره

هر فردی علاقه دارد متفاوت باشد رنگ تیره را اصلا دوست ندارم . شاید خیلی کم در شهادت‌ها رنگ مشکی بپوشم. تلاش می‌نمایم حتی از رنگ‌هایی که در روتین شبکه خبر استفاده نمی‌شود را بپوشم. برای مثال قرمز یا سبز روشن به این دلیل که پوشش چادر مشکی ندارد. ولی اگر در برنامه به خانه برمی‌گردیم به تن می‌کردم بیان می‌کردند مختص گروه کودک می‌باشد. رنگ‌های شاد با تن گرم که فضای فانتزی به وجود آورد استفاده خواهم نمود، نه رنگ‌های بسیار تند.

ولی اکنون استفاده می‌کنم، به خاطر اینکه حس می‌کنم به غیر از اینکه حس خوبی به من دست می‌دهد، مخاطب نیز به غیر از اینکه دارد برنامه گروه اجتماعی شبکه خبر را مشاهده می‌کند امکان دارد ذهنیت و روحیه آن نیز با مشاهده یک رنگ شاد تغییر یابد.

ولی در رسانه همه همکاران حجاب را رعایت می‌کنند.

در گفتگوی خود با مجله مادران در پاسخ به این سوال افزودم، علاقه دارم در گروه سیاسی و خبر فعالیت کنم.

آن وقت در برنامه به خانه برمی‌گردیم بودم. اکنون سوال شما را خیلی با دقت پاسخ خواهم داد، به خاطر اینکه امکان دارد بعد از این اتفاق رخ بدهد و در آن مجموعه حضور پیدا کنم. از من درخواست شد تا امتحان هنرپیشگی بدهم، ولی علاقه‌ای ندارم از اجرا کناره گیری کنم.

حقوق سحر امامی چقدر است؟

بایستی پاسخ بدهم؟ پاسخ نمی‌دهم! «می‌خندد». حقوق برای من مهم نیست و به آن فکر نمی‌کنم.

من یک موقعیت کاری داشتم که امکان بود از نظر اقتصادی درآمد بسیار خوبی داشته باشد، اما در واقع به خاطر علاقه خود این حرفه را انتخاب کردم.

آرایش مجری‌ها و گویندگان خبر

فرمان اکید مدیر شبکه و مقام مقام در هر شبکه‌ای وجود دارد که گریم تا اندازه گریم و محو سازی باشد. برای مثال اگر ایرادی در چهره مجری باشد، جوش یا چیزهایی اینطوری رفع شود. این امر تعریف و بخشنامه شده است.
بهره از هرگونه خط لب، خط چشم، رژ لب، رژگونه، ریمل ممنوع می‌باشد.

هر خانمی هنگامی که به مهمانی می‌رود یک طور لباس به تن می‌کند و خود را درست می‌کند. این پوشش حتماً در محل کار متفاوت است. به خاطر اینکه محل شرایط خاص خود را دارد. بایستی یک سری ضوابط و شرایط را رعایت نمایید.

بیوگرافی سحر امامی گوینده خبر کیست و الان کجاست +همسر و عکس

هنگامی که پا به صدا و سیما می‌گذاری وظیفه تو حساس‌تر خواهد شد، به خاطر اینکه امکان دارد شما را بیرون از صدا و سیما مشاهده کنند. شما نماینده رسانه در بیرون نیز خواهید شد و این بسیار زشت می‌باشد هنگامی که برای مثال خانمی را با یک نوع آرایش از تلویزیون مشاهده کنند، بعد غلیظ‌تر از آن را در یک جای دیگر.

اما تمامی همکاران من حداقل در شبکه‌های تهران و خبر ضوابط و شرایط را کاملاً رعایت می‌کنند.

اما بعضی وقت‌ها نیز وجود دارد که مقنعه یا روسری می‌پوشی با رنگ‌هایی که رفلکس آن به چهره شما رنگ می‌دهد.

مخاطب فکر می‌کند این خانم با ایام پیش فرق نموده و زیباتر شده است، نمی‌داند که شاید رنگ روسری روی صورت وی تاثیر گذاشته است.

این موضوع در مورد خود من به وجود آمده و این به اندازه گریم مرتبطی ندارد.

از بین شبکه‌ها کدام را دوست دارید؟ شبکه یک، تهران و خبر.

اگر رئیس جمهور مهمان برنامه شما بود چه سوالی از ایشان می‌کردید؟

برای اینکه جوان‌ها آسوده کار بیابند، آسوده ازدواج نمایند و در حرفه و شغل و شرایطی که به آن علاقمند هستند بتوانند باشند، چه بستری را حاضر نمودند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

13 نظر

  1. با سلام خانم سحر امامی دختر خوشگل خرس گندم

  2. میعود کرمی

    سلام سحرخانوم امامی من مسعودم ومیخام‌زنم بشین باافتخارفراوان عاشقتونم ودوستون دارم و

    • باسلام ،ب خانم سحر امامی
      میخواستم ضمن تبریک عیدغدیرب ایشون ازتوانایی ایشون دراجرای زنده در شبکه خبر تجلیل شه واقعاتسلت بالایی دارندواین اطلاعات و توانایی بالا و مدیریت کم نظیر هست شایدبرای افراد عادی ب چشم نیاید ولی برای کسانی که دنبال میکنندمساعل روزکشورومساعل سیاسی وخبری روایشون عالی هستندوعکسشون درکنارپدرمهربونشون عالی ،امیرامیری ازالبرز،وازطرفدارانشون هستم ،27/4/2581ایران شاهان امیران ونجیبان وکیلان و1401خورشیدی،

  3. وای خدا هم قربون سحر امامی هم قربون المیرا شریفی مقدم الهی خدا واسه دل خودش افریده

  4. منو تو چال لبات چال می کنی خانم امامی با افتخار تقدیم میکنم

  5. تسلت ،نه تسلط ،عذرخواهی زیادم فرق ندارد ،،😀😘

  6. از زور هاری از اون طرف پشت بام افتاده . فکر کنم اگر هاری و پر روئی ملاک تسلط مجری باشه پری بلنده مسلط تر از سحر امامی باشه

  7. اهای….اونی که خودتو ایرانی معرفی میکنی ….اتفاقا این صفاتی که به خانم امامی نسبت میدی برازنده خودته که اینقدر بی شخصیتی …واقعا برات متاسفم ..خانم امامی محبوب همه ما ایرانیهاست اجنبی..

    • عبدالوهاب شهنوازی

      با سلام مجری بایستی بتونه از دل مردم و خواسته هایشان مسئولین را به چالش بکشد چون از اسم مسئول مشخصه که کمی و کاستی های مردم را باید پاسخگو باشد
      درود و سلام بر پیغمبر مهربانی حضرت محمد ص

  8. سلام بنده هربار خبر از ایشان میبینم و ووقتی صحبت میکنن خبر جذابتر میشه باتسلط ایشون. خیلی ازشون خوشم میاد جذاب، مقتدر و مسلط و باحیا. چهره شونو هم دوست دارم

  9. واااااااقعا جذابن خانم امامی خانمی باشخصیت و مسلط و جذاب هم خودشون هم خوندن خبر هایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *