بیوگرافی فاطمه رفیعی یکتا مربی والیبال + درگذشت و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی فاطمه رفیعی یکتا مربی والیبال + درگذشت و عکس و اینستاگرام

تاریخ انتشار 12 شهریور 1400 – زمان مطالعه 1 دقیقه

بیوگرافی فاطمه رفیعی یکتا مربی والیبال + درگذشت و عکس و اینستاگرام و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فاطمه رفیعی یکتا مربی والیبال

نام اصلی ایشان گیتی بوده ولی با نام فاطمه شهرت دارد او سالها در تیم ملی والیبال بانوان کشورمان فعالیت داشت و توانسته بود بازیهای بسیار درخشانی را برای تیم ملی ایران انجام دهد.

فاطمه رفیعی یکتا متولد دهه پنجاه بوده که متاسفانه بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی فاطمه (گیتی) رفیعی یکتا مربی والیبال + درگذشت و عکس و اینستاگرام

سوابق

خانم رفیعی بعد از اینکه والیبال را به عنوان بازیکن کنار گذاشت به عنوان مربی تیم ملی ایران را همراهی میکرد و شاگردان زیادی را تویل لیگ والیبال بانوان ایران داده است.

خانم فاطمه رفیعی همچنین به عنوان نایب رئییس هیات والیبال استان و مدرس جامعه والیبال بانوان کشورمان نیز مشغول به کار بود

مرحومه رفیعی همچنین دارای مدرک مربیگری درجه 2 بین المللی را در کارنامه داشت و سالهای زیادی تیم های کرجی و تیم ملی ایران را یاری میکرد.

بیوگرافی فاطمه (گیتی) رفیعی یکتا مربی والیبال + درگذشت و عکس و اینستاگرام

 درگذشت بر اثر کرونا

فاطمه رفیعی یکتا بعد از اینکه به بیماری کرونا مبتلا شد مدتی در بیمارستان کوثر کرج بستری بود و در نهایت بعد گذشت 20 روز بر اثر عوارض ناشی بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت

رییس هیات والیبال البرز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سبقه ورزشی مرحوم رفیعی عنوان داشت: وی مربی درجه ۲ بین المللی بود و سال های سال در استان و کشور مربیگری می کرد.

عبدالعلی پیرمحمدی افزود: به جرات می توان گفت که بیشتر داوران و مربیان رشته ورزشی والیبال در استان البرز از شاگردان وی هستند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم رفیعی از فرهنگیان البرزی نیز بود خاطر نشان کرد: وی در تمام مدت فعالیت هایش موفق شد که شاگردان زیادی را نیز تربیت کند.

مراسم خاکسپاری این پیشکسوت والیبال استان البرز امروز پنجشنبه یازدهم شهریور در بهشت سکینه کرج برگزار می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *