بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش کیست و فرزندان + عکس های جدید

لیلا بلوکات کیست و اهل کجاست

لیلا بلوکات بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 4 آذر ماه 1360 در تهران بوده و 42 سال سن دارد او با نقش نفرتیتی همسر آخناتون در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید او از خیرین فعال کشور نیز میباشد که برای حمایت از کودکان بی سرپرست و کودکان دارای بیماری خاص تلاش میکند.

از مهم‌ترین آثار لیلا بلوکات می‌توان به بازیگری در سریال یوسف پیامبر، فیلم اخراجی‌ها و سریال آسمان همیشه ابری نیست اشاره کرد.

فیلم مصاحبه لیلا اوتادی در برنامه دورهمی را مشاهده نمایید:

بیوگرافی لیلا بلوکات و همسرش

  • نام اصلی : لیلا بلوکات
  • متولد : 4 آذر 1359 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : کارشناسی فرش
  • سالهای فعالیت : 1377 تاکنون
  • قد : 171 سانتیمتر

بیوگرافی لیلا بلوکات  بازیگر ایرانی متولد چهارم آذر سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد و دو خواهر و یک برادر دارد.

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

نحوه ورود به بازیگری

وی از سال ۸۷ با سریال روزهای زندگی و آسمان همیشه ابری نیست وارد بازیگری شده اما بیشترین شهرت مربوط به سریال حضرت یوسف می باشد نقش همسر آخناتون را بازی میکرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر و همسر اول و دومش

راه اندازی موسسه خیریه مهر لیلا

خانم لیلا بلوکات موسسه خیریه‌ای را به نام مهر لیلا راه اندازی و مدیریت می‌کنند و با نیت کمک به افراد نیازمند و کودکان بی سرپرست این موسسه را دایر کرده است هنرمندان و بازیگران و چهره های سرشناس به موسسه رفت و آمد و کمک مالی میکنند.

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

عکس لیلا بلوکات در خیریه مهر لیلا

وی می‌گوید: اگرچه در زمینه بازیگری و سینما کم کار شدم اما کار در خیریه و کمک به دیگران برایم لذت بخش است.

علت تاسیس موسسه خیریه

خانم بلوکات در مصاحبه اش از علت تاسیس خیریه گفت: از کودکی عاشق کمک به دیگران بودند حتی یادم می‌آید در دوران دبیرستان برای کمک به تهیه جهیزیه فردی که نیاز داشت، از دوستان دوران دبیرستان کمک گرفتم تا بتوانم به تهیه جهیزیه او کمک کنم.این ذهنیت من باعث شد تا بتوانم استارت موسسه مهر لیلا را بزنم.

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

کم کاری و علت آن

خانم بازیگر در ادامه مصاحبه خود گفت دلم برای بازیگری تنگ شده و نزدیک به دو سال است که در هیچ سریال فیلمی بازی نکردم.
مدتی است بیشتر در کارهای تئاتر و نمایش حضور دارم.
دلم برای بازیگری تنگ شده است

عکس لیلا بلوکات و ناصر ملک مطیعی

بیوگرافی لیلا بلوکات و همسرش

ناراحتی از تهمت و افترا

مدتی است که گاهی می شنونم که میگویند که فلانی با موسسه خیریه قصد برگزاری شو و نمایش دارد و برای مطرح شدن و دیده شدن این کار را انجام داده است متاسفانه این روزها ما بدون آگاهی از زندگی خصوصی فرد طرف را به طور قضاوت میگیریم و قضاوت میکنیم.

عکس خانوادگی لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات و برادر و خواهرانش

ازدواج و زندگی مشترک

لیلا بلوکات مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و خواهرانش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

علت ازدواج نکردن این بازیگر

من علاقه زیادی به خانواده ام دارم و هم اینکه به داشتن خانواده و تشکیل زندگی فکر می کنم اما فعلا ازدواج اولویت زندگیم نیست.

بیوگرافی لیلا بلوکات و همسرش

لیلا بلوکات و خواهرش

من معتقدم که ازدواج جز آن دسته از موضوعاتی نیست که بتوان روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی وقت ها شرایطش که پیش آید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

بیوگرافی لیلا بلوکات و همسرش

تفریحات و سرگرمی ها

هنرمند ایرانی از بازیگرانی است که که ورزشکار بوده و در زمینه ورزش فعالیت زیادی دارد پودر سوارکاری اسکی مهارت زیادی دارد به صورت حرفه‌ای این دو ورزش را دنبال می کند.

بیوگرافی لیلا بلوکات و همسرش

عکس های اینستاگرام لیلا بلوکات

همچنین در رشته بدنسازی نیز فعالیت دارد از اندام و استایل خوبی برخوردار است.

کرونا گرفتن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره ابتلا به بیماری کرونا نوشت: «بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید. من سه ماه قرنطینه را رعایت کردم و در آخر که زندگی جریان پیدا کرد و ستاد مبارزه با کرونا یکی یکی مکان‌های عمومی و رفت و آمدها را آزاد کرد، قسمت شد و سفر کردم به مشهد مقدس و به دیدار بچه‌های معلول شتافتم. ولی افسوس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جانب خودم باز هم این ویروس منحوس امانم نداد و مرا نیز مبتلا کرد.»

بلوکات در ادامه از مردم درخواست کرد که تمام مسائل توصیه شده بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند و «بیماری را دست کم نگیرند.»

عکس های بی حجابی لیلا بلوکات بازیگر

لیلا بلوکات دوره خوبی را در سینما و تلویزیون طی می کند. انتخاب ها و روند حضورش در سینما و تلویزیون نشان می دهد در این حضور آهسته و پیوسته، حرفه ای در مسیر موفقیت قرار گرفته است؛ هر چند او فاصله مطلوبش را با تلویزیون و سریال هایش حفظ کرده و هرازگاهی در مجموعه ای دیدنی ظاهر می شود. حالا باید منتظر ماند و دید در سال های پیش رو، او را در چه کارهایی می بینیم. بلوکات همراه خواهرانش و البته خواهرزاده اش، مهمان سفره هفت سین ما بودند.
عاشق خانواده ام هستم

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

لیلا بلوکات میگیود: من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج کرده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچک ترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم هرچند خواهرم میترا زمانی که 7-6 ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانمافسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این حرفه نداشت.

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

شرکت درکارهای خیریه و معنوی

واقعا اگر از من بشنوید وضعیت سینما و تلویزیون در سالی که گذشت اصلا خوب نبود! من در یک سال اخیر در هیچ کاری ظاهر نشدم و کارهای خوبی ساخته نشد. البته این دوری من از کار از طرفی برایم خیلی ارزشمند بود چون این فرصت را پیدا کردم تا در کارهای معنوی فعالیت بیشتری داشته باشم و بیش از پیش در خدمت مردم و کمک به آنها بودم. حس می کنم که این لطف خداوند بود که شامل حالم شد تا حداقل پیش خداوند روسفید بوده و از خودم راضی باشم.
در سال جدید هم امیدوارم که خداوند باز هم این را قسمت من کند که هم در کارهای حرفه ای خودم موقعیت های خوبی ایجاد شود و هم فرصتی دوباره پیدا کنم تا به امور خیریه بپردازم

بیوگرافی و عکسهای لیلا بلوکات بازیگر

حکم زندان

در سال 1402 شعبه ۱۰۸۸ دادگاه کیفری دو؛ حکم محکومیت خانم لیلا بلوکات علاوه بر محکومیت‌های احکام مشابه قبلی. تحمل حبس تعزیری در یکی از زندان‌های استان سمنان نیز اضافه شده است.»

۲ سال ممنوعیت از فعالیت در رسانه‌های فراگیر از جمله پلتفرم‌های داخلی و خارجی فعالیت‌های نمایشی و بازیگری و تبلیغ‌گری در فضای حقیقی و مجازی

۲ سال ممنوعیت خروج از کشور

۵ سال ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی به صورت مستقیم یا با واسطه

مطالعه و خلاصه نویسی یک کتاب ظرف یک ماه

۱۰ ماه حبس تعزیری در یکی از زندان های استان سمنان که ۶ ماه آن به مدت ۵ سال تعلیق شده است.

بیوگرافی و عکسهای لیلا بلوکات بازیگرموسسه خیریه لیلا بلوکات بازیگر

 

تیپ جنجالی لیلا بلوکات عکس جنجالی لیلا بلوکات بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس های لیلا بلوکات

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *