بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی و پدر و مادرش +عکس

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

بیوگرافی نوید محمدزاده و همسرش

نوید محمدزاده بازیگر سینما متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران میباشد اما اهل ایلام است او 11 خواهر و برادر دارد و خودش ته تغاری است دارای فوق دیپلم رشته عمران بوده و با فیلم سینمایی ابد و یک روز به شهرت رسید.

نوید محمدزاده در سال 1399 با فرشته حسینی بازیگر افغانستانی ازدواج کرد.

نوید محمدزاده در کارنامه هنری خود دارای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر برای فیلم های ابد و یک روز و بدون تاریخ بدون امضا میباشد.

نوید محمدزاده را بدونشک یکی از بهترین بازیگران سینمای تاریخ ایران میدانند او طرفداران زیادی پیدا کرده است و نشان داده در نقشهای مختلف میتواند درخشش خیره کننده ای داشته باشد. آقای محمدزاده اهل کردستان است او اهل سنت بوده و از اوایل دهه هشتاد تا کنون به صورت مستمر در بازیگری فعالیت میکند. نوید محمدزاده با فیلم سینما ابد و یک روز به شهرت و محبوبیت دست یافت و برای بازی در این فیلم هم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

او در سال 1400 با فرشته حسینی ازدواج کرد ازدواجی که بازتاب گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت و برخی از هوادارانش از این او با یک دختر اهل افغانستان ازدواج کرده متعجب شدند. نوید محمدزاده از جمله بازیگرانیست که به دلیل پوشش لباس متفاوت نیز مورد توجه قرار میگیرد. با ما باشید تا با بیوگرافی کامل نوید محمدزاده بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

  • نام کامل : نوید محمدزاده
  • سن : ۱۷ فروردین ۱۳۶۵
  • محل تولد : تهران (اصالتا اهل مهران ایلام)
  • قد : 1.72
  • تحصیلات : لیسانس
  • حرفه : بازیگر و مجری
  • شروع فعالیت : 1382
  • اولین سریال : سهمی برای دوست (سال 1391 شبکه 2)
  • اولین فیلم سینمایی : در میان ابرها (سال 1387)
  • همسر : فرشته حسینی

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

زندگی شخصی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی 17 فروردین 1365 در مهران ایلام به دنیا آمده و اصالت کورد دارد.

تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و سپس به کلاس های بازیگری رفته است.

نحوه بازیگر شدن

نوید محمدزاده بعد از دیپلم به دوره های بازیگری مهتاب نصیرپور از بازیگران برجسته کشور رفت و فنون بازیگری را یاد گرفت.
اولین بازی که انجام داد فیلم در میان ابرها سال ۸۶ بود.

وی در عرصه تئاتر نیز فعال بوده و چندین نمایش و تئاتر را اجرا کرده است.
او تا کنون در فیلم های معروف و جنجالی زیادی بازی کرده از جمله فیلم ناهید در خارج از کشور و لانتوری و نقش به یاد ماندنی در فیلم ابد و یک روز در بین بازیگر معروف و چهره شناخته شده‌ای ساخته و جوایز بسیاری که دریافت کرده که را از دیگر بازیگران متمایز می‌کند.

نوید محمدزاده در ابد و یک روز

وی با دیالوگ معروف نرو سمیه بسیار به شهرت رسید و اینک با وجود ندت زمان کم ورود به بازیگری یکی از بهترین بازیگران و پر جایزه ترین هنرمندان می باشد.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و باران کوثری

از دیگر فیلم های جنجالی عصبانی نیستم و خشم و هیاهو و بدون تاریخ بدون امضا می باشد.
وی تاکنون در این سریال بازی نکرده و با صدا و سیما همکاری نداشته است.

نوید محمدزاده و بهرام افشاری و باران کوثری

بیوگرافی نوید محمدزاده عکس

سرگرمی ها تفریحات

بازیگر معروف سینما قبل از بازیگری علاقه شدید به فوتبال داشت و به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می کرد وی در مقطعی از زندگی در نوجوانی عضو تیم نوجوانان سایپا بود.
اما به دلیل مشغله زیاد در بازیگری فوتبال را کنار گذاشت.

عاشق فیلم قیصر و بهروز وثوقی

این هنرمند بعد از تماشای فیلم سوته دلان و قیصر به هنر سینما علاقه مند شد و به گفته خودش مانند دیالوگ فیلم قیصر و بهروز وثوقی زندگی می کرد زمان نوجوانی عاشق بازیگری شد و همه تلاش خود را کرد تا در نهایت وارد عرصه بازیگری شد.

تیپهای جنجالی نوید محمدزاده

مدل لباس پوشیدن و تیپ او همیشه جنجالی بوده و با وجود لباس‌ها هنجار شکنانه که می‌پوشند و مدل شلوار های عجیب و غریب همیشه نقل محافل بوده و سوژه رسانه ها قرار گرفته است .

تیپ عجیب نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر تیپ عجیب نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر فیلم ابد و یک روز

مدل شلوار پاره نوید محمدزاده

استایل و تیپش با شلوار های پاره و کوتاه و مدل موهای عجیب باعث شده است تا همیشه عکس های او واکنش منفی کاربران فضای مجازی را داشته باشد.
به گفته خودش دوست ندارم سنتی لباس بپوشم و همیشه دنبال متفاوت بودن هستم.

محمدزاده و لیلا بلوکات در تاتر

بیوگرافی نوید محمدزاده و همسرش

ماجرای توهین حمید گودرزی به نوید محمدزاده

حمید گودرزى در برنامه دورهمى مهران مدیری خطاب محمدزاده گفت : با یک زیر پیراهنی در هشت فیلم بازی میکنند، بسیاری از این بازیگران چرک هستند و نمیشود به آن‌ها نگاه کرد، آن‌ها پلشت هستند ! چون دو تا داد بیشتر مى زنه و رگ گردنش بیشتر مى زنه بیرون، با زیرپوش و رگ بیرون زده‌ ی گردن سیمرغ بلورین می گیرند
این حرف گودرزی با واکنش تند هنرمندان دیگر قرار گرفت.

نوید محمدزاده و امیر جدیدی

بیوگرافی نوید محمدزاده و همسرش

فیلم های جایزه دار

هفت فیلم موفق و جایزه دارش عبارتند از : عصبانی نیستم 1392 – ناهید 1393 – ابد و یک روز 1394 – خفگی 1395 – خشم و هیاهو 1394 – بدون تاریخ بدون امضا 1395 – لانتوری 1394

ازدواج و عکس همسر

نوید محمدزاده در سال 1400 با فرشته حسینی بازیگر سینما ازدواج کرده است.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

رد کردن داور جشنواره فیلم جهانی

محمدزاده داوری جشنواره فیلم جهانی که از ۳۰ فروردین سال ۹۷ برگزار می شود رد کرد و گفت من داور نیستم و نمی توانم داوری کنم و به علت مشغله زیاد این پیشنهاد را رد کرد

حمله ابراهیم حاتمی کیا به نوید

ابراهیم حاتمی کیا در صحبتهای جدید به این بازیگر حمله کرده و این بازیگر را متهم به توهین به مدافعان حرم کرده و گفته است که از هبچ نهادی پاسخ به این توهین داده نشده است.
وی اسمی از بازیگر نبرده است.
چند روز پیش خبر دستگیری وی به علت مستی در جنوب کشور اعلام شد که وی گفت من سر صحنه فیلم برداری جدیدم هستم و این خبر دروغ است.

بیوگرافی نوید محمدزاده و همسرش

فیلم های نوید محمدزاده

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده – هومن سیدی 1396
خفگی فریدون جیرانی 1395
بدون تاریخ بدون امضا جلیلوند ۱۳۹۵

ابد و یک روز سعید روستایی ۱۳۹۴
خشم و هیاهو هومن سیدی ۱۳۹۴

لانتوری رضا درمیشیان ۱۳۹۴
ناهید آیدا پناهنده ۱۳۹۳
سیزده هومن سیدی ۱۳۹۲

عصبانی نیستم رضا درمیشیان ۱۳۹۲
لرزانندهٔ چربی محمد شیروانی ۱۳۹۱
در میان ابرها روح‌الله حجازی

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا

بیوگرافی نوید محمدزاده و همسرش

ماجرای رفتن سیمرغ برای فیلم عصبانی نیستم

گوشه ای از صحبت های نوید محمدزاده در برنامه ۳۵ :

نوید محمدزاده در این مصاحبه صحبتهایش را در مورد سیمرغی که باید به او داده می شد اما به رضا عطاران رسید، شروع کرد و گفت : دو شب قبل از اختتامیه با حرف­هایی که به گوش­م می رسید می­دانستم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم «عصبانی نیستم» به من می­‌رسد. فردای آن شب وقتی برای آخرین اکران فیلم در جشنواره به سینما فرهنگ رفته بودم، بین سینماگران حرف­‌هایی با این مضمون که حق­ش را خوردند و … می‌­شنیدم . من آن شب متوجه منظورشان نبودم و با خود می­‌گفتم حق کی را خوردند؟ اما این­طور پیچیده بود که «عصبانی نیستم» نباید جایزه بگیرد.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش + ماجرای ازدواج و خانواده

از طرفی به من دلداری می­‌دانند و می­‌گفتند آقایان ایوبی، حیدری و کیومرث مرادی در تلاش‌اند تا تو جایزه‌­ات را بگیری و من همچنان متعجب و مبهوت بودم. روز اختتامیه نیز دوستی از دبیرخانه جشنواره به من زنگ زد و گفت مشکل حل شده است و تو امشب جایزه­‌ات را می­گیری.یک ربع بعد از این تماس رضا درمیشیان کارگردان «عصبانی نیستم» در تماسی تلفنی به من گفت ما باید امضا بدهیم که از جشنواره انصراف داده­‌ایم. آن­جا بود که گفتم جایزه را به من ندهند اما برای این که از حق­م بگذرم از من سندیت نخواهند. من چه چیزی را باید امضا می­‌کردم؟ امضا می­‌کردم که جایزه‌­ام را نمی­‌خواهم؟

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش + ماجرای ازدواج و خانواده

من از نوجوانی جلوی آینه تمرین سیمرغ گرفتن می­‌کردم و در بیست و هفت سالگی به من گفتند سیمرغی که با ۷ رای از ۷ داور گرفته­‌ای را نباید بخواهی. آن روز تلخ­‌ترین روز زندگی کاری من بود. پیراهن و کت اتو شده‌­ام برای رفتن روی سن و گرفتن جایزه بر در خانه ماند و اشک­های من بی‌اختیار سرازیر بود. ساعت شش آن روز همه چیز تمام شد و بدون امضا کردن، رضایت ما را گرفتند و گروه فیلم انصرافی تحمیلی داد. سیمرغ برای ما نبود چه امضا می­‌کردیم و چه امضا نمی‌کردیم. آن شب برای این که حالم خوب شود تئاتری را روی صحنه بردم و به جای تشویق در سالن اختتامیه جشنواره فجر، تشویق تماشاگران تئاتر را دیدم.

به گفته محمدزاده از عوامل فیلم خواسته می‌شود به نفع سینما سکوت کنند: «ما سکوت کردیم اما چه نفعی داشت؟ «خانه پدری»، «خانه دختر» و «رستاخیز» هم توقیف شدند. گفتند اگر سکوت کنید و جایزه­‌تان را نگیرید، اکران می­‌شوید، دو سال گذشت و اکران نشدیم. در بیست و هفت سالگی سینما کاری با من کرد که مانند یک فرد چهل ساله پخته شدم.
نوید محمدزاده در مورد علت اکران نشدن فیلم « من عصبانی نیستم » گفت : اما قسم می­خورم نمایش عمومی آن هیچ اتفاقی را به دنبال نخواهد داشت. «عصبانی نیستم» فیلم محبوبی است و در صورت اکران فروش بالایی خواهد داشت و شاید این موضوع هم برخی را ناراحت می­‌کند.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش + ماجرای ازدواج و خانواده

انتقادات از سبک بازی نوید محمدزاده

خرده ای که عموماً به این بازیگر جوان گرفته می شود، تشابه نقش های اوست؛ خصوصاً یک سری مختصات فیزیکی و رفتاری که در برخی نقش های او تکرار شده اند. کاراکتر فردی از قشر فرودست که عموماً هم عصبانی و پرخاشگر است و نوعی خروش و طغیان نسبت به شرایط و مناسباتی دارد که جامعه و خانواده به او تحمیل کرده اند. محمدزاده چنین نقش هایی را در فیلم هایی چون «لانتوری»، «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و تا حدودی «متری شیش و نیم» ایفا کرده است. اما آن چه شاید از دید بسیاری از منتقدین او پنهان مانده باشد، ظرایفی ست که او در ایفای هر یک از این نقش ها به صورت مجزا لحاظ کرده است

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

نکاتی درباره نوید محمدزاده

1_ سال ۸۲ پس از دریافت نمودن دیپلم به آموزشگاه هفت هنر کرج پا نهاد.

2_ در آنجا زیر نظارت استاد هایی از جمله :محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، نوید فرح مرزی آموزش‌های لازم را آموخت.

3_ تا چند سال در اجراهای خصوصی ایفا می نمود.

4_ خودش روندی که گذرانده بود علاقه دارد و بیان می کند آدم باید پله پله جلو برود.

5_ آغاز کار حرفه‌ای ایشان در فیلم «در میان ابرها»ساخته آقای روح الله حجازی بوده است.

6_ در سال ۸۸ در فیلمی از بهروز قبادی ایفای نقش نمود، که مجوز دریافت ننمود!

7_ نخستین اجرای عمومی ایشان نمایش« پسران آفتاب» بوده است ،که در همان شهر کرج بازی نمود و برای آن فعالیت جایزه دوم هنرپیشگی قسمت بین الملل جشنواره دانشجویی را دریافت نمود .

8_به نظر وی بداهه چیزی می باشد که باید در تمرین ها پیش بیاید، هرچند در وقت اجرا نیز بعضی وقتا ماجراهایی به وجود می‌آید که علاوه بر بداهه های دیالوگی در بداهه رفتاری نیز وجود دارد.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

9_فیلم کوکوی کبوتران حرم ساخته علیرضا نادری را بسیار خوب می‌داند وسه دفعه آن را مشاهده نموده است.

 

10_اعتقاد دارد تماشاگر در آخر علاقه دارد انسان ها را مشاهده کند.

11_ بیان می‌کند هنرپیشه باهوشی نمی باشد، ولی هر هنرپیشه باید هوش این را داشته باشد که کاراکتر ساده را ساده ایفا نماید.

12_ همواره علاقه دارد تجربیات تازه داشته باشد ،ولی مخالف این می‌باشد که بیان می‌کنند هنرپیشه همه کاری را باید انجام دهد.

13_بیان می‌کند لازم نمی‌باشد که شما هر کاری را انجام بدهیم برای اینکه بگویند «ببینید من چه هنرپیشه ای می باشم! من رئال ایفا می نمایم، لاستیک را نیز ایفا می نمایم»

14_از نظر ایشان هنگامی که آل پاچینو تاجر ونیزی یک ایفای کلاسیک می نماید، آن را پاچینویی ایفا می نماید!

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش + ماجرای ازدواج و خانواده

15_ بیان می‌کند اگر کارگردان قرار بر این باشد که دائم این را بگوید تو را بگو ،این جور راه برو، این شخصیت، به این صورت نگاه می‌کند و….. نمی‌تواند و بیان می‌کند شاید به دلیل کرد بودنش می‌باشد.

16_از لحاظ ایشان بدترین چیز ممکن این می باشد ،که هنرپیشه‌ها را یک ابزار تلقی می نمایم، به هیچ عنوان هنرپیشه ابزار نمی‌باشد.

17_سرکار «یک دقیقه سکوت» آقای یعقوبی به ایشان بیان نمود: نوید! اینجا خوب بودی اما سر فعالیت های دیگر که میروی این را بدان که هیچی نمی باشی! هیچ چیزی بلد نمی باشی و می‌روی که آموزش ببینی!

18_در روبرو شدن با تماشاچی نگران می باشد که سبب نارحتی اش نشود و خسته اش نکند.

19_معتقد است در هنر به اندازه یک سر سوزن باش، اما خودت باش! اینکه به هر قیمتی در هنر باشی خوب نمی باشد.

20_فقط تفاوت در سینماو تئاتر را در جریان صدا می‌داند، آنجا با بوم صدا می باشد و اینجا صدای طبیعی هنرپیشه.

21_ فوتبال ایفا می نموده و فوتبال را بسیار دوست داشته است،حتی قرار بوده که برود به تیم نوجوانان سایپا تا اینکه یک روز فیلم سوته دلان ساخته علی حاتمی را با ایفای خوب بهروز وثوقی مشاهده می‌کند.

22_ همان شب فیلم قیصر را مشاهده نموده است.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

23_ پس از آن می‌رود کلوپ و فیلم صورت زخمی پاچینو را خریداری می کند و پس از آن دچار جنون هنرپیشگی می‌شود.

24_ در ان هنگام مانند قیصر زندگی می نموده و آن وقت همه‌ی سر و شکل خودش را شبیه بهروز وثوقی نموده!

25_هنوزم که هنوزه بیان می‌کند ایفای بهروز وثوقی در فیلم کندو برترین ایفای تاریخ سینمای کشور می‌باشد و حاضر می باشد بر سر این صحبت‌ها بحث نماید.

26_ چند سال می باشد که دیگر فیلمهای بهروز وثوقی را مشاهده نمی کند از ترس اینکه نکند بر رویش تاثیر بگذارد.

27 _نمی‌تواند بگوید نوید محمدزاده هنرپیشه خوبی می باشد، ولی این را می‌گوید که هنرپیشه ای می‌باشد که شباهت به هنرپیشه ای ندارد.

28 _هواداران دو آتیشه استقلال می‌باشد.

29_در داستان بحران ریاست تیم استقلال در فضای مجازی این گونه نوشته : استقلال در حال نابودی می باشد و نماینده های مجلس در حال سکوت!

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش + ماجرای ازدواج و خانواده

30_نظر ایشان درباره هومن سیدی: سینمای خاص خود را دارد که با نگاه دیگر کارگردان ها فرق دارد، تلاش می نماید در ایشان همان چیزی را ایفا نماید که به نگاه وی نزدیک می باشد.

 

31_ بیان می‌کند برخی اوقات از سوی من چیز های انتشار شده که بامزه می باشد.

 

32_با منتشر نمودن نوشته ای کوتاه، از افرادی که در طول برپایی انتخاب های ریاست جمهوری به امیر جعفری به خاطر گفتگوی که انجام داده حمله نمودند، انتقاد نموده و این گونه نوشته که بعضی با دست بردن در گفتگو با این هنرپیشه مطرح شده تصمیم داشته اند از محبوبیت وی کم نمایند، ولی موفق نشده‌اند.

 

33_می‌توان گفت خطاب به هواداران بعضی از جناح‌های سیاسی افزود که محرومان را بازیچه تفکر افراطی خود ننمایید و به نام مستضعفان نان نخورند!

 

34_ فقط خط قرمز آنها ایفا در کاراکترهای سیاسی می باشد!

 

35_ سر فیلم بهروز قبادی، عوامل تدارکات را عصبانی نموده بودم به قدری که از آنان راجع به فعالیت شان می پرسید، بیان می‌کند برخی اوقات فردی که بسیار معمولی می باشد نظر وی میتواند بسیار به تو کمک نماید.

 

36_ نظر ایشان درباره هنرپیشگی این می باشد که شغل ما شغلی می‌باشد که در آن انسان باید خوب بقیه را نیز بخواهد، معتقد است که این مسیر موفقیت یک هنرپیشه می باشد، تا هنگامی که فعالیت خوبی دیگران را تحسین نکنید و نتوانی متواضعانه فعالیت خوب آن را مشاهده کنید و برای آنها شاد باشید، نه دیگران خوب تو را می گویند و نه به جای می‌رسید.

 

37_هنرنمایی نوید محمدزاده در فیلم عصبانی نیستم سبب شده که توجه خیلی از انتقاد کنندگان را مجذوب خود نماید، تا جایی که خیلی محمدزاده را شایسته کسب سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه کاراکتر نخستین مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر دانستند.

 

38_ ایشان دوبار پشت سرهم توانست به سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر دست پیدا نماید.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و مادرش , مادر نوید محمدزاده کیست

39_ مدعی شد، تندیس ایشان را به رضا عطاران دادند!

 

40_واز سوی ایشان بیان نموده‌اند که سیمرغ برایش مهم نمی‌باشد وهر زمان که اراده کند میتواند آن را کسب نماید.

41_پرویز پرستویی با حمله به یک حرف نوید محمدزاده افزود: مدتی قبل گفتگویی را از فردی مشاهده نمودم که جایزه وی را به عطاران داده اند و با خواندن آن بسیار متعجب شدم، بیان نموده بود خوب شد به من جایزه ندادند، آنانی که سیمرغ دریافت کرده اند کجا می باشند؟
هر زمان که اراده نمایم سیمرغ دریافت خواهم نمود، این ادعا از طرف فردی که یک فعالیت نموده بسیار اسفناک می باشد، آقای انتظامی با نود سال سن اینطور صحبت نمی کند، بسیار راحت یک فعالیت می نماییم، دیگر خدا را بنده نمی باشیم و حرمت نگاه نمی داریم، فکر میکنیم علی آباد نیز شهری می باشد، ولی نه یک ده کوره بیشتر نمی باشد.

42_ ولی آقای محمد زاده در جواب به این جمله ها بیان نمود : دو سال قبل در یکی از سایت‌های گفتگویی از من انتشار شد که بر طبق این صحبت‌ها سیمرغ گرفتن کاری ندارد هر زمان که بخواهم سیمرغ را دریافت خواهم نمود و….. در حالی که من هیچ صحبتی با رسانه ای نکرده‌ام، مصاحبه نمودن با اینکه خبرنگاری به صورت اتفاقی پچ پچ دو هنرپیشه را بشنود و بر طبق آن مصاحبه ای انتشار نماید، متفاوت می‌باشد.

43 _تلخ ترین عکس در حوزه کاری وی ساعت های نزدیک اختتامیه جشنواره فجر می باشد که پیراهن و کت اتو شده ایشان روی در مانده و فقط برادر ایشان این تصویر را مشاهده نموده است .

44_ همان شب تئاتر شکلک کیومرث مرادی بود و جواد عزتی قرار بر این بود که جای ایشان ایفا نماید که پس از این ماجرا های آقای مرادی افزود نمی‌شود و باید بیایی ایفا نمایی.

45_ایشان را سوار ماشین نمودند در حالی که گریه میکرد، میرود روی سن و آنجا تمام چیزها از یادش می‌رود، آن شب تشویق می‌شود، ولی نه در اختتامیه جشنواره فجر بلکه روی صحنه تئاتر.

46_بیان می‌کند :کت و شلوار من نیز همان جا که حاضر نموده بودم تا بپوشم و بروم جایزه خودم را دریافت کنم دست نخورده مانده.

47_از نوجوانی مقابل آینه تمرین سیمرغ گرفتن مینموده است.

48_ رحیم نوروزی هنرپیشه تئاتر و تلویزیون،از حاضر شدن نوید محمدزاده در تئاتر انتقاد و بیان نموده بود: تماشاچیانی که حضور دارند نوید محمدزاده را از منظره نشریات زرد مشاهده کنند تماشاچی جدی تئاتر نمی توانند باشند.

49_ حمید گودرزی در یکی از برنامه‌های دورهمی افزود: امروزه یک سری انسان های کثیف و چرک با زیر پیراهن ایفا می‌نمایند و تنها فریاد می‌زنند و رگ گردن آنها باد میکند، ستاره می باشند و مخاطبین ۸ تومان پول بلیط می دهد و هنگامی که از سینما خارج می شوند ناراضی می باشند و زن و شوهر ها به تمامی چیزها شک دارند، امروز سینمای بیی قهرمان مد شده و این بسیار به نظرم من برای سینما بد می باشد.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

50_ خیلی ها اعتقاد دارند منظور ایشان نوید محمدزاده می‌باشد.

51_ ولی آقای حمید گودرزی مدتی پس از آن بیان کرد که منظور ایشان نوید محمدزاده نبوده و از ایشان عذرخواهی نمود!

52_درباره دلیل پخش نشدن فیلم عصبانی نیستم بیان می‌کند: قسم میخورم نمایش عمومی آن هیچ ماجرایی را به دنبال ندارد، عصبانی نیستم فیلم محبوبی می باشد و در صورت پخش فروش بالایی دارد و شاید این نیز بعضی را غمگین می نماید!

53_ از خوش لباس ترین هنرپیشگان سینما می باشد، که بعضی وقتا لباسهایش سبب به وجود آوردن حاشیه و جنجال می‌شود.

54_ جمشید مشایخی در مورد نوید محمدزاده بیان نموده بود با وی فعالیت ننمودم و بسیار وی را نمی‌شناسم نام ایشان را شنیدم، ولی فعالیتش را ندیدم.

55_نوید محمدزاده و قربانی اسیدپاشی موجی از بازتاب در فضای مجازی داشت، تصویر دو نفره نوید محمدزاده با مرضیه ابراهیمی یک دختر که در جریان اسیدپاشی در اصفهان قسمتی از صورت خود را از دست داده به طور باز در فضای مجازی انتشار شد.

56 _آقای محمد‌زاده هم به مناسبت عروسی ا یشان عکس خودش را انتشار نمود و بیان کرد :این تصویر درس زندگی می‌باشد، مرضیه جان غم تو این تصویر می باشد، هم قربانی بودن و هم درست می گویی قربانی بودن از خود اسیدپاشی بدتر است، تو این عکس هم امید وجود دارد، هم نشان دادی میشود با نصف صورت نیز زندگی نمود. درود به شرفت.

57_مهدی قربانی هنرپیشه سینما، آقای نصیریان و نوید محمدزاده را الگوی هنرپیشگی خود می‌داند.

58 _با انصراف حامد بهداد از ایفا در اجرای الیورتوعیست وی در این تئاتر روی سن رفت.

بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر و همسرش فرشته حسینی +عکس

59_ یک پیام در فضای مجازی در جوابگویی به فردی که در تلویزیون خبر داد برای کمک از دولت توقع نداشته باشید بیان نمود: ما یاد گرفته ایم که انتظاری نداشته باشیم.

60_ با همراهی علی دایی چند میلیارد تومان برای کمک به زلزله زده های کرمانشاه جمع نموده اند.

61_ برای ایفا در فیلم بدون تاریخ ،بدون امضا آموزش موتور سواری دیده است.

بیوگرافی نوید محمدزاده و پدر و مادر نوید محمدزاده کیست

62_ ایفای ایشان در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا با تحسین و ورایتی و خیلی از اعتقاد کنندگان همراه شد.

63_ کم گفتگو می نماید هرچند که خوب صحبت می کند.

64_خیلی از بازیگر های سینما اعتقاد دارند ایشان ماندگار خواهد شد.

65_ بیوی فضای مجازی ایشان:من یک ببر کرد فروردین‌ماهی می باشم!

ممنوع التصویر شدن نوید محمدزاده

خبری مبنی بر ممنوع کاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی در پی توقیف فیلم سینمایی «برادران لیلا» منتشر شده است اما مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی این موضوع را رد و تاکید کرد تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همشهری آنلاین گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ها نقل شده است و صحت ندارد.»

وی ادامه داد: «اصل خبری که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متقن و قابل استناد است، خبر عدم احراز هویت فیلم سینمایی «برادران لیلا» تا اطلاع ثانوی است. این خبر را عطف به موضوعی که اکنون خدمت شما و مخاطبانتان اعلام می کنم، صحت موضوعش را در نقل مستقیم خبر از سوی ما در رسانه های کشور، به سادگی می توان تأیید کرد.»

یزدان عشیری تأکید کرد: «ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. رفتار محمدزاده حرکت غیرشرعی نبود اما مغایر عرف بود که ممکن است کسانی هم عصبانی شوند. این حرکت تنبه می خواهد نه تنبیه. بهتر است هنرمندان ما از موقعیت های بین المللی به نفع فرهنگ این سرزمین استفاده کنند. تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است. هیچ منبع رسمی هم تا بدین لحظه در این باره صحبت نکرده و موضع گیری رسمی نداشته است.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *