زمان پخش و بازپخش تکرار سریال گیلدخت شبکه یک

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال گیلدخت شبکه یک (ساعت دقیق)

زمان و ساعت پخش و تکرار بازپخش سریال گیلدخت شبکه یک همراه با معرفی بازیگران و خلاصه داستان این سریال را در این صفحه ببینید.

زمان و ساعت پخش و بازپخش سریال گیلدخت

زمان پخش سریال گیلدخت پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 22:15 
بازپخش جمعه و شنبه ساعات 8:30 و 15:00

گیل‌دخت» در یک تقلید خیلی ظاهری و سطحی از درام‌های تاریخی کره‌ای، سعی کرده با بردن ما به درون مطبخ خان و نشان دادن غذا‌های خوش آب و رنگ و فرایند تهیۀ آن‌ها، حال و هوایی مفرح نیز ایجاد کند، اما ماجرا‌های مطبخ فعلا نه ارتباط قابل درکی با ماجرای اصلی دارند و نه به خودی خودشان نکتۀ قابل توجه و جالبی ارائه می‌کنند.

حتی در تریلر سریال هم که از یکی دو هفتۀ قبل پخش می‌شد، چیزی جز گرفتاری و هجران و مصیبت دیده نمی‌شد؛ دو قسمت اول هم همین برداشت را تایید می‌کنند. خلاصه اینکه اگر کسی علاقمند به تماشای ماجرای طولانی رنج‌های یک دختر معصوم باشد، حتما از دنبال کردن این سریال لذت خواهد برد!

اما اگر به دنبال سریالی باشیم که حالمان را خوب کند و ما را مجذوب چالش‌ها و چرخش‌های داستانی خودش کند، فکر نمی‌کنم با وجود اینهمه سریال‌های غربی و شرقی درجه‌یک که به راحتی در دسترس هستند، دلیلی برای تماشای «گیل‌دخت» داشته باشیم.
زمان پخش و بازپخش تکرار سریال گیلدخت شبکه یک

سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» از هفته آینده پنج شنبه ها و جمعه ها از شبکه یک سیما ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش می شود و تا اواخر بهار سال ١٤٠٢ روی آنتن خواهد بود.

«گیل‌دخت» یک سریال تاریخی بوده که پس از گذشت دو سال از پخش آن قرار است مجددا از شبکه اول سیما پخش شود.

ابن مجموعه توسط اقای مجید اسماعیلی کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی بر عهده داشته است تولید آن از ابتدای سال ۹۸ شروع و در استان گیلان آغا شد این سریال در سال 1400 پخش شد و حالا قرار است مجددا بازپخش شود.

 

این سریال دارای ۶۵ قسمت بوده  که آقای مجید آسودگان نویسندگی آن را بر عهده داشته است  از دیگر کارهایی که آقای آسودگان نویسندگی کرده است میتوان به سریال‌های چادر گلدار، راه و بی راه اشاره کرد.

زمان پخش و بازپخش تکرار سریال گیلدخت شبکه یک

این سریال تاریخی بعد از تجربه فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» اولین سریال تلویزیونی مجید اسماعیلی محسوب می‌شود. از دیگر فیلم‌های اسماعیلی فیلم سینمایی خدا جیرجیرکها را دوست دارد، رقص روی یخ، گمیچی را می‌توان نام برد.

در خلاصه داستان چنین آمده است: حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می شود قصه و غصه عاشق و معشوقیه که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یه بهونه برای موندن پیدا می کنن و … .

طراح لوگوی «گیل دخت» حسام حاجی‌پور است و مجری طرح آن موسسه فرهنگی هنری وصف صبا که به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما تولید شده که البته بازیگران و عوامل آن نیز به زودی معرفی می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *