دانلود اپلیکیشن Wombo (سلفی‌های آوازه‌ خوان)

دانلود اپلیکیشن Wombo (سلفی‌های آوازه‌ خوان)

دانلود اپلیکیشن Wombo (سلفی‌های آوازه‌ خوان) همراه جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این روزها بازار اپلیکیشن های تحرک سازی بسیار داغ شده است به گونه ای که شرکت های بزرگ جهان سعی میکنند که در این زمینه ایده پردازی کرده و دست به اقدامات و طرح های جدید بزنند.

در یک سال اخیر اپلیکیشن دیپ فیک در زمینه تحریک سازی تصاویر و فیلم توانسته بود عملکرد قابل قبولی را از خود داشته باشد و استقبال گسترده ای از آن صورت گرفت.

دانلود اپلیکیشن Wombo

دانلود اپلیکیشن Wombo (سلفی‌های آوازه‌ خوان)

به عقده بسیاری از کاربران تکنولوژی دیپ فیک انقلابی در ساخت فیلم های جعلی بود که میتوان با ان کارهای کاربردی زیادی انجام داد.

اما حالا اپلیکیشن Wombo امده تا سلفی ها و عکس ها آواز بخوانند و از این تکنولوژی لذت ببرید و فیلم های خاطره انگیز درست کنید.

یکی از زیبایی‌های کار با اپلیکیشن Wombo این است که به غیر از تصویر انسان‌های واقعی روی کاراکترهای کارتونی یا شخصیت‌های ویدیو گیم هم عالی کار می‌کند و بدون شک جامعه گیمرها در شبکه‌های اجتماعی هم در ترند کردن این اپلیکیشن نقش بسیار پررنگی داشته‌اند.

البته مثل تمام اپلیکیشن‌هایی که سلفی افراد را جمع‌آوری و پردازش می‌کنند، Wombo هم به ناچار جزو مظنونین مسئله مهم حریم خصوصی قرار می‌گیرد. اما تا حالا هیچ گزارشی در مورد مشکلات حریم خصوصی این اپلیکیشن منتشر نشده است. Wombo برای آی او اس و اندروید منتشر شده و به رایگان از لینک‌های زیر می‌توانید دریافتش کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Ben-Zion Benkhin
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 69 / 38 مگابایت
  • دانلود برای اندروید
  • دانلود برای آیفون

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *