دانلود سریال بی نشان قسمت 6 | قسمت ششم ۶ بی نشان با لینک مستقیم

دانلود سریال بی نشان قسمت 6 | قسمت ششم ۶ بی نشان با لینک مستقیم

دانلود سریال بی نشان قسمت 6 | قسمت ششم سریال بی نشان | قسمت  ۶ سریال بی نشان با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

دانلود سریال بی نشان قسمت 6 | قسمت ششم ۶ بی نشان با لینک مستقیم

در این سریال جدید تلویزیونی بازیگرانی معروف و پرسابقه ای همچون مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی پور، قاسم زارع، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، نسرین نکیسا، مهدی فقیه و رضا ایرانمنش حضور دارند.

دانلود سریال بی نشان قسمت 6

دانلود با کیفیت اصلی

این مجموعه در 30 قسمت تولید شده است و قسمتهایی از قصه آن که با مضامین مذهبی ترکیب شده است و در کربلا تصویربرداری گردیده است

این مجموعه جایگزین سریال برف بی صدا می بارد بود و راس ساعت 20:45 از روزهای شنبه تا چهارشنبه بر روی انتن شبکه سه سیما میرود.

آقای پرویز فلاحی پور در این مجموعه در نقش یک خبرنگار به نام شهاب ظاهر شده است و همچنان سعی میکند کار خود را به بهترین شکل صورت دهد و به قواعد و قوانین خبرنگاری خود بسیار متعهد و وفادار میباشد.

مریم کاویانی که مدتی از تلویزیون دور بوده مجددا به تلویزیون بازگشته است او نقش مینو را بر عهده دارد که همسر شهاب خبرنگارِ بی‌نشان با بازی پرویز فلاحی پور است.

این سریال دارای چند نقش اصلی با بازی بازیگران مطرح تلویزیون و سینما است که به زودی آنها نیز جلوی دوربین می‌روند

علاوه بر بازیگرانی که در بخش بالا نام بردیم، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، سعید زارعی، هلن نقی لو، احسان امانی، پویان گنجی، مالک سراج، توماج دانش بهزادی، رضا مولایی، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، نیما توکلی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی، اتابک نادری، سوسن مقصودلو، رضا توکلی، یاس نوروزی، حسن اسدی، محمدصادق ملک، بهار نوحیان و امیررضا زرین‌بخش نیز در مجموعه بی نشان ایفای نقش کرده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *