دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۸ بیست و هشتم (کامل از تلوبیون) قسمت 28

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۸ بیست و هشتم (کامل از تلوبیون) قسمت 28

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۸ بیست و هشتم (کامل از تلوبیون) قسمت 28

قسمت 28 سریال تمام رخ پخش شد و در اینجا میتوانید این سریال تمام رخ قسمت ۲۸ بیست و هشتم را تماشا و دانلود کند.

مجموعه تلویزیونی «تام رخ» مجموعه ای از مفاهیم کلان، استراتژیک و استراتژیک است که در قالب داستانی خانوادگی، اجتماعی و امنیتی روایت می شود. این سریال بر مفهوم «هویت» به عنوان سپری مستحکم در برابر توطئه های ناتمام دشمن تأکید ویژه دارد.

دانلود سریال تمام رخ قسمت ۲۸

سون تزو نویسنده مشهور چینی که به عنوان یک استراتژیست برجسته جنگ شناخته می شود، می گوید: «بزرگترین هنر جنگ این است که دشمن را بدون جنگیدن تحت سلطه خود درآورید. این مفهوم در سریال «تام رخ» به خوبی نمایش داده شده است. جایی که سرویس های جاسوسی ابتدا دو پزشک داروسازی را به دام می اندازند و با فاش شدن هویت آنها، با وعده های رنگارنگ دست به عملیات روانی می زنند. وقتی سوژه های گرفتار به عمق ماجرا که افشای اطلاعات دارویی کشور در اختیار دشمن است، پی بردند، کار تمام است.

بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ کیست نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا در سریال تمام رخ

تعهد هویتی سریال تمام رخ

در عین حال، این سریال جنبه های خاصی از تعهد هویتی را بررسی می کند و در نهایت این مفهوم را به مخاطب القا می کند که “شما زمانی تسخیر شده اید که چیزی از هویت شما باقی نماند!” چنین نگاهی نه تنها در بخش امنیتی تاریخ، بلکه در تاریخ های خانوادگی و اجتماعی نیز مشهود است و بخش مهمی از مفهوم هویت به نهاد خانواده نسبت داده می شود. این در وضعیت همسران سوژه های فریب خورده (پمان با بازی بهزاد خداویسی و منصور با بازی رحیم نوروزی) در داستان رخ می دهد. فردی (فریبا با نگین صدک گویا) با همسرش رفتار مناسبی ندارد و در دام بریژیت (لنا سوپلنیاک شیرین) می افتد و در نهایت اسیر سرویس های جاسوسی می شود.

دیگری (لیلی با بازی معصومه بافنده) عاشقانه شوهرش را دوست دارد و این عشق زنانه می تواند به وطن هم کشیده شود. علاوه بر این، بهزاد راه اشتباهی را برای تغییر طبقه اجتماعی در پیش می گیرد و ریشه های مذهبی و اجتماعی خود را از دست می دهد. در واقع فروپاشی هویت او از آنجا شروع می شود و به اصل خود پشت می کند. این اشارات این مفهوم را نشان می دهد که سرکوب هویت فردی، خانوادگی، ملی و مذهبی بخشی از مانیفست حریف است و راه اصلی مقابله با آن از طریق خانواده است. خانواده و نهادهای دینی و اجتماعی هستند که هویت آفرین هستند و نقص در کارکرد هر یک از اینها باعث هجمه جدی هویت می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *