دانلود سریال راز ناتمام قسمت 4 | قسمت چهارم راز ناتمام با لینک مستقیم

دانلود سریال راز ناتمام قسمت 4 | قسمت چهارم راز ناتمام با لینک مستقیم

دانلود سریال راز ناتمام قسمت 4 | قسمت چهارم راز ناتمام با لینک مستقیم

دانلود سریال راز ناتمام قسمت ۴ و دانلود قسمت چهارم راز ناتمام با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

از سریال های تاریخی که درباره تاریخ معاصر می باشد سریال راز ناتمام می باشد، مجموعه ای که شبکه یک هر شب آن را پخش می کند ، در این مطلب از صفحه اقتصاد درباره « سریال راز ناتمام چند قسمت است و زمان پخش و تکرار آن » صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

دانلود سریال راز ناتمام قسمت ۴

سریال راز ناتمام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی ژانر تاریخی سیاسی روانه آنتن شبکه اول سیما شده است که درباره زندگی دو چهره سیاسی شهید باهنر و شهید رجایی میباشد داستان درباره اتفاقات دوران این دو شهید بزرگوار می باشد فرهاد جم نقش شهید باهنر و رامین راستاد نقش آیت الله رفسنجانی با جواد هاشمی نقش شهید رجایی را بر عهده دارد مسعود رحیم پور نقش شهید بهشتی و علیرضا مهران نقش آیت‌الله خامنه‌ای را بازی می‌کند این نخستین بار است که در یک سریال تلویزیونی چهره‌های سیاسی و مقامات کشورمان به تصویر کشیده می‌شود.

انقلاب اسلامی از بدو ایجاد تا به حال که بیش از ۴۰ سال از آن می گذرد، با خون شهدای بسیاری آبیاری شده است. محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر نیز از جمله این شهدای والا مقام هستند که در حدود ساعت ۳ بعد از ظهر روز یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۶۰ بر اثر انفجار بمب بسیار قدرتمندی که سازمان تروریستی منافقین در ساختمان نخست‌وزیری کار گذاشته شده بود، به شهادت رسیدند. مسعود کشمیری عامل بمبگذاری و شهادت این بزرگواران، نفوذی سازمان مجاهدین خلق، که مزدورانه و منافقانه توانسته بود اعتماد شهید رجایی را به سوی خود جلب نماید، در آن برهه سمت دبیری امنیت ملی را بر عهده داشت.

این واقعه درست دو ماه پس از آن رخ داد که آیت‌الله سید محمد حسینی ‌بهشتی و بیش از ۷۰ تن از چهره‌های سیاسی و اجرایی عضو حزب جمهوری اسلامی در انفجار دفتر این حزب ترور شده و به شهادت رسیده بودند.

سریال تلویزیونی «راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین دری و تهیه‌کنندگی امین امانی، با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و می باشد که به زندگی شهید باهنر وزیر آموزش و پرورش و دومین نخست‌ وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران می پردازد این مجموعه دو فصل دارد. بخشی از آن به زمان حال مربوط می شود و فصلی دیگر به زمان گذشته بازمی گردد. این سریال در ۲۶ قسمت ساخته شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *