دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت یازدهم ۱۱ کامل | قسمت 11

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت یازدهم ۱۱ کامل | قسمت 11

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت یازدهم ۱۱ کامل | قسمت 11

دانلود قسمت دهم سریال روزی روزگاری مریخ یازدهم ۱۱ کامل | قسمت 11 سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید.

سریال روزی روزگاری مریخ قسمت یازدهم

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : یازدهم – 11
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 11 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

سریال خنده دار و بامزه بکه نمایش خانگی که توسط آقای قاسم خانی ساخته شده است و این روزها بازار فروش خیلی خوبی نیز دارا میباشد.

ایده‌ی کلی این سریال بسیار جذاب است؛ این‌که فردی بعد از سیصد سال در سیاره‌ای دیگر از خواب برخیزد و با دنیایی کاملا متفاوت روبه‌رو شود سبب شده تا مخاطب را جذب داستان خود کند. البته این ایده را ما پیش‌تر در «مسافران» مشاهده کردیم، با این تفاوت که در آن سریال چهارنفر از فضا به زمین آمده بودند اما در این سریال یک نفر (سام درخشانی) از زمین به مریخ رفته است و باید خود را با شرایط آنجا وفق دهد.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت یازدهم ۱۱ کامل | قسمت 11

پیمان قاسمخانی با سابقه طولانی در نوشتن فیلمنامه سریال‌های پربیننده‌ای همچون شب‌های برره، پاورچین و نقطه‌چین در چند سال اخیر سراغ کارگردانی هم رفته و پس از فیلم‌های پرفروش در گیشه سینما (خوب، بد، جلف یک و ۲) ساخت نخستین سریال در شبکه نمایش خانگی را همراه به رفیق دیرینه خود_محسن چگینی_تجربه کرده است.

در خلاصه سریال«روزی روزگاری مریخ» آمده است که ناصر یک خلافکار خرده‌پا و ناموفق است که بدهی‌های زیادی دارد و زندگی مشترکش نیز به مشکل خورده است. او که به خاطر شرط‌بندی‌ و قمار دچار ورشکستگی شده است، تنها راه نجاتش را در سفر به فضا می‌بیند. از طرفی دیگر لونا یک مشاور املاک و وکیل اقامت در مریخ است که باید کارهای مربوط به اقامت ناصر را انجام دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *