دانلود سریال سقوط قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

دانلود سریال سقوط قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

دانلود سریال سقوط قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم و کیفیت اصلی همراه با قسمت های اول و دوم و سوم سریال سقوط که به بخش های جذاب سریال رسیده است.

دانلود قسمت دوم سریال سقوط

برای دانلود قسمت چهارم اینجا را ضربه بزنید

  • ژانر : اکشن – جنایی – مینی سریال – هیجان انگیز
  • امتیاز : 6.7 از 42 رای در سایت IMDb
  • زبان : فارسی
  • سال انتشار : 1401
  • محصول کشور : ایران
  • کارگردان : سجاد پهلوان زاده
  • بازیگران : حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، وحید آقاپور، پدرام شریفی

سریال سقوط از شبکه نماییش خانگی توانسته در چهار قسمت مخاطبان زیادی را به دست آورد حالا در قسمت چهارم داستان بسیار جذاب پیش می‌رود سریالی که در کشورهای ایران و عراق فیلمبرداری شده و کارگردان سعی کرده واقعیت‌ها را به تصویر بکشد.

داستان عجیب و هیجان انگیز

داستان درباره زوج جوانی بوده که به ترکیه میروند و همسر دختر جوان جذب داعش شده و او را به سوریه می کشند مشکلات و اتفاقاتی که برای آنها به وجود می آید سریال را جذاب میکند ژاکان نقش پسر جوان را دارد که به داعش می پیوندد و در نهایت کشته می شود حالا همسر جوانش مانده و فرمانده داعش که تلاش می‌کند او را به نکاح خود در بیاورد قسمت چهارم مشاهده میکنید که چه بلایی بر سر دختر جوان آمده و در حالی که نیروهای امنیتی با بازی حمید فرخ نژاد تلاش می‌کنند او را نجات بدهد اما با چالش‌هایی روبرو خواهند شد.

داستان و روایت فیلم «سقوط» مشخصاً متاثر از فیلم «شبی که ماه کامل بود» ساخته نرگس آبیار است. بررسی آیتم ها و شخصیت ها نشان می دهد که قسمت اول این سریال مو با مو از روی این فیلم معروف کپی شده است.

در خلاصه قسمت اول سریال سقوط آمده:آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است. داستان سقوط در ایران، ترکیه و عراق می‌گذرد و عمده سکانس های ایران در استان کردستان، سکانس های ترکیه در آنتالیا و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. ممنون ازسایت شبونه ،شماچقدرخوب وبزرگوارید سپاسگزارم بابت سریال ایرانی سقوط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا