دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۴ | قسمت 34 سی و دوم

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۷ | قسمت بیست و هفتم 27

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت بیست و هفتم [ اینترنت رایگان ] قسمت 24 سریال بی همگان قسمت ۲۷ امشب یکشنبه 8 آبان 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۷ | قسمت بیست و هفتم 27

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۷

سریال بی همگان سریالی که هرشب از شبکه 3 پخش میشود و ساعت 8:30 دقیقه بر روی انتن میرود در این سریال هنرپیشه های معروفی حضور دارند که این باعث شده نسبت به سایر سریال ها متمایز شود با توجه به اینکه صداوسیما در حال پخش سریالهای تکراری است پخش بی همگان میتواند دلخوشی برای مخاطبان صداوسیما باشد.

برای تماشا و دانلود قسمت 27 اینجا را ضربه بزنید

حکایت عشـق‌ها و موانعی کــه برســر راه دلدادگان وجود دارد، تم اصلی ســریال‌های تلویزیون اســت. در بی‌همگان پســری از خانواده نه چنــدان برخوردار، عاشــق دختری از خانواد‌های ثروتمند شــده که شرح دادیم مشکالت سر راه آن‌ها چیست. این موضوع تکراری، عامل دیگری است که به بی‌همگان لطمه زده. به این بیفزایید مصاحبه اخیر سعید جاللی با خبرگزاری ایلنا را که از سختگیری‌های تلویزیون برای روایت قصه‌های عاشقانه گفته.

اینجاست که جای خالی تدبیر و مدیریت درست رسانه در تلویزیون به شدت احساس می‌شود؛ مدیریتی که با توجه به نیاز روانی جامعه و مخاطب، سریالی با محتوا و مضمون درست راهی آنتن کند؛ طبیعی است که وقتی حال روحی مردم مساعد نیست، لااقل با پخش سریالی کمدی و طنز این خلا را پر کرده و لااقل ساعتی ذهن پر از استرس و خسته بیننده را آرام کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *