دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت چهارم (قسمت ۵ ) قسمت 5

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت پنجم (قسمت ۵ ) قسمت 5

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت پنجم (قسمت ۵ ) قسمت 5 سریال آفتاب پرست را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : آفتاب پرست
  • ژانر : کمدی
  • بازیگران اصلی : پژمان جمشیدی ، حمدیرضا آذرنگ ، باران کوثری ، گوهر خیراندیش
  • قسمت : پنجم
  • کارگردان : برزو نیک‌نژاد
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : دوشنبه ها ساعت 8 شب
  • دانلود قسمت پنجم سریال آفتاب پرست

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت پنجم (قسمت ۵ ) قسمت 5 سریال آفتاب پرست را در این صفحه ببینید.

سریال آفتاب پرست با ژانر طنز سریالی که در سال 1400 تولید شد ساخته برزو نیک‌نژاد ،این کارگردان پیشکسوت اهل گرگان بوه که در سابقه خود سریال هایی با ژانر کمدی را تا قبل از شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که همه کارهای وی بسیار محبوب بوده اند و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند .

نیک نژاد قبل از سریال آفتاب پرست کارهایی همچون دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون ساخته ات که همچنان هم یکی از کارهای پرطرفدار طنز تلویزیون به شمار می اید در شبکه نمایش خانگی نیز او قبل از این با سریال ساخت ایران 2 تجربه موفق داشته است او توانست یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را از ان خود کند.

پس باید بدانیم که آقای نیک نژاد کارگردانی نیست که با موضوع طنز آشنا نباشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

در سریال ایرانی آفتاب پرست نویسندگی داستان و فیلمنامه سریال جدید نیک نژاد بر عهده کسی می باشد که او هم همانند کارگردان تخصصش در ژانر های کمدی می باشد و خوب می داند که تماشاگر ایرانی چه می خواهد و او کسی نیست جز امیر برادران فیلمنامه نویس و طنز پرداز 41 ساله متولد تهران کسی که هر تماشگر ایرانی حداقل یکی از کارهای او را دیده است و فیلمنامه های او قطعا برای خود رکورد دار هستند چرا که او نویسندگی فیلمنامه فیلم هزارپا را بر عهده داشته است که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران محسوب می شود و هنوز هم بعد از گذشت 3 سال از پایان اکران این فیلم هنوز کلیپ هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر و پخش می شود و هنوز هم مورد استقبال تماشاگران قرار میگیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *