دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۳ (تلوبیون) قسمت 33 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۳ (تلوبیون) قسمت 33 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۳ (تلوبیون) قسمت 33 گیل دخت

قسمت 33 سریال گیلدخت امشب پخش شد و  لینک دانلود و پخش آنلاین قسمت 33 سریال گیلدخت را در این صفحه آماده کرده ایم تا مخاطبانی این سریال که نتوانسته اند آن را ببنیید در این صفحه تماشا کنند.

سریال گیلدخت یکی از سریالهای پر مخاطب تلویزیونی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد این مجموعه تاریخی با داستان عاشقانه گلنار و اسماعیل همراه است که سرنوشت بسیار جالبی دارند این سریال خیلی جذاب پیش میرود و به عنوان سریال محبوب تلویزویون به شمار می آید.

قسمت 33 سریال گیلدخت

دانلود با کیفیت فول اچ دی


اگر شما نتوانستید قسمت 33 سریال گیلدخت را تماشا کنید در این صفحه تماشا و یا دانلود کنید گیلدخت داستان عاشقانه با تلفیق سیاسی دارد که در سالهای اخیر جای اینگونه سریالها در تلویزیون خالی بود.

خلاصه داستان

داستان سریال گیلدخت از این قرار است که آصف میرزا برادر زاده مظفر الدین شاه در پی به دست آوردن گلنار دختر تقی خان است و این خاطرخواهی رنگ و بویی از عشق حقیقی ندارد. او رقیبی سرسخت به نام اسماعیل میرشکار داشته که از قضا گلنار نیز دلباخته اوست.

اسماعیل میرشکار سریال گیلدخت از رفقای قدیمی آصف و تفنگ چی های تقی خان بوده که با نامه نگاری های عاشقانه سند قلب گلنار را ۶ دانگ از آن خود می کند. روزی گلنار با هزار نقشه که از ذهن خلاق ندیمه وفادارش سرچشمه می گرفت موفق به خروج از عمارت با هدف تماشای معرکه ای شد که اسماعیل نیز در آنجا حضور داشت.

علت دشواری خروج از عمارت و رفتن به میدان روستا یا به عبارتی محل برگزاری معرکه مخالفت های سرسختانه و متعصبانه خان برای محبوس کردن دخترش گلنار بود تا مبادا آفتاب و مهتاب رنگش را ببینند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *