دانلود کامل قسمت پنجم سریال خون سرد قسمت ۷

دانلود کامل قسمت هفتم سریال خون سرد قسمت ۷ | قسمت 7

دانلود کامل قسمت هفتم سریال خون سرد قسمت ۷ | قسمت 7 سریال خونسرد همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در اینجا دریافت کنید.

قسمت هفتم سریال خون سرد

دانلود کامل قسمت پنجم سریال خون سرد قسمت ۷

خلاصه داستان

سریال خونسرد یکی از سریال هایی که به تازگی به پخش خانگی رسیده است این سریال توانست در اولین قسمت های خود محبوبیت پیدا کند و در دل مخاطب آن جا باز کند در این سریال امیر آقایی که نقش اصلی را بر عهده دارد در کنار شهرام حقیقت دوست و برخی دیگر از بازیگران نقش آفرینی می کند در این سریال پس از کشف اجساد و شناسایی آنها کار گروهی در اداره آگاهی آغاز شده است و برای شناسایی و پیدا کردن قاتل این مقتولین اداره آگاهی دست به کار شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

دانلود سریال جیران قسمت بیست و هفتم 27

دانلود قسمت دوم سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۲

در این سریال سرگرد امیرعلی طلوعی که نقش آن را شهرام حقیقت دوست بازی می‌کند در حال بررسی یک پرونده از اتاق چیان اعضای بدن می باشد.

او در در ادامه تحقیقات به نام امیر شهسواری که آقای امیر رضا دلاوری نقشه آن را بازی می کنند میرسد سرهنگ طلوعی از دوست صمیمی و خودش دکتر کسرا کیا که آقای امیر آقایی نقش آن را برعهده گرفته است که در پزشکی قانونی کار میکند درخواست کمک میکند.

در اصل نحوه برخورد دکتر کیا با مجرمین به گونه ای خاص و به سبک خودش می باشد و تمام مجرم را شناسایی کرده و خودش آنها را مجازات می‌کند حالا در ادامه آن با دیدن ادامه سریال خواهیم دید که چه اتفاقاتی در این مجموعه رخ می دهد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *