عکس آیلین و شایلین دختران دوقلو باربد بابایی مجری +بیوگرافی

دختران و فرزندان باربد بابایی بیوگرافی آیلین و شایلین دختران دوقلو +عکس

دختران و فرزندان باربد بابایی عکس آیلین و شایلین دختران دوقلو باربد بابایی مجری را به همراه بیوگرافی و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس آیلین و شایلین دختران دوقلو باربد بابایی

آقای باربد بابایی در اینستاگرام خود عکس از خود در کنار دو دختر جوان به اشتراک گذاشت و نوشت تولد دختران دوقلویم مبارک!

دختران و فرزندان باربد بابایی بیوگرافی آیلین و شایلین دختران دوقلو +عکس

بعد از این پست بسیاری از هوادارانش به او پیام تبریک ارسال کردند و از این که دارای دو دختر 18 ساله است متعجب شدند.

او متولد 20 شهریور 1357 در تهران است و سالها پبش ازدواج کرده است و در حال حاضر دارای دو فزند دختر 18 ساله به نامهای آیلین و شایلین میباشد

همچنین ببینید:

بیوگرافی غزل حشمت و ماجرای باربد بابایی + عکس و ماجرای قتلبیوگرافی غزل حشمت و ماجرای ازدواج با باربد بابایی

دختران او متولد 1381 هستند که امروز 18 ساله شده اند.

هر دو آنها در رشته موسیقی تحیصل میکند.

باربد بابایی در سن بسیار پایین ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دوقلو به نام آیلین و شایلین است که احتمالا سال 81 متولد شده اند و باربد بابایی پدر جوانی است که دیدن او در کنار فرزندانش قطعا تعجب برانگیز است اما عکسی از فرزندان و همسر او تابحال منتشر نشده است.

دختران و فرزندان باربد بابایی بیوگرافی آیلین و شایلین دختران دوقلو +عکس

این اقای هنرمند با شبکه جهانی مهاجر و ایران موزیک به شهرت رسید و در این شبکه های ماهواره ای فعالیت میکرد که با تاسیس شبکه نسیم به صدا و سیما امد و کار خود را در این شبکه آغاز کر و موفق شد چندین برنامه پر بیننده را اجرا کند.

این مجری کشورمان فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی است و از حدود سال 77 حضور در دنیای هنر را تجربه کرد.

این مجری کشورمان برخلاف رشته تحصیلی اش به دنیای هنر علاقه مند بود و از دوران دانشجویی در تئاتر هم فعالیت میکرد و با اجرای یک برنامه موسیقی در شبکه ماهواره ای به شهرت رسید و بعد از آن با شب کوک در تلویزیون ایران دیده شد.

سختی داشتن دو قول بیشتر برای مادر است. قطعا همسر من بیشتر سختی کشیده است، من معطوف کار بوده ام و ایشان در خانه بوده است. سختی هایی دارد ولی به نظر من شیرینی های آن بیشتر از سختی هایش است.

بله دلیل آن همان فرار از حاشیه است چون فضای مجازی فضای سالمی نیست. ما خیلی وقت ها نمی دانیم پشت این آی دی که کامنت می گذارد چه آدمی نشسته است. آدم خوبی است یا بد، خالص است یا عقده ای، به خاطر همین اصلا دلم نمی خواهد زندگی ام درگیر حاشیه و ترکش های فضای مجازی شود. طبق توافق خانواگی و تصمیمات درون گروهی تصمیم بر این بود که هیچ وقت این اتفاق نیفتد. ساحل آرامش زندگی در آن فضای حقیقی باشد و وارد فضای مجازی نشود. راجع به بچه ها هم خودم با خودم قرارگذاشته بودم که تولد هجده سالگی شان عکسی با هم داشته باشیم، در همین حد است و قرار نیست از غذا خوردن و بیرون رفتن عکس و استوری بگذاریم، مردم باید پیگیر کارهای هنری من باشند نه زندگی خصوصی من.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *