فیلم کامل دوربین مخفی خانه سالمندان روز پدر اشک همه را دراورد

فیلم کامل دوربین مخفی خانه سالمندان روز پدر اشک همه را دراورد

فیلم کامل دوربین مخفی خانه سالمندان روز پدر که باعث شد اشک افراد رهگذر دربیاید و تحت تاثیر قرار بگیرند.

ویدیوی در فضای مجازی منتشر شده که چند جوان خلاق به مناسبت روز پدر فیلمی به صورت دوربین مخفی از مردم تهیه کرده و واکنش آنها را نسبت به یک اتفاق ضبط میکنند.

فیلم کامل دوربین مخفی خانه سالمندان روز پدر

داستان از این قرار است که یک پیرمرد مسن با عصا در پیاده رو جلوی افراد را می‌گیرد و می‌گوید عدسی عینکم روی زمین افتاده و گم شده و به او کمک کنند تا عدسی را پیدا کنند و سپس در حین جستجو صدای موبایلش به صدا درمی آید که پیامک برایش آمده است پیرمرد از افراد می‌خواهد که این پیامک را برای او بخوانند چرا که عینکش را گم کرده است.

فیلم کامل دوربین مخفی خانه سالمندان روز پدر اشک همه را دراورد

متن پیامک تلفن همراه به اینگونه است که فرزندش برای او نوشته سلام پدر من خجالت کشیدم که به صورت مستقیم بهت زنگ بزنم و به همین دلیل به صورت پیامک برایت ارسال می کنم من دیگه از این وضعیت خسته شده ام و بعد از ظهر آماده شو به دنبالت می آیم که به خانه سالمندان برویم افرادی که این پیامک را می‌خوانند حالا باید آن را برای این پیرمرد بازگو کنند که هر کدام از آنها واکنش خاص خود را داشته که دیدن آن خالی از لطف نیست.

همچنین ببینید:

فیلم کامل دوربین مخفی خامه میقولی سهیل کریمی مالیدن خامه

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک زنانه در تهرانی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *