فیلم کامل لحظه ریزش ساختمان برج ۱۰ طبقه متروپل در آبادان با عکس و تصاویر و جزئیات و امار تلفات را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل لحظه ریزش و فرو ریختن ساختمان برج متروپل در آبادان +عکس

فیلم کامل لحظه ریزش و فرو ریختن ساختمان برج ۱۰ طبقه متروپل در آبادان با عکس و تصاویر و جزئیات و امار تلفات را در این صفحه ببینید.

بروزرسانی 4 خرداد 1401

فوتی های حادثه متروپل آبادان به ۱۴ نفر افزایش یافت

وزیر کشور گفت: ۱۴ نفر از شهروندان آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل جان خود را از دست دادند. وی افزود: امروز چهار نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند که متاسفانه هر چهار نفر جان خود را از دست داده بودند.

احمد وحیدی افزود: همه گروه‌های امدادرسان از ابتدای وقوع حادثه ،عملیات امداد رسانی را برای نجات افراد گرفتار زیر آوار آغار کردند.

وی اظهار داشت: عملیات آواربرداری با توجه به حساسیت سازه با دقت خاص در حال انجام است ولی متاسفانه سازه‌های باقی مانده بسیار لرزان هستند که احتمال ریزش آنها وجود دارد.

وحیدی بیان کرد: گروه‌های امدادی ناچارند با دقت و حساسیت خاص فرآیند آواربرداری را انجام دهند لذا این مهم نیاز به زمان دارد.

وی افزود: امروز چهار نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند که متاسفانه هر چهار نفر جان خود را از دست داده بودند.

وزیر کشور گفت: اکنون نیروهای امدادی در تلاش برای نفوذ به زیرزمین ساختمان هستند زیرا امکان دارد برخی شهروندان هنوز در زیر آوار باقی مانده باشند.

وحیدی اظهار داشت‌: نیروهای امدادی در تلاش هستند نفرات باقی مانده زیر آوار را که شرایط نامعلومی دارند خارج کنند.

وی تعداد جانباختگان در این حادثه را ۱۴ نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳۲ نفری که از زیر آوار بیرون کشیده شده اند به بیمارستان‌ منتقل شدند.

وحیدی با اشاره به ترخیص ۲۹ شهروند آبادانی زیر آوار مانده از بیمارستانها گفت:سه نفر از این افراد برای مراقبت‌های بیشتر در بیمارستان بستری هستند.

فیلم کامل لحظه ریزش ساختمان برج ۱۰ طبقه متروپل در آبادان با عکس و تصاویر و جزئیات و امار تلفات را در این صفحه ببینید.

لحظه ریزش ساختمان برج ۱۰ طبقه متروپل در آبادان

قسمت بزرگی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان لحظاتی پیش فروریخت. به گزارش خبرنگار تسنیم از محل حادثه، به دلیل ریزش حجم بزرگی از ساختمان 10 طبقه اداری – تجاری این کلانشهر، خیابان اصلی امیری آبادان به دلیل ایمنی مسدود شد.

فیلم اول

به گفته اهالی منطقه در این حادثه تعدادی مجروح و به تعدادی خودرو خسارت وارد شده است. بر اساس مشاهدات تسنیم، این ساختمان به طور کامل تخلیه شد. به گفته اهالی شدت حادثه به حدی بود که ساختمان های اطراف به شدت لرزید.

فیلم فرو ریختن برج متروپل آبادان از دوربین مدار بسته مغازه رو به رویی

شعبانی مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان در این خصوص اظهار داشت: ساعت دوازده و نیم امروز 2 خردادماه گزارش فرو ریختن  یک ساختمانبزرگ 10 طبقه کلانشهری در شهرستان آبادان از توابع منطقه ته لنجی امیری اعلام شد. اعلام کرد: چهار تیم امدادی از خرمشهر، ماهشهر و شادگان به همراه 2 تیم سگ‌های نجات و خودروی مواد یاب به محل حادثه اعزام و عملیات تخلیه و ایمن‌سازی آغاز شده است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس در مورد این حادثه گفت یک مورد فرور ریختن برج 10 طبقه در آبادان به سامانه 125 سازمان اورژانس کشور گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه پنج آمبولانس و یک ون آمبولانس به محل حاضر شد، ادامه کرده این اتفاق تا به حال 2 مصدوم داشته و احتمال بیشتر شدن تلفات وجود دارد.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: تیم های اورژانس نیز از اهواز به محل حادثه اعزام شده اند.

عارف اصل شهرانی مدیر روابط عمومی اورژانس خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در پی ریزش برج کلانشهر آبادان، اورژانس خوزستان در حالت آماده باش قرار گرفت.

وی از اعزام یک فروند بالگرد و آماده باش پایگاه های اورژانس استان خوزستان در پی این حادثه خبر داد.

شرهانی گفت: 20 دستگاه آمبولانس و 3 دستگاه اتوبوس به محل حادثه اعزام و تمامی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اهواز به آبادان اعزام شدند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *