دانلود سریال مترجم قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم قسمت 9

دانلود سریال مترجم قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم قسمت 9

دانلود سریال مترجم قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم قسمت 9

قسمت 9 سریال مترجم منتشر شد سریال درام اجتماعی مترجم با درخشش بازیگرانی همچون صابر ابر به جذابیت داستان افزوده است در این سریال هنرپیشه های شناخته شده ای حضور دارند که به جذابیت سریال افزوده است.

پیشنهاد میکنیم که قسمت نهم سریال مترجم را در این صفحه تماشا و دانلود کنید همه کیفیت های قسمت 9 سریال مترجم را برای دانلود قرار داده ایم که میتواید هرکدام را که تمایل دارید دانلود کنید.

لینک دانلود سریال مترجم قسمت ۹ نهم

دانلود با لینک مستقیم

یکی دو هفته است که اس ام اس هایی از سوی شخصی ناشناس برای غزاله ارسال میشود،هر کسی هست مطمئن است که مرتضی را کشته اند و می گوید تصادفش صحنه سازی بوده است.

توی پیامها گفته شده که مرگ مرتضی یه ربطی داره به یه آدمی که مهرداد باهاش کار می کنه یه خر پولی که بهش میگن مهندس.
یه سری از سند های مهندس(شخصی که اسنادش را برای ترجمه به دارالترجمه فرشته و مهرداد می دهد)در لپ تاپ است که غزاله با بازی ای که طریق مژگان راه می‌اندازد سعی دارد وارد دارالترجمه شود و آن را بدست بیاورد که سر رو دستی که مژگان بهش می‌زند ناکام می‌ماند.

نکات مثبت سریال؟

سریال «مترجم» از لحاظ کارگردانی یکی از متفاوت ترین سریال های شبکه نمایش خانگی تا امروز بوده است که نشان از تسلط کارگردان بر کارش دارد. اما ایراداتی هم دارد که در بخش نکات منفی به آن پرداخته شده است.

نکات منفی سریال؟

کارگردان سریال تاکید بسیار زیادی به استفاده از المان های گل درشت در سکانس ها دارد که همین امر موجب شده تا روند منطقی سریال دچار نقصان شود.

از جمله ایرادات بزرگ توکلی در کارگردانی این سریال، تلاش برای ایجاد روندی متفاوت نسبت به سایر سریال ها بوده که این تلاش چه در دیالوگ نویسی و چه در طراحی صحنه به چشم می خورد. اما متاسفانه او در این مسیر چنان زیاده روی کرده که تمرکز تماشاگر از بین می رود و به اصطلاح، رشته افکارش در طول سریال پاره می شود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *