سفارش کتاب درسی کلاس اول و دوم و سوم و چهارم و پنجم و ششم مهر 1400

سفارش کتاب درسی کلاس اول و دوم و سوم و چهارم و پنجم و ششم مهر 1400

سفارش کتاب درسی کلاس اول تا یازدهم برای مهر 1400 + راهنما و آموزش ثبت نام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سفارش کتاب درسی

با نزدیک شدن به مهرماه و آغاز بازگشایی مدارس والدین باید به فکر تهیه کتاب درسی برای فرزندانشان باشند بعد از دو سال تحصیل از طریق اینترنت قرار است که در مهر ماه ۱۴۰۰ مدارس به صورت حضوری برگزار شود و دانش آموزان عزیز به کلاسهای درس حاضر شوند

سفارش کتاب درسی کلاس اول و دوم و سوم و چهارم و پنجم و ششم مهر 1400

برای تهیه کتاب باید به سامانه طراحی شده توسط اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کتاب از اداره آموزش و پرورش به صورت فردی یا گروهی نیز تحویل داده خواهد شد

برای ثبت سفارش روی آدرس مقابل بزنید irtextbook.ir

 راهنما:

از منوی «آمار فروش مدرسه» حتماً تعداد دانش‌آموزان باقی مانده و بدون سفارش کتاب درسی را ملاحظه و نسبت به ثبت سفارش آنان اقدام نمایید.
دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) می‌باشد؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه امکان‌پذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز ممنوع می‌باشد.
ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می شود.

همچنین ببینید ثبت نام اینترنتی کتاب درسی ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۰

از امروز یکشنبه ۶ تیرماه دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند پس از ثبت نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

بعد از آنکه ثبت نام‌های دانش‌آموزان انجام شد و آن‌ها کتاب‌های خود را در اختیار گرفتند؛ مهرماه ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌ها آغاز می‌شود تا علاقه‌مندان و فرهنگیان بتوانند از این طریق کتاب‌های مدنظرشان را سفارش کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *