سمیه محمودی نژاد قلعه گنج کیست ماجرای کامل مرگ توسط مامور پلیس

سمیه محمودی نژاد قلعه گنج کیست ماجرای کامل مرگ توسط مامور پلیس

سمیه محمودی نژاد قلعه گنج کیست ماجرای کامل مرگ توسط مامور پلیس با گلوله در مقابل چشم فرزندش را در ادامه بخوانید. سمیه محمودی نژاد از چهره های جنجالی بوده که در روزهای گذشته مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و در حسابی جنجال به پا نموده که دلیل اصلی آن پرداختن رسانه های معاند به مرگ این خانم جوان میباشد. با توجه به اینکه قاتل سمیه محمودی یک مامور پلیس است رسانه های ضدانقلاب این موضوع را پر رنگ کرده اند.

سمیه محمودی نژاد به دلیل اختلافات شخصی با یک مامور پلیس درگیری لفظی پیدا میکند و این مامور را با اسلحه به قتل میرساند و سپس متواری میشود و در نهایت این مامور ضارب در یکی از روستاهای مرزی دستگیر شد.

سمیه محمودی نژاد قلعه گنج کیست ماجرای کامل مرگ توسط مامور پلیس

سمیه محمودی قلعه گنج کیست

اواسط مهر ماه امسال اتفاق وحشتناکی در قلعه گنج رخ داد و یک زن جوان به نام سمیه در وسط خیابان در مقابل چشم فرزندش توسط یک مامور پلیس با شلیک شش گلوله به قتل رسید.

بعد از این اتفاق خانواده‌اش به کلانتری حمله میکنند و برادر او تیر میخورد این حوادث باعث میشود که پدر و مادر آنها تحت فشار بسیار زیادی قرار بگیرد و مادرشان خودکشی کرده و پدرش سکته کند.

ماجرای مرگ

سمیه محمودی نژاد ۲۶ سال سن داشت و به دلیل اختلافاتی با همسرش تصمیم به طلاق داشت در جریان طلاق با یک مامور پلیس آشنا می شود مامور پلیس به او قول می‌دهد که در گرفتن طلاق به او کمک  کند اما بعد از گذشت دوسال از جریان طلاق سمیه محمودی نژاد و طولانی شدن طلاقش خسته شده بود و به سراغ مامور پلیس که به او قول داده بود میرود.

همچنبن ببینید

سمیه محمود نژاد در کلانتری به مامور توهین میکند

وقتی وارد محل کار این پلیس شد از کوره در رفته و شروع به فحاشی به این مامور پلیس می کند سپس از محل خارج شده و به سراغ آژانس میرود و یک خودرو را اجاره می کند و به سمت خانه پدری‌اش حرکت میکند.

در همان لحظه مامور پلیس که از رفتار او به شدت عصبی شده بود با یک خودروی دیگر سمیه را تعقیب می کند و بالاخره در یکی از خیابان‌های قلعه گنج در مقابل خودرو می ایستد و او را متوقف می کند این پلیس از سمیه می‌خواهد که از خودرو خارج شود سمیه که اسلحه این مامور را می‌بیند و وحشت کرده و از خودرو پیاده می شود و یک باره مامور پلیس اسلحه را به سمت سمیه گرفته و در مقابل چشم فرزند شش گلوله به وی شلیک می کند.

سمیه محمودی نژاد قلعه گنج کیست ماجرای کامل مرگ توسط مامور پلیس

حمله خانواده سمیه به کلانتری

مامور پلیس بعد از این اتفاق فرار میکند و راننده آژانس زن جوان را به بیمارستان منتقل می کند اما کار از کار گذشته بود بعد از اینکه این خبر به گوش خانواده سمیه میرسد راهی کلانتری شده و شیشه های آنجا را می شکنند اما برادر سمیه بر اثر گلوله یک سرباز به بیمارستان منتقل می شود.

همچنین ببینید

همچنین نیروهای یگان ویژه نوپو در محل حاضر می شوند بعد از این اتفاقات مادر سمیه خودکشی میکند و پدر او بر اثر سکته به بیمارستان منتقل می گردد .

بعد از چند روز مامور پلیسی سمیه را به قتل رسانده بود در روستای دور افتاده به نام چاه دادخدا دستگیر می شود.

سمیه محمودی نژاد قلعه گنج کیست ماجرای کامل مرگ توسط مامور پلیس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *