کلیپ کامل طنز سرنا امینی وجدان و پشت صحنه و هزینه ساخت کلیپ

کلیپ کامل طنز سرنا امینی وجدان و پشت صحنه و هزینه ساخت کلیپ

کلیپ کامل طنز سرنا امینی بی وجدان یا با وجدان و پشت صحنه و هزینه ساخت کلیپ وجدان و کلیپ ها او را در این صفحه بخوانید.

سرنا امینی بلاگر معروف مجازی در جدیدترین کلیپ خود با نام وجدان توجه بسیاری از هواداران خود را جلب کرده است او  توانست نشان بدهد که استعداد زیادی در ساخت کلیپ های طنز دارد.

کلیپ کامل طنز سرنا امینی وجدان

این دختر جوان متولد ۱۳۷۲ بوده و در رشته عکاسی تحصیل کرده است اما با آشنا شدن با اینستاگرام اقدام به تولید دابسمش های طنز کرد و بعد از شهرت و افزایش فالوور های به سراغ ساخت کلیپ های طنز آمد و خیلی زود موفق شد مورد توجه قرار بگیرد.

جالب است بدانید که سرنا امینی متاهل بوده و دارای یک فرزند پسر می باشد.

چندی پیش ویدیویی از او در فضای مجازی منتشر شده بود که گفته می‌شد مربوط به رقص سلنا امینی است.

این ویدیو بازتاب گسترده ای داشته و در نهایت او با انتشار ویدیویی از مردم خواست که این ویدیو را باور نکنند چرا که برای او پاپوش درست کرده‌اند و این ویدیو جعلی است  او حالا میلیون ها فالوور در اینستاگرام دارد درآمدش بسیار بالا بود و گفته می شود به ماه ۲۰۰ میلیون تومان می رسد .

وی از مشهد به تهران آمده است و در تهران خانه خریده و در آنجا زندگی می کند وضعیت مالی سرنا امینی بعد از شهرت در اینستاگرام بسیار خوب شده و این چهره در اینستاگرام همچنان با قدرت به فعالیت می پردازد کلیپ های جدید می سازد

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا