فیلم مستهجن صداوسیمای کیش و پخش رابطه جنسی جکی چان

فیلم مستهجن صداوسیمای کیش و پخش رابطه جنسی جکی چان

فیلم مستهجن صداوسیمای کیش و پخش رابطه جنسی جکی چان اسم فیلم پخش شده و نمایش صحنه کامل و بدون سانسور رابطه جنسی بازیگر کره ای را در مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم مستهجن صداوسیمای کیش

گویا شبکه کیش یک فیلم مستهجن از صحنه های رابطه جنسی جکی چان پخش شده که باعث واکنش های منفی زیادی و شگفتی همه شده است.

موردی که در این چهل سال بعد از انقلاب تاکنون دیده نشده و باعث شده تا موج انتقادات و شکستن حریم خانواده ها را در پی داشته باشد.

فیلم مستهجن صداوسیمای کیش و پخش رابطه جنسی جکی چان

در این فیلم صحنه ای از دو بازیگر زن که نقش زنان خیابانی و معلوم الحال را بازی مسی کنند با ادا و اصوال خاص خودشان به جکی چان اشاره می کنند و او نیز که با دوستش حرف می زد بی توجه به سخنانش به دنیال این زنان می رود و به اتاق دیگری ختم شده و صحنه های رابطه جنسی مشخص و بدون سانسور پخش می شود که جای تعجب و شگفتی و بسی تاسف دارد که بحث سانسورچی و نظارت اکنون به کجا رسبده و چرا باید این گونه صحنه هایی که در فیلم های مستهجن آنچنانی دیده می شود پخش شود.

فیلم مستهجن صداوسیمای کیش

 

اسم فیلم پخش شده در صداوسیمای کیش چیست

آیا هیچ نظارتی صورت نمی گیر دتا جلوی این گونه موضواعات گرفته شود.اخبار داغ

در پی پخش فیلم صحنه دار از تلویزوین کیش ،مدیرکل صداوسیمای کیش گفته که متاسفانه به‌ دلیل اهمال و بی نظارتی، کوتاهی و البته عملی ناخواسته از سوی برخی از کارکنان این مرکز، تصاویری نامناسب در بخش کوتاهی از یک فیلم سینمایی پخش شد ، عوامل دخیل در این اتفاق ناخواسته، به ترتیب از پست‌های سازمانی خود برکنار و توبیخ شده‌اند.فیلم مستهجن صداوسیمای کیش

فیلم مستهجن صداوسیمای کیش و پخش رابطه جنسی جکی چان

پخش رابطه جنسی جکی چان از تلویزیون کیش

در این رابطه تعدادی از کارمندان برکنار و توبیخ شدند و علت آن اهمال و پخش تصاویر ممنوع و غبر اخلاقی کامل و بدون سانسور از یک فیلم سینمایی بوده است.

توبیخ پخش کنندگان فیلم صحنه دار

در یکی از شب‌های گذشته فیلمی سینمایی از شبکه کیش پخش شد که متأسفانه در بخشی از آن، صحنه‌های مبتذل این فیلم حذف نشده بود.

این فیلم باعث شده تا اعتراض‌ هایی در فضای مجازی و حقیقی از سوی شهروندان جزیره کیش انجام شود و با عذرخواهی مدیر صداوسیمای کیش این موضوع در دست بررسی است.

فیلم مستهجن صداوسیمای کیش و پخش رابطه جنسی جکی چان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *