فیلم عروسی و ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی را ببینید

فیلم کامل عروسی و ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی را ببینید

فیلم عروسی و ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی را ببینید

فیلم عروسی و ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی را ببینید سردار آزمون فوتبالیست مطرح کشورمان که به صورت رسمی ازدواج کرده است مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است این فوتبالیست در چند سال اخیر حواشی بسیار زیادی داشت دادگاه روسیه او را محکوم به پرداخت نفقه به دختر روسی کرده است چرا که این دختر مدعی بود با سردار آزمون رابطه داشته و از این فوتبالیست بچه دارد!

فیلم عروسی و ازدواج سردار آزمون

دادگاه بعد از آزمایشات دی ان ای تایید کرد که سردار آزمون پدر این بچه میباشد.

به هر حال گویا سردار با دختر روسی به توافق رسید و با پرداخت مبلغی رضایت او را به دست آورد.

سردار که چند سالیست با آناهیتا کریمی آشنا شده و در دوران نامزدی به سر میبردند در نهایت ازدواج کردند.

در چند ماه اخیر ویدیوهای زیادی از این دو نفر در فضای مجازی منتشر شده بود و با همراه یکدیگر در کشورهای مختلف در بازار دیده میشدند.

فیلم عروسی و ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی را ببینید

سردار که این روزها خود را اماده جام جهانی میکند تصمیم به ازدواج گرفته است.

این در حالیست که دیگر مهاجم تیم ملی کشورمان مهدی طارمی مراسم ازدواج خود را برگزار کرده بود گویا آنها برای پیشرفت در فوتبالشان و دوری از حاشیه تصمیم به ازدواج گرفتند تا با تمرکز بالایی به فوتبال بپردازند.

همچنین ببینید

فیلم کامل رقص سردار آزمون کنار لیلا بلوکات
ساعت مچی رولکس سردار آزمون با الماس تزئین شده
بیوگرافی آلیا دوست دختر روسی سردار آزمون

سردار آزمون گران ترین بازیکن فوتبال ایرانی است که از ۹ سالگی فعالیت خود را آغاز کرد و در ۱۷ سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد. او دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد. آرزوی او این است که روزی در رئال مادرید بازی کند.

سردار فرزند دوم خانواده است او در یک خانواده ترکمن و سنتی متولد شده است و نامش در ابتدا قرار بود پژمان باشد اما به درخواست پدر پزرگش اورا سردار نامیدند. سردار تنها یک خواهر به نام سولماز دارد. پدرش خلیل آزمون از بازیکنان ملی پوش و مربیان بنام والیبال گلستان است و مادرش هم خانه دار می باشد. سردار در لغت به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خوش به حالشون کاشکی منو گرفته بود…😢😢😢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *