ماجرای حکم جلب حسام نواب صفوی (بازیگر) چیست؟ + جزئیات

ماجرای حکم جلب حسام نواب صفوی (بازیگر) چیست؟ + جزئیات

ماجرای حکم جلب حسام نواب صفوی (بازیگر) چیست؟ + جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای حکم جلب حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی بازیگر معروف کشورمان که این روزها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم میکند و مدتی در بیمارستان بستری بود و به دلیل وخامت حالش حتی راهی آی سی یو شد وضعیت جسمی بسیار بدی را تجربه میکرد

در این بین حواشی برای این بازیگر به وجود امد و یک خانم پرونده شکایت از او را تا محکومیت پیش برد

شاکی ایشان خانم فاطمه عسکری حاتم آبادی بوده که مدعی شده نواب صفوی او را تهدید کرده است این خانم میگوید که من عاشق حسام نواب صفوی بودم و از روی علاقه خانه ام را به نام او زده ام و زمانی اینکا را کردم نواب صفوی من را رها کرده است

کمال رئوف دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که آیا پروانه وکالت حسام نواب صفوی تعلیق شده است اظهار کرد: بله خبر تعلیق وکالت آقای نواب صفوی صحت دارد.

وی درباره چرایی تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی اظهار کرد: آقای نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

رئوف تصریح کرد: منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچکترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد از لحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بیان اینکه اعمالی که آقای نواب صفوی انجام داده ارتباطی به فعالیت وکالت او نداشته است بیان کرد: طبق قانون اگر وکیلی از لحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد بیان کرد: ما وظیفه رسیدگی داریم و این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین و تکلیف خواهد شد نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

 

ماجرای حکم جلب حسام نواب صفوی (بازیگر) چیست؟ + جزئیات

در نهایت آقای حساب نواب صفوی از این شایعه باخبر شده و در اینستاگرامش نوشت:

از تمامی مردم ایران ممنونم که برای من دعا کردند . بنده همچنان تحت درمانم در زمان بیماری شایعاتی برای من درست شد که از طریق دستگاه قضایی پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه آورده است: اجازه نخواهم داد یک سری شیاد با آبروی خانواده من بازی کنند برای شما با رای و اعترافات شیادان شما مردم را آگاه خواهم ساخت. که مواظب شیادان باشید .

 همچنین ببینید

بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و کودکیبیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر و همسرش

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. سلام حسام پدرش فوت کرده . پس نمی تونه با پدر و مادرش زندگی کنه و فقط با مادرش زندگی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *