محسن مسلمان به پرسپولیس پیسوست

محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست + بیوگرافی

محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست + بیوگرافی و سوابق ورزشی وی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست

طبق اخبارهای دریافتی محسن مسلمان از سپاهان جدا شده و شنیدهها حاکی از این است کهدوباره به تیم پرسپولیس پیوسته است و قرار است جای بشار رسن هافبک عراق این تیم را پر کند.

وی در زمان حضورش در پرسپولیس عنوان یکی از بهترین بازیکن ها در کنار مهدی طارمی و رامین  رضاییان بود وی پس از جدایی از پرسپولیس به تیم  فوتبال ذوب آهن اصفهان رفت و پس از ناکامی به سپاهان پیوست که در طول نقل انتقالات لیگ جدید خبر های ض نقیضی از پیوستن او به استقلال تهران خبر میدادند که حالا شنیده میشود وی به پرسپولیس تهران پیوسته است و قرار است به جای هافبک عراقی این تیم توپ بزند.

محسن مسلمان به پرسپولیس پیسوست

محسن مسلمان کیست؟

محسن مسلمان در هفتمین روز از بهمن ماه سال 1369 در شهران تهران دیده به جهان گشوده است و فعالیت خود را در حرفه ورزشی فوتبال آغاز کردو در زمینه هافبک پای راست فعالیت دارد.

سوابق ورزشی

زمانی که 16 ساله بود توانست وارد فوتبال حرفه ای شود و یکی از جوان ترین بازیکنان تاریخ لیگ حرفه ای ایران است.مسلمان در دوران سربازی در تیم های همچون ملوان بندر انزلی ،دوب آهن اصفهان و سپاهان ، پرسپولیس تهران ، فولاد خوزستان نیز حضور داشته است همچنین وی در تیم ملی جوانان فوتبال ایران سابقه بازی داشته است.

وی چندی در زمینه مدلیگ و لباس مردانه نیز فعالیت داشته است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی جعفر سمیعی مدیر عامل جدید پرسپولیس

همسر و ازدواج

بیوگرافی محسن مسلمان و همسرش

در مورد خبر ازدواج او خبرهای ضد و نقیضی وجود دارد گفته میشود که وی سال 1395 ازدواج کرده و ازدواج ناموفق او به جدایی ختم میشود وهنوز خبی مینی بر ازدواج مجدد او شنیده نشدهاست اما خبرهای بسیاری مبنی بر رابزه او به دختران در فضای مجازی شنیده شد.

 

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *