بیوگرافی بازیگران فیلم گیلدا

معرفی فیلم گیلدا

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم گیلدا به همراه خلاصه داستان و زمان پخش را در ادامه دراین صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم گیلدا

فیلم گیلدا ساخته اقایان امید بنکدار و کیوان علی محمدی در ژانر کاملا دارام و اجتماعی در سال 95 تهیه شد و پس از سه سال توانست مجوز اکران را کسب کند که با شیوع کرونا ویروس همراه شد که حالا با توجه به تعطیلی سینماها خبر از اکران آنلاین این فیلم به گوش میرسد که به همین خاطر در ادامه به اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم می پردازیم.

بیوگرافی بازیگران فیلم گیلدا

خلاصه داستان

در خلاصه گیلدا آمده است که ماجرای فیلم در مورد خانی است که مدیریت و مالکیت رستورنی به اسم سپیده را دارا می باشد اما در سیاه ترین شب عمر خود برای نجات خود و زندگیش فقط تا بامداد فرصت دارد که ادامه داستان را رقم میزند.

معرفی بازیگران

مهناز افشار، سیاوش مفیدى، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعى جم، هادى حجازى فر، فرخ نعمتى، مرتضى اسماعیل کاشى و حامد کمیلى، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزى و آنیسا راستگو.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم پیتوک + زمان پخش

مهناز افشار در فیلم گیلدا

عوامل فیلم

عوامل اصلی «گیلدا» عبارتند از فیلمنامه: امید بنکدار، علی اکبر حیدری و کیوان علیمحمدی، تهیه کننده و کارگردان: کیوان علی محمدی، امید بنکدار، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: کامران خلج، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: شیده محمودزاده، صدابردار: وحید رضویان، موسیقی، طراحی صدا و صداگذاری: بامداد افشار، تدوین: سیاوش پورخلیلی، کیوان علی محمدی، امید بنکدار، انیمیشن: بزرگمهر حسین پور، مجری طرح و مدیر تولید: حامد حامدی خواه، عکاس: جلال حمیدی، طراح گرافیک: احمد غلامی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: ماریا امیری، مدیر تدارکات: محمد نظیفی و مشاور رسانه ای: محمد حیدری.

حامد کیلی در فیلم گیلدا

بازیگران فیلم گیلدا

مهناز افشار در گیلدا

شفیعی جم در فیلم گیلدا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *