معنی گلات قهرمانی پرسپولیس چیست و یعنی چه + تلفظ

معنی گلات قهرمانی پرسپولیس چیست و یعنی چه + تلفظ

معنی گلات قهرمانی پرسپولیس چیست و یعنی چه + تلفظ و ریشه کلمه گلات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

معنی گلات قهرمانی پرسپولیس چیست و یعنی چه

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران به صورت 5 دوره متوالی اصلاحاتی توسط هواداران این تیم مطرح میشود که برخیها ممکن است مفهوم آن را ندانند سال گذشته که پرسپولیس قهرمان شد اصطلاح پوکر را برای چهارمین قهرمانی انها به کار بردند و حالا برای دوره پنج اصطلا گلات را به کار برده اند .

معنی گلات قهرمانی پرسپولیس چیست و یعنی چه + تلفظ

با پنجمین قهرمانی قرمزپوشان پایتخت طرفداران این تیم با اطلاح جدیدی برای استقلالی‌ها کری میخواننده گلات! اما گلات چیست و چرا پرسپولیسیها برای کری خوانی از این کلمه استفاده میکنند…؟

معنا و مفهوم

گلات یک واژه انگلیسی است که در فوتبال برای بازیکنی استفاده میشود که 5 بار در یک بازی گل زده است و یا تیمی که 5 بار شت سر هم قهرمان شده یک تورنمنت شده است مثل واژه هتریک که برای بازیکنی که سه بار در یک بازی گل بزند به کار گرفته میشود.

تلفظ : گِلات Glat

پس با پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس هواداران این تیم واژه گلات را برای تیمشان استفاده میکنند. این روز‌ها فقط مربوط به گلزنی در بازی نشده و به قهرمانی‌های پی در پی هم تعلق می‌گیرد؛ همانطور که پیش از این از هت تریک و پوکر قهرمانی صحبت به میان آمده بود حالا هواداران پرسپولیس از گلات قهرمانی حرف می‌زنند؛ به این معنی که تیمشان برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *