نه اینوری نه اونوری رجوی و پهلوی میخان بیان به لاشخوری

شعار نه اینوری نه اونوری کاری از رجوی و پهلوی با لاشخوری

شعار نه اینوری نه اونوری رجوی و پهلوی میخان بیان به لاشخوری این دو نفر که با هر اتفاقی در کشور سعی میکنند خودی نان بدهند تا شاید به نان و نوایی برسند رجوی و پهلوی که در حالا گذراندن زندگی لاکچری خود هستند با هر اعتراضی در کشور سر و کله شان پیدا میشوند و نقش دلسوزان مردم را بازی میکنند کسانی که از مشکلات مردم هیچ چیزی نمیدانند و صرفا برای منافع خود مردم را دعوت به اغتشاش میکنند آنان باعث و بانی ریخته شدن خونهایی است که اعتششات صورت گرفته است.

نه اینوری نه اونوری رجوی و پهلوی میخان بیان به لاشخوری

مریم رجوی و رضا پهلوی سالهاست که در اروپا و امریکا در حال خوشگذرانی هستند و هر زمان که میبینند برخی از مردم در خیابانها اعتراضاتی دارند به سرعت سر و کله شان پیدا میشود دو معلوم الحال که هیچگاه دلشان برای ایران و ایرانی نسوخته است و همیشه سودای پادشاهی در ایران را در سر دارند.

مریم رجوی سرکرده سازمان منافقین است و در اوایل انقلاب اقدامات تروریستی زیادی را علیه مردم ایران انجام داده است.

از سوی دیگر رضا پهلوی فرزند محمدرضا پهلوی همیشه از دولت امریکا خواهان تحریم علیه ایران بوده است و ادعای حق مالکیت بر ایران را دارد و گاه گاهی بیانیه های مضحکی را منتشر میکند.

بدون شک رجوی ها و پهلوی ها که سالهاست در اروپا و آمریکا زندگی کرده اند جز تلاش برای منافع فرانسه و انگلیس و اسرائیل هیچ برنامه ای در سر ندارند آنها سالهاست که از سوی اسرائیل و فرانسه حمایت مالی شده اند پس خود را مدیون این کشورها میدانند و هیچ دلسوزی برای مردم ایران ندارند انها حتی نمیدانند مشکل مردم ایران چیست! بیش از 40 سال است با فرهنگ غرب زندگی کرده اند و چیزی از مردم ایران نمیدانند.

گروه های جیش العدل و کومله نیز ککه هدفشان مشخص است فقط به فکر تقسیم و تجزیه کشور هستند تا بتوانند کشوری مستقل با قومیت های بلوچ و کُرد تشکیل بدهند.

پس دشمنان این روزها خود را در لباس دوست و حامی مردم ایران نشان میدهند در حالی که دشمن شان بارها ثابت شده است و برنامه هایشان مثل روز روشن است.

در محوطه جلوی دانشکده کامپیوتر حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان که در تجمعی حاضر شده‌اند که توسط گروه یا تشکل خاصی تشکیل نشده و مشخص نیست ترتیب دهندگان آن چه کسانی هستند. هدف تجمع در پوستر آن اعتراض به کشته شدن مهسا امینی و بازداشت دانشجویان شریفی که پس از دو تجمع اخیر بازداشت شده بودند بیان شده بود. دانشجویان با شعارهای زن زندگی آزادی و خواندن سرود یار دبستانی من حرکت خود را در خیابان‌های دانشگاه آغاز می‌کنند و نهایتاً در جلوی سردر دانشگاه مستقر می‌شوند. تعدادی از اساتید نیز در جلوی سردر شاهد صحنه‌ی اعتراضات هستند. دکتر شمس الهی، دکتر تقوی، دکتر آزادگان، دکتر افشین و دکتر ابوالحسنی از جمله اساتید حاضر در صحنه هستند. شعارهای غالب دانشجویان «زن زندگی آزادی»، «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» و «آزادی آزادی آزادی» است.

ساعت ۱۶. شعارها کم کم رادیکال شده و تغییر ماهیت می‌دهند. این بار صحبت از مهسا امینی یا بازداشت دانشجویان شریفی نیست و پیکان شعارها به سمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نشانه گرفته شده است. اندک اندک شعارهای اعتراضی جای خود را به توهین‌های وقاحت‌آمیز و هتاکی و فحاشی می‌دهند. این جنس توهین‌های وقیحانه در شریف بی‌سابقه است و این حجم و جنس از هتاکی و فحاشی را پیش از این صرفاً در برخی استادیوم‌ها شاهد بوده ایم. با تعویض جنس شعارها گروهی دیگر از دانشجویان در واکنش به فحاشی‌ها از مسجد دانشگاه به سمت سردر حرکت می‌کنند. جمعیت طرف مقابل چند دقیقه‌ای به فحاشی و هتاکی ادامه می‌دهد و در این سمت دانشجویانی که از مسجد آمده‌اند سکوت اختیار کرده‌اند. با ادامه‌دار بودن شعارها سکوت دانشجویان می‌شکند و با شعارهای جانم فدای رهبر و خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است صدای خود را به طرف مقابل می‌رسانند. بعضاً بطری‌های آب و دیگر اشیا به سمت دانشجویانی که از مسجد آمده‌اند پرتاب می‌شود. حراست دانشگاه سعی می‌کند بین دو گروه حائل شود تا درگیری فیزیکی رخ ندهد. یکی از دانشجویان هتاک مشتی به صورت یکی از دانشجویان طرف مقابل زده و در مرز دو گروه درگیری رخ می‌دهد. از جمعیت گروه هتاکان با رادیکال شدن شعارها کاسته می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. جواد انصاری شیری

    افرین افرین همین طور است و هیچ فرد ایرانی راضی به تجزیه کشورش نیست ونخواهد بود حاکمیت هم باید به مردم فرودست جامعه توجه کند معیشت شان را بهبود بخشد شکم گرسنه دین وایمان ندارد

  2. شما خودتون از همه لاشخور ترید چرا نظرات مخالف رو پخش نمیکنید چرا صدای مردم مظلوم رو منعکس نمیکنید

  3. مرگ بر مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق
    سابقه آقای رضا پهلوی و دیدگاه های ایشان را بطور صحیح و کامل ( نه بریده و انتخابی مطرح کنید حتی شده با ایشان در صدا و سیما مناظره بگذارید ، مردم خودشان عاقل هستند و تصمیم می گیرند.

  4. نظام اگر چهارتا مفسد ودزد رو اعدام میکرد،امروز هر ننه قمری جرات نداشت تا حرف از هر موضوعی بشه دزدی مسولای مفسدو به رخ بکشه.بقول رهبری مگس روی زخم جمع میشه.وقتی زخمها ترمیم بشن مگسا هم پراکنده میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *