واتساپ کی وصل میشه پس کی قطعی ها تموم میشه؟

واتساپ کی وصل میشه پس کی قطعی ها تموم میشه؟

واتساپ کی وصل میشه پس کی قطعی ها تموم میشه؟

واتساپ کی وصل میشه

واتساپ کی وصل میشه پس کی قطعی ها تموم میشه؟ جزئیات را در این صفحه بخوانید.

واتساپ یکی از برنامه های پیام رسان محبوب در کشورمان بوده که زیر مجموعه فیسبوک و اینستاگرام میباشد مردم کشورمان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و از این طریق دیگر در ارتباط بودند اما از اول مهرماه ۱۴۰۱ به دلیل اتفاقاتی که در کشور افتاد و برخی از اعتراضات به وجود آمد واتساپ فیلتر شد و حالا دیگر کاربران این اپلیکیشن نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

همچنین ببینید اینترنت کی وصل میشه اینستاگرام کی وصل میشه؟

این در حالی است که مسئولان کشورمان از مردم خواسته بودند که از پیام رسان های داخلی استفاده کنند چرا که بدون قطعی فعال هستند اما همچنان مردم اصرار دارند که از اپلیکیشن اینستاگرام و یا واتساپ استفاده کند به هر حال به دستور دبیر شورای عالی کشور این اپلیکیشن‌ها در کشور مسدود شده‌اند تا دسترسی به آن از داخل کشور امکان پذیر نیست و باید ببینیم که در آینده و با آرام شدن اوضاع وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.

همچنین ببینید قطعی اینترنت مهر ۱۴۰۱ 

نتایج یک نظرسنجی در تیرماه نشان می‌دهد بیشتر مردم ایران از پیام رسان واتس اپ برای ارتباطات روزمره خود استفاده می کنند و با وجود فیلترینگ تلگرام این پیام رسان همچنان در بین مردم‌محبوبیت دارد.

نتایج نظرسنجی ایسپا نشان می دهد، ۷۱.۴ درصد از افراد بالای ۱۸ سال از پیام رسان واتس اپ استفاده می کنند. اینستاگرام با ۵۳.۱ درصد در رتبه دوم و تلگرام با ۴۰.۴ درصد در رتبه سوم قرار دارد. ۸.۶ درصد از افراد بالای ۱۸ سال از روبیکا و ۵.۱ درصد از سروش استفاده می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سیدعلیرضا سجادی

    سلام واستاپ‌ روی مردم قطع کردید مشکل حل کنید هر کس خواست سوء استفاده کند برخورد قانونی کنید اینقدر به مردم ظلم نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *