کار کثیف امیر تتلو و سحر قریشی دعوا بر سر پول سیب زمینی و کدو و فلفل

کار کثیف امیر تتلو و سحر قریشی دعوا بر سر پول سیب زمینی و کدو و فلفل

کار کثیف امیر تتلو و سحر قریشی دعوا بر سر پول نان و کدو و فلفل دلمه ای که میتواند شخصیت واقعی آنها را نشان بدهد.

سحر قریشی و امیر تتلو در سال جاری توجه بسیاری از رسانه را به خود جلب کرده اند به خصوص خبر ازدواج آنها در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته است.

کار کثیف امیر تتلو و سحر قریشی دعوا بر سر پول سیب زمینی و کدو و فلفل

کار کثیف امیر تتلو و سحر قریشی

حالا خبر رسیده که آنها از یکدیگر جدا شدند و با انتشار پست ها و استوری هایی از دیگر میخواهند که ضرر و زیان یکدیگر را پرداخت کنند.

امیر تتلو در فضای مجازی مدعی شده که سحرقریشی باید همه هزینه هایی که برای او انجام داده را پرداخت کند و قریشی نیز گفته این کار را انجام خواهد داد .

دو  چهره منفور فضای مجازی که یکی در زمینه خوانندگی و دیگری در زمینه بازیگری فعالیت دارند بیشتر شهرت شان را مدیون جنجال های خود در فضای مجازی هستند .

سحر قریشی که روند رو به رشدی در سینما و تلویزیون کشورمان داشت به یکباره تصمیم گرفت از این فضا فاصله بگیرد و امیر تتلو در رابطه حسابی سود کرد کرد و سحر قریشی ضرر زیادی کرده است چرا که از دنیای بازیگری کنار گذاشته شده است و در این رابطه تنها کسی که سود کرد امیر تتلو بود که موفق شد با نام سحر قریشی بلیط های کنسرت خود را با قیمت بسیار بالایی به فروش برساند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *