بمب گذاری در کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه و لغو کنسرت +عکس

بمب گذاری در کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه و لغو کنسرت +عکس

بمب گذاری در کنسرت امیر تتلو در استانبول و لغو کنسرت این خوانده از حواشی بوده که جنجال ساز شده است.

بمب گذاری در کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه و لغو کنسرت +عکس

بمب گذاری در کنسرت امیر تتلو

تتلو که اعلام کرده بود یک نفر داوطلبانه او را در کنسرت اش به قتل برساند کنسرت او به دلیل مسائل امنیتی لغو شد.

تتلو در کانال خود نوشت کنسرت ما توسط مقامات محلی لغو شد استانبول به دلیل نگرانی های امنیتی . در مورد فرمانداری استانبول که مجوز را لغو کرده است ، به دادگاه قانونی مراجعه خواهیم کرد . با این حال ، ما یاد گرفتیم که کنسولگری ایران در استانبول برای عدم برگزاری این کنسرت به شدت فشار آورد و گزارش کذب داد !! به همین دلیل برادران ما که بلیط خریدند ، کنسرت به تاریخ دیگری موکل شد . ما تا آخر از حق شما دفاع خواهیم کرد . و ما با برگزاری کنسرت بسیار بزرگ در استانبول بهترین پاسخ به افرادی خواهیم داد که از این امر جلوگیری می کنند . لطفا به حمایت از ما ادامه دهید تاریخ بعدی تکرار کنسرت را به اطلاع شما خواهیم رساند .

کنسرتی که قرار بود ۲۸مهر برگزار شود. البته چند روز پیش ظاهرا یکی از نوازنده‌های بَند تتلو هم بازداشت شده، مشخص نیست این «احتمال اغتشاش» به خاطر جنس مخاطبان تتلو است یا به خاطر التهاب احتمالی گردهمایی جمعی از ایرانیان در این روزها. تتلو در روزهای ابتدایی اعتراضات خود را حامی نشان داده بود، یکی دو روز قبل از «حمایت» منصرف شده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *