کلیپ و آهنگ کامل من دلم تنگه با صدای بچه مهمونی

فیلم و آهنگ کامل من دلم تنگه با صدای بچه مهمونی ایرج طهماسب

کلیپ و آهنگ کامل من دلم تنگه با صدای بچه مهمونی

کلیپ و آهنگ کامل من دلم تنگه با صدای بچه مهمونی خواندن عروسک بچه برنامه مهمونی را در این صفحه ببینید.

کلیپ و آهنگ کامل من دلم تنگه با صدای بچه مهمونی

عروسک بامزه بچه آهنگی از امیر تتلو به نام من دلم تنگه را میخواند که در نوع خود جالب است

دانلود کامل این قسمت برنامه مهمونی

آهنگ کامل را در زیر گوش کنید و دانلود نمایید.

دانلود

برنامه مهمونی توانسته علاقه مندان بسیار زیادی را به دست بیاورد ایرج طهماسب به خوبی موفق شده با عروسک های جدید در دل مردم جا پیدا کند این را می توان از کلیپ هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود فهمید تا جایی که عروسک بچه علاقمند به ساندویچ ماکارونی است باعث شده فروش ساندویچ ماکارونی در کشور افزایش یابد همچنین کلاه حصیری که بر سر می گذارد در بین مردم بسیار محبوب شده و فروش کلاه حصیری نیز در کشور بیشتر شده است.

بر حال بسیاری از خواننده ها سعی می‌کنند که صدای بچه را تقلید کرده و آهنگ های خود را توسط او بازخوانی کنند تا از این طریق بتوانند تبلیغی برای آهنگ های خود کرده باشند.

حالا برخی از افرادی که توانستند صدای عروسک بچه را تقلید کنند یک آهنگ معروف خواننده جنجالی را بازخوانی کردند که در شبکه های اجتماعی در مورد توجه قرار گرفته است

یکی از شخصیت های محبوب مجموعه تلوزیونی مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب که از پرطرفدار ترین برنامه های شبکه نمایش خانگی میباشد، عروسک بچه کودک کار مهمونی است که با شیرین زبانی خود باعث شده بسیاری از مردم شیفته این کاراکتر محبوب شوند، ممکن است برخی بپرسند عروسک گردان بچه در مهمانی کیست و یا صدا پیشه بچه در مهمانی را چه کسی برعهده دارد؟

عروسک گردان بچه در مهمانی که یکی از محبوب‌ ترین عروسک مجموعه مهمونی است و این روزها در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده به صداپیشگی هوتن شکیبا و عروسک گردانی پیمان فاطمی، به عنوان یک پسربچه گل فروش با نام بادوم در این مجموعه حضور دارد.

طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون، به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلور و مدیر دوبلاژ) است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.پیری و شکستگی شدید آقای مجری از زبان خودش !

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *