بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس جوانی و قدیمی با گاری

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان +عکس

بیوگرافی حاج ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان و ماجرای بستنی فروشی با گاری و ثروتمند شدن و تاسیس کارخانه بستنی میهن را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس جوانی و قدیمی با گاری

بیوگرافی ایوب پایداری

آقای ایوب پایداری، یکی از عظیم ترین تولید کننده‌ های بستنی و لبنیات در کشور ایران می باشد.

آقای پایداری در سال ۱۳۳۵ در یک روستا به نام کندرود از تابعه قسمت صوفیان شهر شبستر در استان استان آذربایجان شرقی به دنیا آمده است.

ایشان در یک گفتگو در مورد زمان بچگی اش صحبتهای نموده و افزوده:

خانواده من مانند سایر مردم روستا به فعالیت باغداری و دامپروری فعال بوده‌اند.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس جوانی و قدیمی با گاری

دوران کودکی

ایوب پایداری میگوید من در دوران بچگی در دامنه کوهستان “میشو” و در یک منزل روستایی رشد نموده ام!

من در همان زمان آموختم که همواره بایستی به خود و توانایی های خودم تکیه نمایم و به هیچ عنوان اجازه ندهم همواره وضعیت دشوار زندگی سرنوشتم را رقم زند…

آقای پایداری زمانی که ۱۵ سال بیشتر نداشته دیگر درس نخوانده است و به تهران سفر کرده است.

آقای پایداری در تهران در یک مغازه شیرینی فروشی که برای یکی از دوست هایش بوده کارگری کرده است.
خود در این مورد بیان می کند:

زمانی که به تهران سفر نمودم در کنار یکی از دوست هایم در یک مغازه به عنوان کارگر مشغول به فعالیت شدم.

این کار بسیار برای من سنگین و دشوار بود، ولی به خاطر آن پول، که با آن لذتی در می آوردم، سبب شد تا هیچ وقت احساس غریبی نکنم، به خاطر اینکه این پول ثمری کارگری خودم بود و خیلی برای من خوشحال کننده بود.

من همواره علاقه داشتم خودم را به طرف برتر شدن سوق بدهم، به خاطر همین علت کم کم در چندین کارگاه شیرینی پزی و بستنی سازی فعالیت نمودم…. البته که دستمزدم به مرور بیشتر شده بود، اما این چیزی نبود که من در پی آن بودم….

افزودنی است که آقای پایداری کارش را از زمان نوجوانی با فروختن بستنی با چرخ دستی شروع نموده است!

اکنون و پس از طی شدن سالها سعی و تلاش، آقای پایداری مجتمع صنایع غذایی میهن را از کارگاهی نسبتا کوچک به بزرگ ترین سازنده بستنی و لبنیات در کشور مبدل نموده است.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس

علاقه شدید به بستنی در دوران کودکی

ایوب پایداری در مورد علاقه مندیش به بستنی بیان می کند:

من از سنین بچگی به بستنی علاقه مند شدم!

در یک یا دو سفر بود که با خانواده به شهر رفته بودیم، بستنی را امتحان نمودم…. در آن دوران بستنی ها خیلی یخی بودند و به آن صورت کیفیتی نداشتند، ولی همانطور برای یک بچه بسیار جذاب و شیرین بود.

من آن زمان قصد نمودم تا از یکی از کارگاه های تهیه بستنی یک یخچال دستی سیار کرایه نمایم ! وبه صورت گردشی در خیابان ها و بازارها و همچنین در اطراف شهر بستنی می فروختم.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس

ایوب پایداری و داستان شروع تهیه بستنی

آقای پایداری قصد نمود با اجاره کردن یک مغازه در منطقه اسلامشهر در سال ۵۴ فعالیت تهیه بستنی های چوبی را درسطح محدود و به صورت کارگاهی شروع نماید!
در آن دوران، فعالیت ها در واقع به طور دستی صورت می‌گرفت و روش تهیه بستنی در آن ایام خیلی دشوار بود.

ایشان در این مورد بیان می کند:
در آن زمان شربت بستنی را باید در قالب هایی به صورت دستی کاملا پر می نمودیم و پس از آن با جای دادن در محلول سرمازا و چوب گذاری، آنان را یخ می نمودیم و مجدداً با دست بستنی های یخ زده را از قالب جدا مینمودیم و به صورت دستی بسته بندی می نمودیم….
حس می نمودم بستنی هایی که در بازار می باشند، کیفیت و در واقع تنوع لازمه را ندارند! حس می نمودم ما میتوانیم محصولات با کیفیتی تری را به بازار عرضه نماییم.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس جوانی و قدیمی

پیشرفت و گسترش کار

آقای پایداری بعد از چندی مغازه کوچک خودرا به یک کارگاه نیمه صنعتی بزرگتر در اطراف همان محل عوض کرد!

ایشان همانطور با یک دستگاه خاور یخچال دار به شهرستان‌های نزدیک ودور هم بستنی ارسال می‌نمود!

بستنی های ساده چوبی و لیوانی در دو نوع شیری و همچنین میوه‌ای و با طعم های وانیلی و شکلاتی.

ایشان در ادامه موفق شد نخستین کارخانه تهیه صنعتی بستنی را در منطقه اسلامشهر تاسیس نماید.

آقای پایداری بعد از گذراندن چند سال و در سفر به اروپا و دیدار از یکی از شرکت های سازنده ماشین آلات بستنی، به آنان پیشنهاد داد تا بستنی های تازه و متفاوت تری را که به روش اکسترودری وتونل انجماد تهیه می شوند، به ایشان نشان بدهند.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس

این شروع برای نوآوری های تازه برند میهن

ایوب پایداری بخاطر موفق شدن در عرضه تهیه بستنی در سال ۱۳۷۵ که کسب نموده بود، قصد کرد پابه زمینه تهیه محصولات لبنی بگذارد!

ایشان در این مورد بیان میکند:

ما برای تولید بستنی از شیر تازه استفاده می نماییم، در روزهای زمستان موفق نمی شدیم شیر را از جایی به جای دیگر ببریم و ما به اجبار زمستان نیز از آنان شیر خریداری می‌کردیم .

در میان سال ۷۵ و ۷۶ تهیه شیر استریل را شروع نموده ایم…

این امر به ما بسیار یاری رساند!

توسط تهیه شیر استریل و بستنی موفق شدیم یک سهم بسیار بالایی را در بازار به خود مختص بدهیم.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس

‌بعد از چندی حس نمودم که در تهیه بستنی و شیر استریل به حالت اشباع دست یافته‌ایم، به خاطر همین شهر لبنیات میهن با اندازه «۳۷ هکتار» را ساختیم تا بتوانیم با محصول های تازه به بازار پا بگذاریم و برندهای خودمان را کاملا حفظ نماییم.

آقای پایداری با وجود آوردن شغل برای بیشتر از ۲۰ هزار فرد و جمع آوری نمودن تولید رشد و پیشرفت صنایع غذایی میهن با تهیه بیشتر از ۶٠ نوع محصول موفق شده است، محصولات میهن را به عنوان یک نماد از تهیه ایرانی به بازارهای جهان صادر نماید!

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن +عکس

صادرات بستنی میهن

ساختارهای این شرکت از قبیل:
پنیر، کره، شیر، خامه، ماست، دوغ و انواع بستنی و آبمیوه است، همان طور می توان افزود این شرکت به کشورهایی از جمله:
عراق، کویت، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، مالزی، روسیه، قطر، پاکستان و افغانستان هم صادر می نماید.
«بالغ بر ۵۰ میلیون دلار»

همچنین ببینید

بیوگرافی علیرضا نبی کارآفرین داور برنامه مسابقه میدون
بیوگرافی اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار
بیوگرافی خابی لیم تیک تاکر و همسرش
بیوگرافی امیر شکوهی نیا داور برنامه میدون

خوب است بدانید میهن، مجتمع کشت و صنعت سبز غزال میهن را تشکیل داده از دامداری ۴۰ هزار راس گاو شیری در زیرساختی به بزرگی ۴۰ هکتار به دلیل تهیه مورد احتیاج شرکت لبنیاتی میهن و هم اینکه یک

مزرعه به بزرگی ۲۵۰ هکتار درمجاورت دامداری، به خاطر کشت گیاهان خوراکی دامی دام های شیری خود در استان مرکزی به وجود آورده است.

در دومین مراسم دریافت نشان امین الضرب در سال ۱۳۹۶ با حاضر شدن وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور خارجه و همین که اشخاص ویژه برپا شد، از تاسیس کننده و رئیس گروه صنعتی میهن جناب آقای ایوب پایداری به عنوان کارآفرین نمونه لوح تقدیر و همچنین تندیس امین الضرب به ایشان اهدا شد.

آقای پایداری بیان می‌کند :
من میهن را درختی تناور مشاهده می کنم که هر روز رو به رشد است و بار و برکت بسیاری عرضه می دهد، و هر روز بر اندازه افرادی که از سایه و میوه این درخت بهره می برند، اضافه می‌شود.

من همواره به آینده امیدوار بوده ام،
قبل‌تر دشواری‌های بسیاری بوده که همگی به اتمام رسیده است و نباید دگر به آنان فکر نمود، ولی اگر به قبل‌تر بازگردم، همین راه را با اشتباهات و خطاهای کمتری سپری خواهم نمود.

بیوگرافی ایوب پایداری مدیر و مالک بستنی میهن و همسر و فرزندان +عکس

همسر و فرزندان

درباره خانواده ایوب پایداری اطلاعات چندانی وجود ندارد فقط سال گذشته یکی از پسرانش به نام ابوالفضل درباره اتهامات مربوط به سواستفاده از ارز دولتی اظهاراتی کرد که مورد توجه قرار گرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

19 نظر

  1. خدایی دمش گرم

    • سالرفرهنگ

      دوباره با سلام خسته نباشی، آقای ایوب، از یه مغازه 20 الی 30 متری اجاره ای شروع کرد،، یواش یواش کارش گرفت، رفتن سر نوری مرکز اسلامشهر یه زیر زمین اجاره کردن به مو ور زمان کارشون گرفت، رفتن روبروی شهرک قائمیه، روستای سالور چند هکتار زمین خریدن،، وبا یه آقایی آشنا شدن به اسم علی مهندس که فکر میکنم از مهندس های بستی پوپ بود، آقای علی مهندس یه دستگاه اسقاطی از پوپ که میهن خریده بود اون دستگاه را راه اندازی کرد،. اون استارت بستی میهن، بود، ملی خدایی 99درصد کارگرها از کارشون راضی بودن، واقا ایوب به کارگر خوب می‌رسید حق و ناحق نمی‌کرد، خدا برکت کارشو داد،، من نه یک ریال از طرف میهن ضینف نیستم فکر نکنید که متاج میهن هستم، که تعریف میکنم، من کامت قبلی عرض کردم کشتار کن هستم،،،، ولی مال باخته،،، شرافتا آقای پایداری با اون سنش جلوتر از تمام کارکنان میره شرکت، وبعد از تمام کارگران از شرکت میادبیرون،، ومثل یه کارگر کار میکنه، از نقل قول دوستانی که کارگر میهن هستن.،. آن شا الله که موفق باشند،،،،،

  2. دریافت مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون دلار ارز دولتی موجب توسعه کارخانه بستنی میهن و خرید املاک فراوان در سراسر کشور و کامیون های متعدد و راه اندازی گاوداری و ارضی کشاورزی شده و صرفا با بستنی فروشی فصلی این توسعه همه جانبه بوجود نمی آمد . سفره دلار ۴۲۰۰ تومانی پهن بود و بیش از ۳۰ میلیارد پول ملت تقسیم شد بین عده قلیلی کارخانه دار که یکی از آنها بستنی میهن بود …خوانندگان مطلب آمار بدهند تا حالا اصلا بستنی کارخانه ای شیر خشکی میهن خورده اند ؟ این کارخاته حتی برچسب و کاغذ و پاکت و نایلون و بخچال و چوب بستنی از ترکیه وارد میکرد و ابدا به فکر حمایت از صنایع داخلی نبود

  3. انشالله روزی برسد تمام کسانی که ارز دولتی کشور را گرفته اند ودر راه های دیگر هزینه کردند و ثروت اندوزی کردند کارخانه هایی با پول ملت احداث کردند خودشان داوطلبانه کارخانه ها را ملی کرده و تحویل ملت بدهند . کم نیستند کسانی که بدون داشتن استعداد لازم و صرفا از روی رانت خواری ثروت اندوزی کردند . خود معرف بیان تحویل بدن

  4. ما که خیلی وقته محصولات میهن رو کلا توی فامیل تحریم کردیم

  5. سلام ایشان از سهمیه شکر در دوران جنگ هشت ساله صحبت نکرد‍‍‌‌

  6. محمد نعمتی.

    درود بر مردم فهیم ایران کسی با یک چرخ بستنی امکان ندارد به چنین جایگاهی برسد.مطمن باشید کلا رانت و وصل بودن به جایی هست.وحق خورن ملت ایران.هستن کسایی که خیلی بیشتر از اینها زحمت کشیدند چون سالم زندگی کردند به جایی نرسیدند.

  7. دورغ میگی مث دوغ

    اون موقع میشد چرخ بستنی خرید… الان همونم برای استارت زدن نمیشه تهیه کرد. هرکاری رو از کم هم بخوای شروع کنی باید مبلغ50 ملیون ب بالا داشته باشی.

    • سلام دوستان شاید هم با پشت کار وهمت بلندی که دارد توانسته پلهای طرقی را زود بپیماید وبه اینج برسو

  8. درود ..ایشان از اقوام نزدیک مدیرعامل بستنی کیمی دوقلوی پوپ هستند و تجربه کارخانه پوپ را برای خود به ارث بردند لذا نیاز به توضیح نیست.

  9. حالا خوبه که کار ایجاد کرده و 20 هزار نفر را شاغل کرده . بعضی ها هم پول گرفتند ودر خارج از کشور سرمایه گذاری کردند .

  10. شخصا واسه چند تا کارخانه کوچیک بستنی کار میکردم که همشون برشکست شدن امکان نداره بدونه رانت به اینجا رسید با یه گاری

  11. سلام از بستگان ما هستن تو روستا گنج پیدا کردن

    • سالرفرهنگ

      این خزعبلات تکراریه هی که به جایی رسیده، گفتن گنج پیدا کرده،، من دهه 70 کارم گرفت روزی 200راس گوساله برای ملا سدرا میکشتم، وروزی حدودا 5 تا 6 ملیون پ. ل آن روز را پیدا می کردم، تمام فامیلا ها میگفتن گنج پیدا کردم یا قاچاق مواد میکنم،،، سال80 حدود 17 تا 18 میلیارد برای گوشت منجمد سرمایه گذاری کرده بودم، که مال باخته شدم،، همان دوستان که میگفتن گنج پیدا کردم،، گفتن قمار زده باخته،،، 🤣🤣🤣،، الان 8تم گروی نهمه، ولی پدر زنم موفق شده وامروز چهار مجتمع‌ دام داری صنعتی داره، ه کدام 5هزار راسی،، که متاسفانه الان آشنایان میگن گنج پیدا کردن،،،، 😇😇مرغ پخته خندش میگیره، گنج چیه بابا اینقدر کوص موخ نباشید لطفا،،،،

      • دقیقا درست میگی من روزی ۱۷ تا۱۸ساعت دارم کارمیکنم شکرخدادستم به دهنم میرسه این کارمنوفامیل وهمسایه هانمیبینن ولی چون دستم به دهنم میرسه وتاجایی که بتونم گره ازکاری خلق الله بازمیکنم میگن گنج پیداکرده وداره خردخرد خرج میکنه گتج من روزی ۱۸ساعت بکوب کارگری کردنه وذات خدادادیم‌ .یاعلی

  12. ایشون از همروستاییهای پدرم بودند. این داستان دروغه. مادر ایشون اعتبار زیادی بین جوانان و کسبه تبریز داشته و بصورت صلواتی خدمت میکرده بهشون. بعد ها از اعتبار مادر ا استفاده کرده که این کارخونه رو احداث کردند.

  13. محمدامیر

    با احترام
    همیشه افراد حسود و بخیل چشم دیدن افراد موفق را ندارند!
    در کشور ما متاسفانه بی فرهنگی و حسادت موج می زند!

    بستنی و محصولات میهن بهترین هستن ماهمیشه مشتری این محصولات هستیم
    مخصوصا هیچ بستنی به پای میهن نمی رسد
    آرزوی موفقیت دارم
    مخصوصا که تعداد زیادی کارگر مشغول به کار کرده و با صادرات ارز آوری کرده
    مایه افتخاره

  14. برادر محسن، این رقم یک میلیاردو ششصد ملیون دلار از کجات در آوردی مردحسابی،، چرا چرت پرت میگی،،تمام رسانه‌ها نوشتن 30 تا 35 ملیون دلار بوده نه میییییییلییییییاررررردشش‌ششششصددددهزاررررررررملیوووووووووون دلار،.

  15. سلام خدمت آقای پایداری بزرگ من از مشتری های شرکت طبیعت از اصفهان هستم دوستانی که بدی از آقای پایداری میگن واقعا بی انصافی میکنن ایشون بالغ بر 20هزار کارمند مستقیم و تعدادی بی شمار غیر مستقیم دارن ساپورت میکنن خدایی خدمتی بزرگ تر از اینم هست واسه یک جامعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *