ارسال کد فعالسازی با ایمیل یا اس‌ام‌اس؟

ارسال کد فعالسازی با ایمیل یا اس‌ام‌اس؟

تا‌به‌حال برای شما پیش آمده است که در یک سایت یا اپلیکیشن عضو شوید و یک پیامک فعال‌سازی برایتان ارسال شود؟ در واقع پیامک فعالسازی کدی است که با وارد کردن آن در جایی که ثبت‌نام کرده‌اید، هویت شما احراز می‌شود. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و جلوی خیلی از مشکلاتی که ممکن است برای کسب‌وکار شما پیش بیاید را می‌گیرد. اگر شما هم کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید جلوی خیلی از مشکلات را بگیرید، کد فعال‌سازی را در سایت خود فعال کنید. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی این موضوع و بهترین راه ارسال کد فعالسازی با پنل اس ام اس بپردازیم.

ارسال کد فعالسازی با ایمیل یا اس‌ام‌اس؟

کد فعالسازی چیست؟

برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم در سایت یا اپلیکیشنی ثبت‌نام کنیم، احتمالاً در قدم اول از ما شماره موبایل خواسته می‌شود، پس از آن که شماره موبایل خود را وارد کردیم، یک کد فعالسازی ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنیم. پس از وارد کردن کد فعالسازی شما به راحتی می‌توانید وارد سامانه موردنظر خود شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

گاهی اوقات هم این کد فعالسازی به‌صورت ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود! شما می‌توانید از هر دو روش در سایت خود استفاده کنید اما کدام یک بهتر، راحت‌تر و امن‌تر است؟

ارسال کد فعالسازی با ایمیل یا اس‌ام‌اس؟

اگر بخواهید از قابلیت ارسال کد فعالسازی از طریق پیامک استفاده کنید، نیاز به یک پنل پیامک دارید. اگر از یک سرویس‌دهنده مطمئن استفاده کنید، ماژول مربوط به سیستم مدیریت محتوای شما در اختیارتان قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید کد فعالسازی را برای کاربران خود ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وب سرویس ارسال پیامک وارد وبسایت ملی پیامک شده و یا با تیم مشاوره و فروش ملی پیامک به شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید.

همچنین ماژول‌هایی هم برای ارسال کد فعالسازی از طریق ایمیل وجود دارد که کافی است آن را روی سایت خود فعال کنید تا پس از عضویت کاربران کد فعالسازی به‌صورت خودکار برایشان ارسال شود. هر دو گزینه مناسب هستند اما سوال اینجاست که کدامیک بهتر است؟ در بخش بعدی به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

ارسال کد فعالسازی از طریق پیامک

اگر سایت یا اپلیکیشنی دارید و می‌خواهید اقدام به ارسال پیامک کد فعالسازی کنید، اولین راه ارسال از طریق پنل پیامکی است. درواقع اگر می‌خواهید شماره موبایل کاربران را تایید کنید، تنها راه ممکن این است که یک پنل پیامک داشته باشید و به صورت خودکار برای کاربران خود پیامک فعال‌سازی ارسال کنید.

سامانه خودش کد را تشخیص می‌دهد و اگر کاربر درست وارد کند، در سایت عضو می‌شود. بنابراین نیازی به انجام هیچ کاری از سمت شما نیست و همه‌چیز به‌صورت خودکار انجام می‌شود تا مشکل خاصی برای کسب‌وکارتان پیش نیاید.

ارسال کد فعالسازی با ایمیل یا اس‌ام‌اس؟

ارسال کد فعالسازی از طریق ایمیل

یکی دیگر از راه‌های ارسال کد فعالسازی استفاده از ایمیل است. همان‌طور که در پیامک یک کد فعالسازی برای کاربران ارسال می‌شود، در ایمیل هم یک کد فعالسازی وجود دارد. کاربر هنگامی که در سایت عضو می‌شود، یک ایمیل از طرف شما دریافت می کند و کد در اختیار او قرار می گیرد.

پس از آن، کافیست شماره موردنظر را وارد کند تا در سایت شما عضو شود. در این صورت مطمئن خواهید بود که ایمیلی که کاربر وارد کرده است، کاملاً واقعی است و به راحتی می‌توانید از آن برای مسائل ایمیل مارکتینگ و اطلاع‌رسانی‌های مختلف ایمیلی استفاده کنید.

ارسال کد فعالسازی با ایمیل یا اس‌ام‌اس؟

مزایای ارسال کد فعالسازی از طریق پیامک

ارسال کد فعالسازی از طریق پیامک مزایای خاص خود را دارد! در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی مهم‌ترین مزایای استفاده از پنل پیامکی برای ارسال کد تایید بپردازیم.

اولین مزیت ارسال پیامک کد فعالسازی از طریق پیامک این است که همیشه به کاربران ارسال می‌شود! درواقع فرقی نمی‌کند که کاربر در کدام نقطه شهر باشد. فرقی هم نمی‌کند که کاربر به اینترنت دسترسی داشته باشد یا نه. در هر صورت پیامک برای کاربر ارسال می‌شود و شما به راحتی می‌توانید پیامک تایید را برای آن‌ها بفرستید.

دومین مزیت ارسال پیامک این است که احتمال باز شدن آن نسبت به ایمیل بسیار بیشتر است. ایمیل توسط همه کاربران به‌صورت روزانه چک نمی‌شود اما پیامک به‌صورت روزانه توسط همه کاربران چک می‌شود. شاید خوانده نشود، اما چک می‌شود! بنابراین اگر از پنل پیامک مناسبی استفاده کنید، می‌توانید بهترین نتیجه را در این زمینه بگیرید.

ملی‌پیامک یکی از نماینده‌های رسمی پنل پیامک در ایران است که کسب‌وکارهای زیادی از آن استفاده می کنند. اگر شما هم کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید اقدام به ارسال پیامک کد فعالسازی از سایت کنید، در وهله اول نیاز به یک پنل پیامکی دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه خرید پنل ملی پیامک روی لینک www.melipayamak.com/price/ کلیک کنید.

در ملی‌پیامک انواع بسته‌های مربوط به پنل در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. امکانات پنل ملی‌پیامک یکی از کامل‌ترین‌هاست و در میان رقیبان، حرف زیادی برای گفتن دارد.

شما می‌توانید با هزینه بسیار مناسب پنل موردنظر خود را تهیه و از آن در بخش‌های مختلف کسب‌وکارتان استفاده کنید. همچنین ملی پیامک افزونه پیامک گرویتی فرم و سایر افزونه های کاربردی را بر روی پنل کاربران فعال ساخته و خدمات بی نظیری را به مشتریان ارائه میدهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ملی‌پیامک که باعث شده تا افراد زیادی از آن استفاده کنند، این است که ملی پیامک ماژول‌های زیادی در اختیار شما قرار داده است. فرقی نمی‌کند که می خواهید چه کاری را از طریق پیامک انجام دهید در هر صورت ملی پیامک ماژول آن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

به‌عنوان مثال ارسال پیامک کد فعالسازی از سایت تنها نیاز به ماژول دارد که با نصب آن بر روی سایت خود، می‌توانید متن پیامک تایید را وارد کنید تا برای کاربران ارسال شود.

اگر کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید به‌صورت خودکار پیامک فعالسازی یا تبلیغاتی برای مخاطبان خودتان بفرستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به ملی‌پیامک به آدرس www.melipayamak.com بزنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *