اسامی بازیگران فیلم آخرین سیاره با حضور لیلا حاتمی +خلاصه داستان

اسامی بازیگران فیلم آخرین سیاره با حضور لیلا حاتمی +خلاصه داستان

بازیگران فیلم آخرین سیاره The Last Planet‎ (کارگردان ترنس مالیک) با حضور لیلا حاتمی +اسامی و بیوگرافی بازیگران این فیلم را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم آخرین سیاره

فیلم جدید آقای ترنس مالیت یکی از بهترین کارگردان های جهان بوده که با حضور بسیاری بازیگران مطرح جهان از جمله لیلا حاتمی تولید شده است.

در این فیلم بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند.

اسامی بازیگران فیلم آخرین سیاره با حضور لیلا حاتمی +خلاصه داستان

خلاصه داستان

این فیلم درباره‌ی زندگی مسیح از زاویه‌ای تازه و در سبک و سیاق متفاوت میباشد.

ژانر این کار درام تاریخی میباشد که بدون شک میتواند برای علاقمندان به سینما بسیار هیجان انگیز باشد.

آخرین فیلم ترنس مالیک «زندگی پنهان» در جشنواره جهانی فیلم کن در بخش مسابقه به نمایش درآمد و با نقدهای مثبت منتقدان در جشنواره فیلم تورنتو نیز دیده شد و تحسین‌ها را برانگیخت. این فیلم که با بودجه ۱۲ میلیون دلاری ساخته شده قرار است ۱۳ دسامبر در آمریکا اکران شود.
ایدن ترنر، جوزف فاینس، بن کینگزلی، داگلاس بوت، تاوفیک بارهوم، مارتین مک کان، اوری ففر، شادی ماری، ماکرام خوری، نومان آکار، امیلیو دی مارچی، بیورن تورس، الفونسو پوستیلیون و لورنزو جیولی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «آخرین سیاره» به ایفای نقش پرداخته اند.
این فیلم به نوعی زندگی حضرت مسیح (ع) و حواریون ایشان می‌پردازد. به گفته سازندگان فیلم سینمایی «آخرین سیاره» فیلم تازه ترنس مالیک ابعاد تازه‌ای از زندگی مسیح را به نمایش می گذارد.

اسامی بازیگران

از بازیگران آن می‌توان به ماتیاس اسخونارتس، گیزا رورینگ، مارک رایلنس، و ایدن ترنر و لیلا حاتمی اشاره کرد.

 ✅منبع (source): ion.ir

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *