اینترنت موبایل در ایران قطع شد (مهر 1401) اینترنت کی وصل میشه؟

اینترنت کی وصل میشه؟ آبان 1401 چطوری وارد اینستاگرام و واتساپ شویم

اینترنت کی وصل میشه؟ آبان 1401 چطوری وارد اینستاگرام و واتساپ شویم نت‌بلاکس، سازمان غیردولتی ناظر بر اینترنت جهانی، با اشاره به قطعی شبکه‌های اجتماعی جهانی باقی‌مانده در ایران، این رقم را برای خسارت ناشی از قطعی اینترنت اعلام کرده است. ۳۰ شهریور ابتدا اینستاگرام و سپس واتساپ به دستور شورای عالی امنیت کشور برای کاربران ایرانی فیلتر شدند. این شبکه‌ها پس از فیلتر شدن تلگرام، پلتفرم‌های دردسترس کسب و کارهای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی بودند که با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بسیاری را برای کسب درآمد در خود جای داده بودند.

حالا کسب و کارهای ایرانی در فضای مجازی برای دسترسی به همین اپلیکیشن‌ها هم نیازمند فیلترشکن شده‌اند. امکانی که دردسترس همگان نیست.

پادرو به‌تازگی در گزارشی اعلام کرده بود بیش از یک میلیون شغل به واسطه اینستاگرام در ایران وجود دارد و بازاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان در سال را ایجاد کرده است. نوین‌هاب هم در گزارش سالانه خود یک میلیون و ۷۰۰ هزار کسب‌و‌کار در اینستاگرام برآورد کرده بود و آمارهای مرکز آمار می‌گویند درآمد حدود ۱۰ میلیون نفر به اینستاگرام وابسته است. همچنین کسب و کارهای بسیاری به صورت بومی و خانگی اداره می‌شوند که ازطریق اینستاگرام و واتساپ با بازار در ارتباط اند و می‌توانند مشتریانی برای کالاها و خدماتشان پیدا کنند و با آن‌ها در ارتباط باشند.

اینترنت موبایل در ایران قطع شد (مهر 1401) اینترنت کی وصل میشه؟

اینترنت موبایل در ایران قطع شد (مهر 1401) اینترنت کی وصل میشه؟ جزئیات قطعی اینترنت موبایل در ایران را در این صفحه ببینید.

اینترنت موبایل در ایران قطع شد

در اواخر شهریورماه اسال جاری به دلیل برخی از ناآرامی ها و اعتراضات در شهرهای کشورمان دولت تصمیم گرفت که اینترنت بین الملل را برای سیم کارتها قطع کند و اینترنت ملی را ارائه دهد فعلا اینترنت خانگی از جمله adsl قطع نیست و فقط برای موبایل ها قطع میباشد.

در حال حاضر دسترسی به سایت هایی که سرور انها در داخل ایران قرار دارد امکانپذیر است اما سایت ها و اپلیکیشن هایی که سرور آنها در خارج از کشور قرار دارند در ایران غیرفعال شده است بدیهیست که واتساپ و اینستاگرام یا فیلترشن ها نیز چنین اتفاقی برایشان رخ داده است.

اینترنت کی وصل میشه؟

درباره اینکه اینترنت چه زمان وصل خواهد شد تصمیم گیرنده مسئولین امنیتی کشور هستند به حال زیاد زمانی که اعتراضات به پایان برسد اینترنت نیز وصل خواهد شد.

در آبان 98 نیز چنین اتفاقی برای اینترنت رخ داد و و اینترنت موبایلی و خانگی به صورت کامل قطع شده بود و اینترنت ملی ارائه میشد.

اینترنت کی وصل میشه؟ مهر 1401 چطوری وارد اینستاگرام و واتساپ شویم

آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟

پاسخ مثبت است از 30 شهریور 1401 دسترسی به اینستاگرام در داخل ایران مسدود شد و این اپلیکیشن پرطرفدار برای همیشه فیلتر شد.

چطوvی وارد اینستاگرام و واتساپ شویم

به دلیل محدودیت کامل پهنای باند برای سرورهای خارجی در داخل ایران دسترسی به اپلیکیشن های اینستاگرام و واتساپ امکان ورود به این پیام رسان ها مسدود شده است امکان پذیر نیست.

چرا گوگل باز میشود اما اینستاگرام و واتساپ باز نمیشود؟

تنها سایت خارجی که در ایران باز میشود گوگل است که هیچ کار دخالتی در اغتشاشات ندارد و مردم سرفا جستجوهای خود را انجام میدهند.

کاهش پهنای باند برای گوگل صورت نگرفته است چرا که بسیاری از اپلیکیشنهای ایرانی در بستر سرویس های گوگل فعالیت میکنند مثل اپلیکیشن های مسیریاب برای تاکسی های اینترنتی و …

فیلترشکن ها ا کار افتاده اند

همانطور که عرض کردیم به دلیل محدودیت کاهش پهنای باند اینترنت بین الملل همه فیلترشکن ها نیز امکان اتصال نخواهند داشت و کاربران نمیتوانند با انها نیز کانکت شوند.

به هر حال محدودیت های اجرا شده از ساعت تا نیمه های شب ادامه دارد و صبح ها تا بعداز ظهر محدودیت ها کمتر میشود.

بدون شک بعد از آرام شدن جو کشور و پایان رسیدن اعتراضات خیابانی محدودیت ها برداشته خواهند شد.

همچنین مجلس و وزارت ارتباطات به دنبال اجرا کردن اینترنت ملی هستند.

وزیر ارتباطات در مصاحبه تلویزیونی گفت: فعالیت سایت‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی به مانند قبل ادامه دارد و هیچ‌گونه کندی و یا قطعی وجود ندارد.

قطعی اینترنت ادامه دارد

بهسایت خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:اینترنت از غروب روز گذشته قطع شده و این قطعی اینترنت همچنان ادامه دارد.

اینترنت از غروب روز گذشته با قطعی سراسری روبرو شده و همچنان این قطعی ادامه دارد. گفته می شود این قطعی در اینترنت های همراه به وجود آمده و اینترنت های خانگی قطعی ندارند.

گویا اتفاقات و خشونت های دو روز گذشته در کشور باعث شد از غروب روز گذشته ابتدا در برخی مناطق و سپس به صورت سراسری اینترنت قطع شود و همچنان این قطعی ادامه دارد.

اینترنت کی وصل میشه؟ مهر 1401 چطوری وارد اینستاگرام و واتساپ شویم

: اینترنت موبایل برای سومین بار در ایران مختل شده است؛ همزمان با گسترش اعتراض‌ها در ایران، داده‌های زنده نشان‌دهنده قطع سراسری ارتباط در اپراتور اول سرویس‌دهنده‌های موبایل در ایران است.
ایران از چند روز پیش و با فراگیر شدن تظاهرات سراسری مردم، شبکه اینترنت را مختل کرده و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس‌اپ را قطع کرده است. نت‌بلاکس که یک گروه نظارت بر اینترنت است و قطع و اختلال شبکه‌ها را تحت نظارت دارد، نوشته است که خدمات اینترنتی در بخش‌هایی از استان کردستان از روز دوشنبه به این سو کاملا قطع شده و علی‌رغم وصل موقت خدمات اینترنت موبایل در صبح دوشنبه، دسترسی به پلتفرم‌های آنلاین محدود شده‌ و کاربران ایرانی برای سومین روز متوالی از ارتباط محروم شده‌اند.

با این حال هنوز مسئولان در خصوص این موضوع واکنشی نشان نداده اند و همچنین وزیر ارتباطات تاکنون از زمان وصل شدن اینترنت و اینکه این محدودیت ها و قطعی اینترنت تا کی ادامه خواهد داشت، اطلاعی نداده است.

  • فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ تا چه زمانی ادامه دارد؟

اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا اینستاگرام و واتساپ برای همیشه فیلتر شدند یا این یک تصمیم موقتی است؟ امروز خبرگزاری‌ها اعلام کردند که شورای امنیت به خاطر مسائل امنیتی دستور فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ را صادر کرده است. از سوی دیگر، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم روز گذشته در رابطه با محدودیت‌های اعمال شده در اینترنت گفت به دلیل مسائل امنیتی و برخی از بحث‌هایی که در این روزها وجود دارد، ممکن است گاهی محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی اعمال شود که در شرایط کنونی طبیعی است.

با توجه به این صحبت‌ها این احتمال وجود دارد که پس از آرام شدن شرایط و فروکش کردن اعتراضات، دسترسی به اینستاگرام و واتساپ به حالت عادی بازگردد و دوباره کاربران بتوانند بدون مشکل به این دو شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند. اما احتمالات دیگری هم در این بین وجود دارد. مسئولان کشور مدت‌هاست که سعی کرده‌اند Instagram و Whatsapp را فیلتر کنند، اما با توجه به ملاحظاتی که وجود داشت، تاکنون موفق نشده بودند و حالا که این دو شبکه اجتماعی با دستور شورای امنیت فیلتر شده‌اند، شاید موقعیت مناسبی برای موافقان فیلترینگ باشد تا اینستاگرام و واتساپ را برای همیشه فیلتر کنند و دیگر اجازه دسترسی کاربران به آنها را ندهند.

همه این‌ها احتمالاتی است که وجود دارد و تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی در این رابطه منتشر نشده است. در هر صورت فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا پس از آرام شدن اوضاع، اینستاگرام و واتس اپ از فیلترینگ درمی‌آیند یا مسئولان تصمیم می‌گیرند این دو شبکه اجتماعی محبوب و پراستفاده در بین کاربران ایرانی را برای همیشه فیلتر کنند؟

اینترنت کی وصل میشه؟ مهر 1401 چطوری وارد اینستاگرام و واتساپ شویم

خسارت کشور ازمحدودیت در اینترنت بر اساس آمار نت بلاکس

در خبری زیان محدودیت های ایجاد شده یازده روز گذشته در پهنای باند بین الملل اینترنت را عدد 11 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است .

محدودیت هایی که البته از روز نخست اعلام شد موقتی هستند و روز گذشته عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره شان گفته است با حل بحران ها برچیده می شوند و اینترنت پر سرعت برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

شهریور ماه بود که اینترنت در ایران دچار محدودیت شد. نت بلاکس اعلام کرده که قطعی اینترنت در ایران ساعتی یک و نیم میلیون دلار معادل ۴۵ میلیارد تومان زیان اقتصادی به کشور وارد می‌کند. یعنی حدودا روزی هزار میلیارد تومان و در مجموع این ۱۱ روز، رقمی معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان.

این وضعیت، علاوه بر زیان اقتصادی مستقیم، می‌تواند اشتغال بسیاری از افراد را هم تحت تاثیر قرار دهد. بر اساس برخی از گزارش‌ها یک میلیون شغل تنها در اینستاگرام ایجاد شده است.
دبیر اتحادیه کسب‌وکارهای فضای مجازی اما آمار عجیبی را اعلام کرده بود. او گفته بود معیشت ۱۰ میلیون نفر اکنون وابسته

به فضای مجازی است. اما حالا قطع اینترنت اشتغال و معیشت این گروه را نشانه گرفته است و این گروه حتی نمی‌دانند اینترنت، دوباره وصل و فیلترینگ برطرف می‌شود یا نه.

فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ

عیسی زارع پور در آخرین اظهارنظر خود در فضای مجازی به نوعی بر فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ مهر تایید زده است و به مردم توصیه کرده کسب‌وکارهای خود را به پلتفرم‌های داخلی منتقل کنند.

طی هفته‌های اخیر محدودیت‌های شدیدی بر دسترسی به اینترنت بین‌الملل در ایران اعمال شده و د و پلتفرم خارجی اینستاگرام و واتساپ نیز فیلتر شده‌اند. البته برخی فیلترینگ اینستاگرام را با توجه اظهارات رئیس جمهور دولت سیزدهم،‌ موقتی می‌دانستند، اما اظهارات جدید عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت رئیسی بار دیگر احتمال فیلتر شدن دائمی اینستاگرام و واتساپ را قوت بخشیده است.

وزیر ارتباطات به تازگی در ارتباط با محدودیت‌هایی که در فضای مجازی به وجود آمده عنوان کرده که در شرایط فعلی و تا زمانی نامعلوم فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام ادامه خواهد داشت. او در ادامه اظهارات خود خطاب به کسب و کارهای آنلاین فعال در این پلتفرم‌ها توصیه کرده که فعالیت اقتصادی خود را به پلتفرم‌های مشابه داخلی انتقال دهند.

وزیر ارتباطات در ادامه تاکید کرده که ما سعی داریم تا کسب و کارها کمترین ضرر را ببینید، از این رو ظرفیت‌های لازم را برای پلتفرم‌های داخلی فراهم می‌کنیم تا مردم برای برقراری ارتباطات خود با مشکل مواجه نشوند.

کسب و کارها روی پلتفرمی که قواعد کشور را رعایت نمی‌کنند نروند

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اعلام کرد هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارتی که اپراتورهای همراه و ثابت از کاهش پهنای باند برایشان ایجاد شده فعلا ندارند اما برنامه‌هایی برای جبران خسارت خواهند داشت.

عیسی زارع‌پور در پاسخ به این سوال که قرار است برنامه ویژه‌ای برای همکاری با یاندکس داشته باشیم گفت: امکان ویژه‌ای برای یاندکس در نظر نگرفته‌ایم و هر پلتفرمی که قواعد ما را رعایت کند، می‌تواند فعالیت کند.

زارع پور تاکید کرد: اینستاگرام اگر به قواعد ما و خودش درباره تجارت اسلحه و دعوت به خشونت پایبند باشد، مشکلی برای فعالیت ندارد.زارع‌پور در پاسخ به این سوال که رئیسی گفته بود اینستاگرام رو نمی‌بندیم، اما بست، گفت وقتی پلتفرم قواعد رو رعایت نمی‌کند در سیاست‌ها تجدیدنظر می کنیم.

طبق گفته زارع پور دو روز است که محدودیتی درباره اینترنت در کشور نداریم و فقط همان پلتفرم‌ها مسدود هستند.زارع‌پور در پاسخ به این سوال که اینستاگرام دیگر برنمی‌گردد: گفت فعلا تصمیمی در این باره گرفته نشده است.وزیرارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا قرار است روبیکا جایگزین اینستاگرام شود گفت: برنامه‌ای در این زمینه نداریم.زارع‌پور در نهایت توصیه کرد باز هم توصیه کرد کسب و کارها روی پلتفرمی که قواعد کشور را رعایت نمی‌کنند نروند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر ۳ ماه یکبار گزارشی از ضریب نفوذ اینترنت ثابت و سیار و تلفن همراه در کشور منتشر می‌کند. در تازه‌ترین گزارشی که رگولاتوری منتشر کرده به بررسی وضعیت اینترنت ثابت و سیار و همینطور آمار مربوط به حوزه تلفن همراه، شرکت پست و وضعیت شبکه ارتباطی کشور پرداخته است.

بنابراین گزارش، اینترنت ثابت کشور با کاهش مشترک رو به رو شده است. در گزارش مربوط به سه ماه نخست ۱۴۰۱، تعداد مشترکین اینترنت پهن‌باند ثابت در کشور بیش از ۱۱ میلیون نفر بود که ضریب نفوذ این فناوری را به بیش از ۱۳ درصد می‌رساند. اما در این گزارش تازه، تعداد مشترکان اینترنت ثابت به ۱۰ میلیون و ۹۷۹ هزار مشترک با ضریب نفوذ ۱۲.۹۶ درصد رسیده است. در زمان انتشار چنین گزارش‌هایی است که عقب‌ماندگی در بخش روزرسانی و توسعه اینترنت ثابت بار دیگر نمایان می‌شود.

در بخش اینترنت سیار البته با رشد متعارفی رو به رو شدیم. به استناد این گزارش اکنون ضریب نفوذ اینترنت سیار در کشور به بیش از ۱۲۰ درصد و تعداد مشترکین به بیش از ۱۰۱ میلیون مشترک رسیده که نشان می دهد حدود 3 میلیون مشترک به تعداد مشترکان ایننرت سیار اضافه شده است.

آمار اخیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حکایت از ضریب نفوذ بیش از ۱۳۳ درصدی اینترنت سیار و ثابت در کشور دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

119 نظر

  1. لطفا اینترنت هارو وصل کنید خیلیا حتا نون شبشون رو از توی همین اینستا و واتساپ در میاورند
    خاهشن وصل کنید خسته شدیم از این وضعیت گوشی من حتا فیلتر شکنش روشن نمیشه که مثل بقیه استفاده کنم

  2. اینترنت هارو وصل کنید لطفا

  3. تف تو اون ذاتتون که هرچی میاد دستتون قط میکنید فقط زندگی رو سخت میکنید کی کشورو سپرد دست

  4. اصلا مهم نیست دیگه برامون می‌آید پیدامون میکنید می‌کشید یه وقت چیزی ننویسیم ای بابا دیگه جونمون به لبمون رسید ما هممون کشورمون میهنمون رو با همه چیزی دوس داریم و بهش غیرت داریم ولی نه اینجوری که بخوان سوار بشن حالا اونایی که اون بالا نشستید یه لحظه خودتون جایه ماها بزارید واقعا انصافه دارید قدرتی که از خودتون نیست از مردم از هموطناتون اینجوری چوبش کردید و بزنید به سرمون وآله انصاف نیست الان نه ولی چند صباحی بعد که باید جوابگو باشید خواهشا با مردم صادق باشید نزارید تخم نفاق بر دشمن یه هدف بشه و خوشحالند اونایی که ماهارو اینجوری می‌بینند اگه ما دشمن یه دین نبودیم اونوقت هیچ جایه غصه خوردن نبود ولی کلاهتون قاضی کنید با بگیر و بردن و کشتن و تهدید هیچ وقت درست نمیشه فقط موجی بیشتر از سری قبل به راه می افته.

  5. خاک تو سر بدبختتتون که از ترس فقط بلدید نت و قطع کنین

  6. کاش ب جای قطع اینترنت خودتون برین و مارو هم از این بد بختیا نجات بدین با کشتن چیزی حل نمیشه ما همینجووریشم روزی صد بار میمیریم

    • دکتر قره ویسکی

      مسئولین چه فکری می کنند ؟ یا اصولاً برای انجام کارها فکر هم می کنند یا بر اساس گرو کشی می گویند حالا که جمعی از مردم اعتراض کرده اند اینترنت را قطع می کنیم تا آرام هم نشید وصل نمی کنیم .
      مگر ما باعث شلوغی و اعتراض شدیم که ضرر آن متوجه ما باشد ؟
      یک ماه تمام بدون کمترین در آمد مجبور به پرداخت حقوق کارمندان و کارشناسان مجموعه هستیم .
      اگر همان اول مثل تمام جهان مسیولین حرفها و درد دلهای مردم را گوش می کردند و سعی بر حل مشکلات می کردند کار به اعتراض خیابانی کشیده نمیشد . مشکل را ما و یا مردم درست نکردیم که ضررش متوجه ما باشد . مشکل از مسئولین هست و تازه گرو کشی می کنند .
      مگر ما در این کشور کار‌نمی کنیم ؟ مگر سرمایه گذاری نکردیم ؟ مگر سال تولید دانش بنیان اعلام نشد ؟ چرا ما باید ضرر و زیان عملکرد ضعیف مسئولین را بدهیم ؟ تا کی باید ضرر این ضعف را بدهیم ؟
      مگر مردم این کشور نیستند چرا اعتراضشان شنیده نشد و کار به اینجا کشید ؟

  7. خواهش میکنم ایرنت هارو وصل کنید اینترنت واسه همه لازمه هیچ کس نمیتونه بدون اینترنت کار کنه لطفاً وصل کنید

  8. یه ایرانی بدبخت

    الهی خیرنبینید که دستتونو گذاشتید روی گلوی مردم و روز به روز بیشتر فشارمیدین خدا لعنتتون کنه که انقدر مردم بیچاره رو اذیت میکنید من همیشه سرنمازم نفرینتون میکنم الهی هرچی پول درمیارین خرج دوا دکتر بشه بحق چهارده معصوم

    • ‌ هانی انتونیونی

      سلام عزیزم!یکی یکی نظرات رو میخوندم که نظر شما منو تحت تاثیر قرار داد.خوشحالم نماز میخونی.ومتاسفم که باعث شدند نفرین کنی.چون مسلمان سر نماز اصولا دعا میکنه و اشکم در اومد که از بس ازارت دادند که نفرینشون کردید.خواستم بگم متاسفم.حق با شما مردم است .فقط تمنا دارم اگر اعتراضی دارید قلبا از خدا فرج امام زمان رو بخواهید که من با حدود ۴۵ سال ومجرد ،۲۵ سال است ارزوی مرگ دارم وشرمنده ام که خودم رو ایرانی معرفی کنم ومسئولین رو مقصر میدونم .معصومه علی نژاد خبرنگار صحن مجلس بود یعنی خودش و خانواده اش و…انقلابی مومن و…بودند حتما دیگه که استخدام شده و توی مجلس فقط خدمت میکرد.امروز منافق و مزدور
      شده و مسیح‌ علی نژاد میخونندش از بی دقتی و سهل انگاری همین مسولین هست که چنین کسانی رو خودشون اموزش میدن و خودشون از اونا دشمن می سازند.وحرف اخر اینکه سعی کن دشمنانت دوستت بشن ولی دوستانت دشمن نشند چون اونها جای زخمهای عمیق رو توی تن ما خوب میدونند.خدانگهدار مهربان

    • یه روز خوب میاد نگران نباش عزیزم خدا هست

  9. ای بابا چرا اینستگرام فیلتر کردید بابا با فیلترشکن هم اگه بریم پیجامون میپره

  10. سلام اشکالی نداره به خاطر امنیت نت مردم رو قطع میکنید ولی این همه خساراتی که به مردم زدید اونا رو از کسب و کار انداختید و هزینه هایی که مردم پای نت پرداختن رو هیچ و پوچ کردید اینا رو چطور میخوایید جبران کنید اگر حجاب هم نباشه دیگه این مملکت هیچ چیزش با قبل از انقلاب فرقی نمیکنه هیچ چیزی برای تشویق به اسلام ندارید واقعا این کشور رو مملکت امام زمان میدونید؟ تو زمان امام زمان امنیت زیاد میشه زنا تنهایی میدونن سفر کنن و هیچ کس بهشون کار نداره ولی الان یه پلیس مرد دست ناموس مردم رو بگیره و دست مالیش کنه پشتش رو میگیرید و میگید مطابق قانون عمل کرده امام زمان بیاد اول شما رو بر میداره

    • یه ایرانی عاشق وطن و کشور خودش

      خدا لعنتتتتتتتتتتون کنه بی شرف های عقده ای تا کی میخواین با زور همه چیز رو متحمل مردم کنین همه چی اجبار حجاب اجباری تورم دزدی اختلاس هزارتا بدبختی که عاملش فقط شمایین یه روز جواب باید بدین به این مردم از ترستون زدین اینترنتم قطع کردین آشغالا

  11. چرا به دولت میگید چیزایی رو که بایدبه خودتون بگید شمامردم هستید که باعث بدبختی بعضیای دیگه هم میشید ما بایدبه اتیش شماهابسوزیم قلیانی های خالکوبی شده ی جلف بی دین وبی رحم دولت بایدچکارکنه باهاتون روزبروز پرروترمیشید والا شماهاپولتونم بیشترازبقیه س اگه نداشتین هرروز یه بلاسرریختتون درنمیاوردید داغون کردین کشوررو هرچی میکشیم ازشماهاست

    • یه ایرانی عاشق وطن و کشور خودش

      عقده‌ای بوگندو

    • لطفاً سرتو از توی برف بیار بیرونننننننن
      مردم خودشونو بدبخت کردن؟؟؟؟
      همین شماها هستید که از این دولت دفاع میکنه بعدم دولت سوار مردم میشه تو کی هستی که به بقیه بگی بی دین هااااا
      الان دونفر قرآن آتیش زدن به بقیه چه این دولت همونیه که مردمو گشنه کرده همونیه که مردمو پیر کرده به اسم خدا و پیغمبر دولت دولت کدوممم دولت چرت و پرت نشستی به هم میبافی

    • گمشو احمق خاک بر سر. هر چی می کشیم از مغز پوسیده امثال شماست.

    • تو که راست میگی و شیعه حسینی پس پاشو جلو ظلمو بگیر.. 45 سال فقط ظلم کردید به قول قلعه نوعی فقط ظلم بوده و ظلم

    • حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن ک بلدی! ساکت شو

    • الان کسی خالکوبی نکنه اختلاس درست میشه؟ گرونی حل میشه؟کسی حجایشو رعایت کنه تحریم حل میشه؟کوفت و زهرمار حل میشه؟؟؟کسی عمل نکنه دشمن نابود میشه؟؟بس کنین بابا…..اینا از ترسشون نمیدونن چه گوهی بخورن که مردم و علیه خودشون بکشونن سالیانه ساله فقط شعارشون مرگ بر امریکاست ولی فعلا که امریکا اینارو کشته …فقط حرف دارن بزنن نه عمل در کاره نه چیزی….خدا همشونو لعنت کنه اوناییم که طرفدار اینان اونارم لعنت کنه

    • یعنی خاک توسرت بااین طرزفکر پوسیده ات خیلی داغونی خیلیییی خدا نسل تو وامثال تورو از رو زمین برداره ایشالاااااا

    • تا موقعی که گوساله هایی مثل تو تو این وطن زیبامون زندگی میکنن و مغزشون زنگ زده ، وضعمون از این هم بدترمیشه ،، ابله هایی مثل تو هستن ک این رژیم اسهالی داره سواری میگیره

    • مهدی سلیمی

      زینب بندری خفه میشی یا بیام خفه ات کنم

    • ایرانی اصیل

      مثل اینکه تو نفست ازجای گرم بلند میشه یعنی تو از جایی تکیه گاهی داری که اینطوری زبونت برا مردم درازه نوکر دزدا

    • محمد حسین

      معلومه خیلی خوب سهمتو از سفره انقلاب برداشتی قیافه مردم به تو چه ربطی داره؟ همونجور که روی دزدی ها اختلاس ها و قپی های تو خالی مضحک مسولین کور شدی اینجا هم لال شو لطفا سه هفته هست که صادرات و واردات پنچر شده همه افسرده و داغون شدیم شرکت ها رو لبه ورشکستگی رسیدن دوماهه حقوق ندادن ولی امثال تو خوب سوار ملت بدبخت شدید.راستی اینترنت حوزه علمیه خواهران سرعتش چطوره؟ اصلا فیلتره؟

  12. مرگ بر آمریکا

  13. من نمیدونم کی اینترنت کی وصل می کنیم

  14. زود تر 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  15. یکی مثه همه

    خستمون کردین ذله مون کردین دشمن شادمون کردین نمیفهمین با این کارتون دقیقا دارین ترستونو نشون میدین؟ کسی که بی گناهه ترسی نداره به همه ثابت کردین چقدر ظالمین و خون مردمو تو شیشه کردین لعنت بهتون لعنت خدا بهتون دزدان مال و جان و آبروی مردمین

  16. شنبه ۲ مهر ساعت ۲ ظهر وصل میشه
    فک کنم

  17. خدالعنتون کنه حالا چیکارکنیم درس داریم کلاس مجازی داریم توتلگرام بایددنبال مطالب درسی بگردیم حالا چه خاکی توسرم بریزم چوب تودوتا نوجوونومن باید بخورم😕

    • ایشالا هممون بریم امریکا از این ع‌ن دونی بیایم بیرون

    • چوب این دولتو باید بخوری نه دوتا نوجوون
      واقعا برای افکارت و خودت متاسفم که جوونای مارو دارن میکشن و میکشن اون وقت نگران کلاس مجازیت هستی و سرزنششون میکنی
      اونا جرئت داشتنو ریختن بیرون
      تو بشیت گوشه اتاقت و چوب دوتا نوجوونو بخور

  18. بترسید از کسی که جز خداوند یاوری ندارد
    محمد (ص)

  19. تروخدا وصل کنیدد

  20. ازتون خواهش میکنمممممممممممممم خواهش………..واتساپ رو وصل کنید هر چه زودتر

  21. من کاری به قضاوت های بقیه در مورد این کامنتم ندارم اما آخه با قطع نت که ریشه اعتراضات قطع نمیشه! نمیشد احراز هویت میذاشتید با یه ربات یا سایتی چیزی تا مجبور نشید اینترنت رو درون غاری کنید؟ اینطوری که اینترنت محدود شه میشیم کره شمالی دو و اینکه اساسا معترضین باز طبق ماهواره اینبار برای قطع اینترنت آشوب میسازن که به نفع هیچکس نیست و بستن اینترنت یا ملی کردن و محدود سازی به داخل ، کار انقلابی حساب نمیشه عزیز من! اونم با پیام‌رسان هایی که نه خارجی ها بلکه حتی بیشتر مردم هم ازش استفاده نمیکنن و امکاناتش در مقایسه با رقبای خرجی کمتره مخصوصا ارتباطات بی الملل با خارج از کشور !

  22. با سلام خدمت مسئولان، ببینید الان قطع کردن اینترنت هیچ فایده ای نداره چون دیگه هر چی فیلم بوده پخش شده همه دیدن فقط باعث میشید که مردم بیشتر بیکار بشن عصبانی بشن و باز بریزن تو خیابونو… پس وصل کنید که هم ما بتونیم به کارمون برسیم یه لقمه نون دربیاریم هم وضعیت آروم بشه. اصلا قطع کردن اینترنت ربطی نداره به این اعتراضات به نظر من بدترش میکنه حالا خودتون میدونید. بنده خرج خونه میدم نمیخوام کارمو از دست بدم وصلش کنید که به مشکل نخوریم هر یه روزش که قطعه خسارت میخوره به ما و اینترنتم حق شهروندی ماست، خریدیم، مالیات دادیم میخوایم استفاده کنید حق ندارید قطع کنید. از یه راه دیگه مبارزه کنید این اینترنتو بیخیال شید واقعا خسته امون کردید دیگه اون از تلگرام اینم از اینستاگرامو واتساپ!!!

    • منم به همه اینا فک کردم ولی کو گوش یه مسول که بشنوه اصلا لگه گوششون گیرم بیاد از بیخ میبرمشون .
      فقط باید با زبون خودشون بهشون فهموند . اخه ریقو اینترنتو زدی ناکار کردی جواب اون بچه ای که شب گشنه میخوابه کی باث بده حتما پدرش .اخه بابا شما زدین پدرشم در اوردین که به خدا تو طول تاریخ هیچ قومی اینقد مردمش رو عذاب نداده بودن که شما عذاب میدین

    • زنده باشی .افتادم یاد بیتا سنندج همکلاسم بود ❤

  23. خدا لعنت کنه کسی رو که باعث وبانی این اتفاقات هستش من کار و زندگیم با اینستا و واتساپ هستش . چرا با ما اینکار رو میکنید

  24. خدا بگم چیکارتون‌ کنه واقعا ما تو همدانیم‌خاستین ادرسم میدم بهتون منم بکشیین راحت شین ببینم چند نفر دیگه رو میخایین بکشین بالاخره که دستتون‌رو شده هیچی نداریم نه ارامش داریم نه امنیت گذاشتین تو این مملکت بمون از دزد میترسیم از پلیسم میترسیم اینترنت نداریم چندین ماه اب نداریم بدبختمون کردین دیگه چی از جونمون میخایین خودتون تو قصرهاتون نشستین سفرای خارج هواپیمای شهصی خریدای کامیونی اینترنت باپهنای باند به گشادی دهنتون بچه هاتون اروپاو کانادا اب مال شماست نفت مال شماست پول مال شماست خارج مال شماست زندگی راحتم مال شماست دیگه چیزی از این کشور باقی مونده مگه دارین برای داشتنش مردمو میکشین ؟! بخدا هفت نسل بعدتون هم سیراب میتونین بکنین بسه دیگه برین بذارین نفس بکشیم

  25. وقتی روسای سه قوه و …قول پیگیری ماجرای مهسا امینی رو دادن
    این لخت شدن و آتیش زدن قران و مسجد و موکب و پلیس و…
    جز لاشخوری و خر بازی چیز دیگه ای نیس
    خدا لعنت کنه تمام کسایی که امنیت این کشور رو تو این شرایط بل بشو دنیا و منطقه به خطر میندازن

  26. مردم خیلی وقته دورو شدن به خاطر اینکه از بالا همه دورو هستن همه ی مسءولیین دورو هستن دیگه اسلامی باقی نمونده همش حرفه

  27. کشور ما کشور منافقترین آدم های دنیاست

  28. تو اينستا گفتم اعتراض و نعره كشيدن راه چاره نيست بايد اگاهي جمعي درست بشه تا مملكت درست بشه بهم گفتند بي غيرت دستتون رو تو لونه زنبور ميكنيد ميگيد اخ سوختم نيشم زد! بيشتر داد بزنيد بيشتر خفتون ميكنند چون اينا منطق حاليشون نيست يك مشت ديكتاتور دروغگو بي ادب تو خونه نشسته ايد و انتظار داريد فرشته ها بهتون حكومت كند تا وقتي خودتون ديكتاتوريد و بي ادب و دهنپاره وضعتون همينه. به من انقدر تو اينستا فحاشي كردند من دكتر استاد دانشگاه رو كه روحم رخم شد. شمايي كه احترام يك استادو بزرگتر از خودتون رو نداريد اين وضعيت كاملا براتون عاديه. من فقط دارم نگاه ميكنم و افسوس ميخورم چون هيچي نميفهميد و هنوز داريد فحش ميديد.

  29. ی کلمه از مادر عروس

  30. بدبخت ها شماها ببین چقدر ضعیف هستین که فقط انترنت هارو میتونین ببندید خب آخه مگه یه نفر هست بکشین ۲ نفر هست بکشین ۸۰ میلیون جمیعت هست نون اینارو مبخورینکه هیچ نون بچه هاشونو از گلوش در میارین همتون یه روز جواب پس میدین الان میدان شماست بزنین هر چقدر دلتون میخواد🤬

  31. مشخصه کی عقده ییه واسه خودتم نوشتی یه ایرانی فلان.بوی شماها داره ماروخفه میکنه زوربهت داره حقیقت گفتم

    • ایران تشکیل شده از اقشار مختلف جامعه درک کردن این مسئله واسه یه گاو هم قابل هضم هست

    • جالب همین انسان های ، دختر کش
      دنبال ازادی دختران فلسطین مظلومن😀

  32. اینترنت را وصل کنید. تمام فایل های آموزشی ام در واتساپ بود. گوشیمو ریست کردم به هیچی دسرسی ندارم. هزار تا کار داریم. واتساپ را وصل کنید. اینترنت بین الملل را وصل کنید. بسه دیگه. وقت مردم را نگیرید. همین ی اینترنت را داریم اینم قطع کنید. درسته آخه. ؟ . امنیت با نت درست و خراب میشه. ،؟وصل کنید بی صاحابو خسته شدیم. کسی که آموزش انلاین برگذار می‌کنه باید چیکار کنه. ؟ . وصلللللللللل کنییدددددددد

  33. من کیم اصلا؟!

    نت هارو وصل کنیددددد.
    با این کاراتون اسم ایران و تو کل دنیا ضایع کردید واقعا متاسفم براتون.

  34. خدا لعنت تون کنه

  35. ترو خدا وصل کنین این چه کاریه که با مردم کردین الان همه از طریق اینترنت نون شبشونو در میارن با این اوضاع مملکت شما همونم ازشون گرفتینن

  36. درود لطفا اینستاگرام و واتساپ هم وصل کنید ما کلی کار و زندگی داریم شغلمون تو اینستاگرام هستش کار و زندگی مردم خوابیده لطفا بعد از اشوبی و تظاهرات وصلش کنید .

  37. اخه با قطع کردن واتساپ و اینستا فقط مردم خشمشون بیشتر میشه .میایید ابروشو درست کنید میزنید چشمشوونم کور میکنید اینجوری فقط فقط مردم غیضشون بیشتر میشه ب ولا مردم ایران غیرت دارن ب خاک ناموسشان .وبعدش چ گناهی داریم که تواین گرونی میاییم یه خرجی دربیاریم اونم شما میبتدید.کلاه خودتون رو قاشی کنید ببینید انصافه .البته خودتون که مشکلی ندارید این مردم همیشه درصحنه چوب خوردن وصداشونم درنمیاد ….ولی با قطع کردن این چیزا مردم بدتر شورش میکنن چون واقعا میبینیم دارن کلافه میشن .بیشترازاین خون مردم بیچاره رو توی شیشه نکنید .وصل کنید باقطع کردن چیزی درست نمیشه اونای که میان اغتشاش میکنن فکر همه چیزرو کردن بخدا شمافقط بامردمان مظلوم میچنگید .

    • محمد صلاحی

      بله واقعا همینطوره. من خودم دامدار هستم. لنگ یک لقمه نون شبمون شدیم. خیلی عصبانی هستم. نمیدونم چه زمانی اما روزی میرسه که مردم گرسنه دیگه بدون اینترنت میان بیرون.

  38. frdynsdrmmtaz@gmail.com

    frdynsdrmmtaz@gmail.com اینترنت ها رو وصل کنید ما کسب و کارمون با اینترنت هست

  39. به خداخیلی گناه داریم،نتارووصل کنین خواهشا،باورکنین این راهش نیست

  40. منم باهیچ کدوم ازفیلترشکناروشن نمیشه عزیزم☹️🥺

  41. کجاست اون همه وعده برای گرفتن رای؟؟؟؟ کجاست اون زندگی که قول شو داده بودین به مردم؟؟؟شما ها نه تنها زندگی مون رو بهتر نکردین بیشتر خراب ش کردین
    خودتون که پول ما مردم رو میخوردید عشق و حال تون رو میکنید ما بد بخت ها باید پشت این گوشی ها کار کنیم نون مون رو آجر میکنید؟
    بعد ادعا دین داری میکنید آبرو دین رو این اغتشاشات نبردن شماها بردین که سواد تون کمتر از یک بچه هست با فیلتر کردن پیام رسان ها فقط صورت مسئله رو پاک کردین سیاست مداران عزیز…
    از خدا بترسید آه و نفرین مردم پشت سرتون هست صدای دل شکسته یک ملت کر تون میکنه آخر سر
    ماها گناه نکردیم که ایران به دنیا آمدیم ولی انگاری ایرانی بودن گناه هست چون هر روز تو جهنم می سوزیم و می سازیم دلخوشی مون چی هست تو این کشور؟؟؟؟
    به قیمت ها نگاه کنیم؟؟؟؟؟به زندگی مون نگاه کنیم؟؟؟؟؟ به ماشین و خونه هامون نگاه کنیم؟؟؟؟؟ به مسئولان کشور مون نگاه کنیم؟به حساب های خالی مون نگاه کنیم ؟؟؟به بیکاری مون نگاه کنیم؟؟؟؟
    به چی تو این مملکت نگاه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

  42. اینترنت رو وصل کنین مجازی ازاد کنین از اینستا در آمد دارم با هنرام

  43. امیر محمد

    لطفا اینترنت رو وصل کنید خواهش میکنم ضروریه

  44. یک ایرانی وطن دوست

    سلام دوستان چرا به دولت فحش میدین.میخواستین کشته ها زیادتر بشه؟چرا همیشه راهو گم میکنیم و جلو پامونو میبینیم فقط.باید به امثال مصی علی‌نژاد و اینترنشنال فحش بدین که یه عده جوون خام رو سپر بلاشون کردن برا خواسته هاشونو فرستادن کف خیابون.و اونا هم اونقدر گند زدن که مجبور به قطع شدن.بالاخره تر و خشک باهم میسوزن.تمام خسارتهایی که به بیت المال خورد.تمام مرگ و میرها و حتاکی ها و تمام این خسارتهای مالی ناشی از قطع اینترنت مسببش همون آشوبگرا و لیدرهاشون هستن.وگرنه این قتل و غارتها بیشتر می‌شد.اون مردمی که به خاطر آشوب مغازه هاشونو بستن و خسارت دیدن و اونایی که داغدار شدن گناه نداشتن؟میخواستین بیشتر بشن؟مجبوریم همه بسوزیم بخاطر اینکه مصی علی‌نژاد نکبت پول بیشتری بیاد به جیبش.ضمن اینکه بعید نیست پشت‌صحنه قتل اون دختر بیچاره هم همین بوزینه باشه که هست

  45. آدمی بدون پشتیبان دولت مردم ترس

    من خبری از این اختشاشات ندارم ولی مطمعنا حق با اوناس من نشستم تو خونه بازی آنلاین میکنم هیچ غلطی هم نمیکنم این رو هم از من گرفتید بچه های شما هم نت ندارن البته که دارن چون آقازادن

    • یه بدبخت مثل بقیه

      سلطان دمت گرم منم مثل تو روزا ساعت ۲ از مدرسه تعطیل میشم میام خونه به امید ده دقیقه بازی میبینم نتم قطعه خب این چه بد بختیه ما ک کاری نکردیم چرا؟ بچهای اونا هم ک نت اختصاصی دارن راحتت حتی مدرسه هم نمیرن چی بگم والا آااقا زادن دیگه

  46. تو اینقدر شعورت نمیرسه که اعتقاداته پوسیدتو واسه خودت نگه داری هرکس که تتوداره و یا قلیون میکشه تا وقتی ب کسی آسیب نزنه بدنیس و تو اجازه نداری ب کسی ایراد بگیری تکرار میکنم اصلا و ابدا اجازه نداری راجب کسی نظربدی چون تو خودت خوب مطلق نیستی هرکس عقاید خودشو داره و خوب مطلقی وجود نداره اینو یاد بگیر

  47. خاک بر سرتون کنن. اگه از مردم نمی ترسیدید دهنشون رو نمی بستید با قطی اینترنت. چرا نمی تونید حرف های مردم رو بشنوید. به خدا این ملت گناه دارن. هر کی رئیس جمهور شد به امید یه روز بهتر رفتن رای دادن. انقد که خسته شدن. اما بازم بدتر شد. مردم نون ندارن بخوردن دیگه. تو مترو می بینم آقایون متشخص بازنشسته دارن دست فروشی می کنن. چون درامدشون کفاف نمیده. اینایی که اومدن بیرون همه از حجاب یا چیزای دیگه نبوده. هر کی از یه چیز ناراته. یکی اجبار همه چیز. یکی گرونی، یکی اختلاس. خسته شدیم. همه عمرمون به امید یه روز بهتر هستیم.

  48. الان دیگه از اینکه یک ایرانی ام پشیمونم، اگه افغانی بودم وضعیتم ولا از این بهتر بود، زمانی راضی ام از ایرانی بودنم که بشه خونه ساخت خریدن ماشین رویا نباشه ماشیناتون کشورای عربی تو انباراشون خاک میخورن کسی حاضر نمیشه با کمترین قیمت سوارشون شه بعد اینجا برا خودمون یه آرزوست،دیگه بسه اختشاشات تموم شد صندلیتون سر جاشه نترسین نت رو وصل کنین واقعا چه بلایی سر کشور کهن ایران افتاده، عظمتی که کوروش کبیر آورد برا ایران با سه خصلت1گفتار نیک2کردار نیک3پندار نیک،،، که شما مسئولین یکی از اینارو ندارین،

  49. من فیلتر شکن وصل
    همین الان زودتر وصل
    🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🖕🖕🖕🖕👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎🇮🇷🇮🇷🇮🇷💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
    💢

  50. سیدسجادهاشمی بافقی

    آقایان بازم مگن من توچندتاکنال عضوم بافیلترواتساپ کسی به جایی نمی رسه این کار آمریکا است مردم که آمدند درراهپیمایی وهتک حرمت شرکت کردند به نظرمن واتساپ را بازکنید خواشمنداست تافرداشب حتما باز بشه

  51. من ادمین اینستاگرام بودم‌ . واقعا اینستا دائم فیلتر شده؟؟؟ حالا از کجا بیاریم نون شب رو بخریم‌ . همه چی گرون . وضع زندگی هم این‌ . کاش همه با هم بمیریم دیگه مردیم از نا امیدی تو اوج جوانی⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩

  52. سلام ما درس داریم کلاس های مجازی داریم باید تلگرام و واتس اپ رو داشته باشیم اینکار فقط به مردم عادی ضربه میزنه بسه دیگه

  53. یه بدبخته بی اینترنت

    اقا ما گیمرا بدون اینترنت میمیریمممم .چرا اینجوری میکنین؟! ما جز نت دلخوشیه دیگه ای نداریم ،نمیشد بجای قطع کردن اینترنت یه کار دیگه انجام میدادین؟اه😩من یکی خسته شدم افسردگی گرفتم به خدا

  54. یاد لشکر یزید میفتم که آب و رو امام حسین بست چه فرقی با اونا دارید

  55. توروخدا اینترنت وصل کنید مگه امشب ریس جمهور نگفت نظرات اعتراضات خودتون بگید گوش می‌کنم آقا من و کلی جوان بدبخت دیگه که داریم از طریق اینترنت اینستاگرام خرج زندگیمون میدیم باید چکار کنیم هزار تا قرض داریم باید پس بدیم هزارتا بدبختی اگ نت نباشه چجور کار کنیم

  56. تک تک مسئولینی که ما رو از همه چی حتی دلخوشی های کوچیکمون محروم کردید..امیدوارم مث سگ سقط بشید..با اون بچه های حروم زادتون

  57. با این کارتون بیشتر از پیش ثابت کردید دیکتاتورید ترسوها

  58. ب خاطر تعدادی تحت تاثیر جو قرار گرفته الان ما از کار و زندکی افتادیم‌ بدون نت ما چ گناهی کردیم‌تاوان اونا رو میدیم اگه واقعا ادعاتونه مسلمونید ما رو از امرار معاش نندازید

  59. دولت کثیف ایران

    آخر زور تان بر انترنت رسید خجالت کنید٫ با امریکا و ایزراییل خود رو می‌زنید بشرمید

  60. سلام من هم گوگلم هم جیمیلم فیلتر شده 😔 ای کاش حداقل برای جیمیل جایگزین بود تا بتونم امیلم رو که برای بورس هست و برای نرم افزارای داخلی چک کنم متاسفانه گوشیمم فیلتر شکن نمیاره هزینه تعویض گوشیم ندارم بیزحمت راهنماییم بفرمایین با تشکر

  61. خسته شدیم نت نخواستیم زندگی جهنم شده

  62. دوستان التماس كردن به ظالم اصلأ كار درستي نيست
    بايد با اين ظالمان با روش خودشون برخورد بشه

  63. مهره سوخته

    همگی دستون دردنکنه دوستان.فقط میتونم یه کلمه بگم تواین یک کلمه هزاران حرفه.(کجارفت؟)

  64. سلام، ابراهیم پاتوازروسیم اینترنت کوچه مابردار! بیصاحب شدش به همه برسه، 🆘🤯😠😡👿😴😤😈👺حالااینابه کنار، ازمن گوگل پلی هم بالانمیاد، یک احمقی گفت اینستااگرهنگ کرده، پاکش کن دوباره نصبش کن درست میشه! الآن دوهفته است که به فناپیوسته! امان ازرفیق بد😂🤣😅یکی فرمایش کردبروازکافه بازاردانلودش کن!!! آخه زبون نفهم کافه بازاروازکدوم گورپدرم دانلودکنم وقتی گوه گل پلی هم اجرانمیشه😫😂🤣😅😴

  65. تا جیب بری کثیف اسلامی برانداز نشود همین حال و روز مردم گروگان ایران است

  66. من فقظ میخوام فروشگاه باز شه تا بازی دانلود کنم کی وصل میشه بازی چینی کره ای روسی

  67. با قطع اینستا بهانه میدن دست اشوبگران با ز فرداس که به بهانه فیلترینگ دست به اغتشاش بزنند

  68. اینترنتارو وصل کنین بی انصافا ما با همین اینترنت کسب و کار داریم میدونین الان چندهزار تا مشتری سفارشاشون و میخوان؟ الان کی پول ریخته به حساب کی نریخته حق بقیه داره ضایع میشه

  69. اینجا یا هرچی جایی که این بی مروت ها تعیین کردند نظرات مامردم واسشون هیچ و پوچ هست .بی دین ها فقط به ریش تک تک این مردم لاعلاج میخندن و گذر میکنن

  70. متاسفم فقط همین

  71. من نمیدونم تا سال هفتاد کسی گوشی نداشت چ جوری قبلش زندگی میکردید امیدوارم هیچ وقت وصل نشه ک ریشه طلاقو همه فساداسرهمین گوشیه یاخونه پدرمادراتون بعده مدتی میرید همش سرتون به گوشیه یکم دیرتروصل شه اعتیادش بره ازسرتون

    • تو یکی دهن و گوشیتو هماهنگ چفت و بست, نظرتو هم نگه دار واسه عمت شریک دله دزد

  72. خسته شدم کارم به اینترنت ربط داشت دو روزه از شدت سردرد دارم کلافه میشم نمیدونم چیکار کنم؟ بیایین منو بکشین حداقل راحت شم لعنت به همتون

  73. با قطع کردن نت فقط دارید به تعداد آدمهای عصبانی اضافه میکنید ، حتی کسایی که هیچ کاری به شلوغی ها و شورش ها نداشتند هم عصبانی شدند و وقتی نون شبشون گرو اینترنت باشه اونا هم به جمع شورشگران اضافه میشن ، از پنجاه میلیون آدمه عصبانی بترسید ، نه از اینترنت

    • اره واقعا موافقم منم کلا بی طرفم ولی پایه اینستا و واتساپ درمیون باشه منم رد میدم وافعا

  74. 😂😂😂

  75. شما لطف کن خفه کار کنت😡😡

  76. هخخخ یجور میگید انگار دولت چکارتون کرده همین امنیت ک دارین از سرتون اضافیه حقتونه البته اونایی ک باعث تحقیر کشورشونه رو میگم ها داعشیا ک سگ های آمریگاو انگلیسو و… هستن یا خودشون بیفتن ب جونتون اونوقت حسابو کتاب میاد دستون اگ ایرانیا مرگ بر امریکا میگن منظورشون دولتشونه ک خون هزارتا کودکو پیرو جوونو ریخته ما شهید ندادیم ک کشوری فاسد رو رشد بدیم من خودم حجاب کامل ندارم هرجورم خاستم گشتم باهر تیپی ک دلم خواست کسیم بهم گیر نداد اگرم میداد رعایت میکردم جلوش بعدش راه خودمو میرفتم اگ الان نت کنسله چن امنیت بخاطر سادگی بضیا بخطر میفته ن حجاب و… ایقد راه دشمنو با این فکرای سطحیتون هموار نکنین ..زنده باد ایران و ایرانی

  77. ینی جی که میگین کسب و کاراتون رو به اپلیکیشن های داخلی بیارین شاید بعضی ها کسب و کارشون بین المللی باشه اونوقت ففط تو خود ایران محدود باشیم اقیانوس ول کنیم بیایم برکه
    لطفا اینستا گرام و واتساپ ووصل کنین بجاش روبیکا رو قط کنین ممنون🙁

  78. ینی جی که میگین کسب و کاراتون رو به اپلیکیشن های داخلی بیارین شاید بعضی ها کسب و کارشون بین المللی باشه اونوقت ففط تو خود ایران محدود باشیم اقیانوس ول کنیم بیایم برکه
    لطفا اینستا گرام و واتساپ ووصل کنین بجاش روبیکا رو قط کنین ممنون🙁

  79. یعنی به خاطر یه حجاب همه چی رو بهم ریختین

  80. بچه هام قبلن مطلوم بودن تا میکفتی بشین مثل موش مچپیدن یه گوشه الان حرات داری بگو بالا جشمت ابروعه الان دیگه همه چیز فرق کرده و عصر عصر ارتباطاته کسی که ذاتش خراب باشه میتونه از هر راهی خیانت کنه ربطی به نتم نداره ولی من مخالف بی حجابیم خدا هم اون اغتشاش گرایی که به اسم ازادی ملت بدبخت کردن لعنت کنه اصلا ازادی چه ربطی به لخت شدن داره و شعار زن زندگی ازادی چه ربطی به تورم و گرونی دارع دردتون لخت شدن بود چرا اغتشاش کردین برین فساد خونه

  81. خاک بر سر بزدلهایی مثل تو که برای چوپان کشتارگاه دم تکون میدید تا تکه نونی بهتون پرت کنه. هنوز هم مثل ولاییون فکر میکنی مردم ایران انقدر ضعیف و بی بته هستن که انگیزشون برای اعتراض بر ضد داعش وطنی یه مشت صادراتی خارج نشین هستن؟ مردم معترض بر خلاف امثال شما مغزشسته ها غیرت دارن و فهمیدن که هیچ کس با مدارا با عقرب نتونسته زنده بمونه. دفعه ی بعد هم مرگ مهسا امینی تو گشت کشتار رو به غیب ربط نده.

    + مدیر گرامی سایت برای حفظ ازادی بیان این گفته ی من رو نشر بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *