بیوگرافی بازیگران سریال خانه امن + خلاصه داستان و پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال خانه امن اسامی با نقش + داستان و پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه  به همراه عکس و فیلم را در این صفحه ببینید

سریال خانه امن از سریالهای سیاسی و امنیتی معروف و محبوب تلویزیون بوده که توسط آقای احمد معظمی کارگردانی شده و نویسندگی آن را آقای حسین تراب نژاد بر عهده داشته است

موضوع این کار تلویزیونی جنایی و اجتماعی است که در سال 1399 از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفت و به شدت مورد استقبال قرار گرفت سریالی که داستان آن واقعی بوده و درباره اتفاقات سیاسی کشورمان میباشد

بیوگرافی بازیگران سریال خانه امن + خلاصه داستان و پشت صحنه

لوکیشین های این مجموعه در شهرهای مختلف تصویربرداری شده است به دلیل اینکه موضوع آن پروژه ای سنگین درباره جاسوسی و امنیتی است شهرهای مختلف کشورمان برای تصویربرداری درگیر شده اند.

نکته جالب تیم سازنده این مجموعه بوده که قبل از این سارق روح را تولید کرده بودند و حالا همان تیم به سراغ این پروژه جدید امده و برای سال 99 برای مردو سورپرایز دیگری را دارند.

عوامل این مجموعه حالا در “خانه امن” روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته اند و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازند.

صفری تهیه کننده سریال دربراه داستان آن گفته است: “ما پیش از این با سریال “سارق روح” به سراغ فرقه‌های انحرافی رفتیم؛ در “ترور خاموش” مباحث مافیایی موادمخدر و حالا در “خانه امن” موضوع جاسوسی و امنیتی را در دستور کارمان قرار دادیم.”

بیوگرافی بازیگران سریال خانه امن + خلاصه داستان و پشت صحنه

اسامی بازیگران سریال خانه امن

بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه

اسامی بقیه بازیگران مشخص اعلام نشده است اما به گفته تهیه کننده این سریال  به دلیل قصه شلوغ و سنگین بازیگران متعددی را به خودش خواهد و بیش از ۵۰ بازیگر مقابل دوربین خواهند رفت.

زمان پخش سریال خانه امن

خانه امن براساس فیلمنامه ای از حسین تراب نژاد در ۳۰ قسمت و به سفارش سیما فیلم تولید می شود. این سریال با طرح اولیه ای از مرتضی اصفهانی مضمونی معمایی و امنیتی دارد. به احتمال فراوان پخش این سریال سال آینده یعنی نیمه دوم سال ۹۹ خواهد بود. اما هنوز مشخص نشده است از کدام شبکه پخش خواهد شد. زمان دقیق پخش این سریال هم تاکنون مشخص نشده است. در آینده این قسمت به روز رسانی خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه

درباره “خانه امن” و قصه‌اش، گمانه‌های بسیاری شده که قرار است احمد معظمی و گروهِ این سریال، وارد پرونده ترویستی و قصه خانواده‌های نیروهای امنیتی شوند. ماجراهای واقعی که با موضوع تروریسم، به نمایش گذاشته می‌شود و در ادامه دو سریال “سارق روح”، “ترور خاموش”، این مجموعه تلویزیونی سه گانه‌ای را تکمیل می‌کند. باید دید که این سریال 45 قسمتی با طراحی مرتضی اصفهانی، چقدر می‌تواند با معماهایش و ورود به موضوعات امنیتی و جاسوسی، مخاطب را درگیر خودش کند؟

بخشی از سکانس‌های خارج از کشور این سریال قبل از شیوع کرونا در کشور اروپایی دیگر تصویربرداری شده بود و هم اکنون گروه تولید در حال اتمام سکانس‌های مذکورند. تولید مجموعه سریال “خانه امن” با بیش از 300 لوکیشن داخلی و خارجی تا مهرماه به پایان می‌رسد.

بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه

اینکه نیروهای امنیتی به کانادا رفته و در انجا اقدام به کشتن یک مفسد اقتصادی می کنند هم از زوایای مختلف مورد بحث قرار گرفته است. عده ای از کاربران می گویند این سریال اتهامات خارجی علیه ایران را تائید می کند و به نوعی صداوسیما در این باره گاف داده است.*

همچنین ببینید: بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن کیست

کاربری نوشته است: «سریال خانه امن نشون داد نیروی اطلاعاتی ‌مون رفت تورنتو یه مجرم اقتصادی رو کشت. قبلش البته گفت دادگاهت تشکیل و حکم صادر شده. واقعیت به کنار، این فرمول شناخته‌شده درام‌های جاسوسیه که باید ۳۰سال پیش شروع می‌کردیم به استفاده ازش الان احتمالا حساسیت‌برانگیزه»

کاربری هم معتقد است: “کشته شدن خاوری در قسمت دوم سریال خانه امن، هشداری جدی به شخصِ خاوری و دیگر مفسدین اقتصادی خارج از کشور است.”

بیوگرافی بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه

سهید ایرانمهر از فعالان رسانه ای هم با استفاده از تاریخ بیهقی به این سریال تاخته و نوشته است: «و هیچکس دست به ریموت نبرد، خاصه سیماییان و مشتی رند را زر و سیم‌ دادند که در سریال آب بندند و خلق را تشفی قلوب کنند و این بود عاقبت خاورک و گفت که دعای اختلاسگران مرا بسازد که هیچ نساخت و آناناس روی میز خود ترکیده بود که اسنایپرش گلوله شلیک کرد و خبه کرد! و مادر خاورک زنی بود سخت جگرآور که گفت بزرگا اختلاسگرا که اختلاس این‌جهانش بخشید و‌صدا و‌سیمایش آن جهان!»

همچنین ببینید: دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانه امن (تیتراژ پایانی)*

پیش از این خبرهایی مبنی بر ساخت کاری درباره داعش در تلویزیون مخابره شده بود که به‌دنبال جزئیات آن رفتیم. صفری تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی که پیش از این “ترور خاموش” و “سارق روح” را روی آنتن داشت به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،  گفت: این سریال امنیتی و جاسوسی است و چند ماهی هم از تصویربرداری‌اش می‌گذرد.

بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه

وی افزود: این سریال تلویزیونی به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده‌اند و جزو اهداف‌ شوم‌ و شیطانی‌شان بوده است.

بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه

“خانه امن” داستانی واقعی از تقابل وزارت اطلاعات با داعش را به‌تصویر می‌کشد، سریالی راهبردی که قسمت دهم آن شب گذشته روی آنتن رفت و رفته رفته به نقاط حسّاس خودش نزدیک می‌شود، سریالی که به‌گفته تهیه‌کننده‌اش، به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

بازیگران سریال خانه امن اسامی + خلاصه داستان و پشت صحنه

این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما است، همان طرح آمریکایی ــ عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده‌اند و جزو اهداف‌ شوم‌ و شیطانی‌شان بوده است.

حواشی سربال خانه امن

این مجموعه ۵۰ قسمتی‌ به نویسندگی حسین تراب‌نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی ساخته شد. «خانه امن» پس از «سارق روح» و «ترور خاموش»، سومین همکاری مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه‌کننده، احمد معظمی کارگردان و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه با موضوعات هیجان‌انگیز امنیتی محسوب می‌شد.

«خانه امن» توانست روایتی جاندار از مقابله نیروهای امنیتی کشومان با پدیده شوم تروریسم را ارائه دهد

از سوی دیگر مباحث کلانی نظیر پولشویی، نارکو-تروریسم (تروریسم مواد مخدر)، تجارت بین‌المللی مواد مخدر، فعالیت زیرزمینی آزمایشگاه های تولید مواد مخدر صنعتی و… نیز در این سریال در قالب داستانی جذاب روایت شد.

پایان‌بندی سریال و توقعی که برآورده نشد

با این حال به نظر می‌رسد پایان‌بندی «خانه امن» با توجه به روند داستانش، آن قوام و جذابیت لازم و موردانتظار را نداشت.

از ابتدای سریال، مأموران امنیتی به صورت تدریجی و گام‌به‌گام از فعالیت‌‌های ظاهراً قانونی یک مجموعه اقتصادی از یک سو و اقدامات تروریستی داعش در مرزهای غربی از سوی دیگر، به یک تشکیلات مخوف تروریستی رسیدند؛ تشکیلاتی که با دو بال امنیتی و اقتصادی و مبتنی بر یک شبکه پیچیده، به دنبال انجام عملیات تروریستی و براندازانه در خاک ایران بودند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *