بازیگران فیلم تحویل سال (سیاوش اسعدی) +علت توقف و نیمه کار ماندن

بازیگران فیلم تحویل سال (سیاوش اسعدی) + ادعای ریحانه پارسا

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم سینمایی تحویل سال (سیاوش اسعدی) +داستان فیلم تحویل سال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این فیلم در سال 1394 در مقابل دوربین رفت و دقایق زیادی از سناریو آن ضبط شد حتی بازیگران شناخته زیادی در آن حضور داشتند اما به دلیل مشکلات مالی نیمه تمام ماند.

بازیگران فیلم تحویل سال (سیاوش اسعدی) + ادعای ریحانه پارسا

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم تحویل سال

در این فیلم مهدی هاشمی، رویا نونهالی ، مهدی سلطانی و بهاره کیان افشار و ریحانه پارسا حضور دارند و از بازیگران اصلی و سرشناس این فیلم هستند که در دومین دوره فیلم خود از دو بازیگر جوان تئاتر استفاده کرده است. این فیلم به صورت عاشقانه نمایش داده است که در جشنواره بین المللی فجر انتخاب شده ولی به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است فیلم سال تحویل سومین فیلم بلند سینما که به کارگردانی سیاوش اسعدی پرداخت شده است.
این فیلم با حمایت بنیاد سینمای فارابی تولید می شود.

علت متوقف شدن

فیلم سال تحویل در سال ۱۳۹۴ در تهران روبروی دوربین رفت اما به دلیل برخی از مشکلات مالی فیلمبرداری این فیلم را متوقف کرد.

بازیگران فیلم تحویل سال (سیاوش اسعدی) + ادعای ریحانه پارسا

این فیلم قرار بود تا اوایل سال گذشته به تهیه‌کنندگی آقای امیر سمواتی مقابل دوربین برود که آقای سمواتی از این پروژه خود را کنار کشید و آقای سعید هاشمی یکی از برادران بزرگتر خود تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفت.
دیگر عوامل های پشت صحنه این فیلم عبارت است.

عوامل سازنده

کارگردان سیاوش اسعدی
فیلم نوشت
سیاوش اسعدی و نیما نادری
صحنه و لباس مشکین مهرگان
تدوین محمدرضا مویین
صداگذاری و میکس علی رضا علویان
عکاس علی نیک‌رفتار
مدیر تدارکات علیرضا قدرتی
مدیر تولید امیر ابراهیمی
مجری طراح مرجان افشین
میباشد.
اگر توقف این سریال ادامه پیدا نکند تعدادی از بازیگران این فیلم تغییر می‌کند.

بازیگران فیلم تحویل سال (سیاوش اسعدی) +علت توقف و نیمه کار ماندن

در فیلم تازه سیاوش اسعدی به غیر از این چهار بازیگر، دختر و پسری نوجوان که کارکتر های اصلی فیلم را بازی می کنند نیز قرار است همزمان با کلید خوردن «سال تحویل» معرفی و از تصاویر آنها رونمایی شود.

اسعدی دیگر نقش های این فیلم را به بازیگران شناخته شده عرصه تئاتر سپرده است. طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری این فیلم اواسط بهمن ماه آغاز می شود.

بازیگران فیلم تحویل سال (سیاوش اسعدی) +علت توقف و نیمه کار ماندن

این سومین فیلم بلند سینمایی سیاوش اسعدی بعد از «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» است که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی تولید می شود.

حواشی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در 18 فروردین ماه در یک استوری اینستاگرامی مدعی شد که در این پروژه مورد تعرض قرار گرفته است او نوشت که کارگردان این فیلم او را فریب داده و سپس وارد رابطه شده ام البته هنوز کارگردان این فیلم واکنشی به ادعای او نداده است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *