بازیگر نقش میترا در سریال تب و تاب کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش میترا در سریال تب و تاب کیست +بیوگرافی و عکس

پریسا دوستی بازیگر نقش میترا در سریال تب و تاب ایز بازیگرانی با استعداد تئاتر بوده که چند سالیست به صورت حرفه ای بازیگری را دنبال میکند و با درخشش در سریال تب و تاب بازی وی در رسانه ملی دیده شد او متولد دهه هفتاد بوده و خیلی خوب توانسته استعداد خود را در زمینه بازیگری به نمایش بگذارد.

بازیگر نقش میترا در سریال تب و تاب کیست

پریسا دوستی متولد دهه ۷۰ در تهران بوده و سالهاست در عرصه تئاتر فعالیت میکند او بعد از چند سال حضور در تئاتر وارد دنیای بازیگری حرفه در مقابل دوربین شد و در سریال تب و تاب به ایفای نقش پرداخت.

بازیگر نقش میترا در سریال تب و تاب کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی

پریسا دوستی نخستین بار تجربه بازیگری را در تئاتر با نمایش عتیقه به کارگردانی علیرضا همتیان  به دست آورد او تا به حال در چند نمایش بازی کرده است و چندسالی خاک تئاتر خورده است از دیگر کارهای او میتوان به حال همه ما خوب است به کارگردانی امیر نعمتی و پس از آن نمایش عتیقه به کارگردانی علیرضا همتیان و تب سرد روی پیشانی داغ ساخته علی حاتمی نژاد اشاره کرد. پریسا دوستی علاوه بر بازیگری، نویسنده و کارگردان نیز می باشد

جدیدترین اثر بازیگری پریسا دوستی مربوط به بازی سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی می باشد که در سال ۱۴۰۱ از شبکه ۲ پخش شد.

بازیگر نقش میترا در سریال تب و تاب کیست +بیوگرافی و عکس

شروع کار در مقابل دوربین

پریسا دوستی کار بازیگری در مقابل دوربین را با سریال صبح آخرین روز شروع کرده است و سپس با بازی در سریال تب و تاب گام دیگر خود را در تلویزیون برداشت.

صبح آخرین روز مجموعۀ تلویزیونی ایرانی در ژانر امنیتی-سیاسی به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد است. این سریال درمورد زندگی شهید مجید شهریاری ساخته شد، که از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به روی آنتن شبکه دو رفت. این سریال در تهران، زنجان و مریوان تصویربرداری شده‌است و محصولی از شبکهٔ اشراق (شبکه استانی زنجان) است.

بازی در نقش میترا در سریال تب و تاب

سریال تب و تاب با بازی پریسا دوستی و با بازی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در ۳۶ قسمت و به کارگردانی داریوش مختاری ساخته شده و از ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. پریسا دوستی ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

بازیگر نقش میترا در سریال تب و تاب کیست +بیوگرافی و عکس

پریسا دوستی بازیگر نقش میترا در سریال تب‌و‌تاب می باسد. که نقش دختر حاج فتاح و مه لقا را بازی می کند که درگیر حواشی و ماجراهای خانوادگی شدند. او یرای مرخصی و دیدن مادرش که ار کربلا امده به تهران سفر کرده و در این سفر متوجچه میشود که برادرش معین با پدر و مادرش مشکل پیدا کرده و چالش بزرگی برای مادرش مه لقا بوجود اورده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *