بیوگرافی همه بازیگران سریال مدار صفر درجه

بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه با نقش +عکس و داستان

تاریخ انتشار 21 مهر 1400 – Study time 3 minutes

بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه را به همراه اسامی بازیگران + تصاویر شخصی و  زمان پخش این سریال را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه با نقش +عکس و داستان

بازیگران سریال مدار صفر درجه

سریال مدار صفر درجه در سال ۸۵ در ژانر رمانتیک و تاریخی و سیاسی توسط آقایان حسن فتحی و حسن بشکوفه و آقای عبدالله شهبازی تهیه و کارگردانی شد و توانست برای نخستین بار در سال ۸۶ در اردیبهشت ماه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود حالا با خبر شدیم که قرار است این سریال به مناسبت ایام ماه محرم بار دیگر ب از شبکه یک سیما باز پخش  شود ، به همین مناسبت ما در ادامه به زمان پخش این سریال خلاصه داستان و اسامی بازیگران خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال مدار صفر درجه

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این سریال آمده است که اشاره میکند به ماجرای سفر دانشجوی ایرانی با نام حبیب پارسا که با بازی آقای شهاب حسینی به فرانسه و به خاطر تحصیل در رشته فلسفه به  دانشگاه پاریس مهاجرت می‌کنند ، که در همین حین ماجرای جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن حکومت صهیونیسم و فلسطین را روایت می کند که نشان دهنده ژانر کاملاً تاریخی داستان می باشد ، در این حین شهاب حسینی با بازی در نقش حبیب پارسا در دانشگاه با دختر یهودی با نام سارا آشنا می شود که در نهایت ماجرای عشق این دو رقم می خورد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران سریال سر زده + تصاویر پشت صحنه

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان به شهاب حسینی در نقش حبیب پارسا ،ناتلی متری در نقش سارا، رویا تیموریان نقش مادر حبیب ،مسعود رایگان در نقش پدر حبیب ، لعیا زنگنه در نقش زینت ،  و احمد ساعتچیان در نقشه محسن مظفر پیام دهکردی در نقش سردار احتشام ، رحیم نوروزی،   صدرالدین شجره رامسین‌کبریتی،  کیومرث ملک مطیعی، فزخ نعمتی در نقش سرهنگ ارسیا را نام برد.

بازیگران سریال مدار صفر درجه

چندی است سیما، همسو با مسائل مهم روز و تاریخ این سرزمین، قدم در راهی مفید در صنعت فیلم سازی ایران گذاشته است. این راه قطعا آرزوی تمام فرهنگ دوستان و فرهیختگان است که هنرمندان ما پوچی شعار «هنر برای هنر» و «سرگرمی بودن سینما» را بفهمند و هنر را نه در خدمت به ایدئولوژی ها و مکاتب مادی که در خدمت دین خدا و روشنایی حقیقت بگیرند.

زمان پخش سریال مدار صفر درجه

اگر این اتفاق با قوت بیشتری در ایران ادامه پیدا کند، قطعا مانند انقلاب اسلامی، خط شکن خواهد شد و هنرمندان آزاده مسلمان و مستقل دنیا را به تکاپوی بیشتری خواهد انداخت، تا جهان را از لوث وجود اساطیر و الگوهای مادی و صهیونیستی هالیوود برهاند. سینما و فیلم سازان ما، اگر بتوانند با ارائه تصویری نزدیک به حقیقت، دروغ هائی را که رسانه های غرب به تصویر می کشند، رسوا کنند و در فرهنگ سازی مقلد قالب و محتوای غربیان نباشند، آنگاه می توان گفت که به رسالت هنرمند آزاداندیش و مبدع نزدیکتر شده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه با نقش +عکس و داستان

متاسفانه سوژه ها و روایت های تکراری و گیشه ای، خصوصا در بحث «عشق» و «بیان بدون راه حل مشکلات جامعه» و «روشنفکرنمایی» و «آزادی طلبی سطحی و بی هویت»، سال هاست که دغدغه بسیاری از سینماگران مدعی ما شده است، اما در همین سال ها به حق باید از صدا و سیما تشکر کرد که که به سمت تهیه و تولید آثار فاخری چون «مریم مقدس» و «اصحاب کهف» و… رفته است، راه درست در همین است که فقط به نیازهای اولیه و غریزی و پست مخاطب ننگریم و نیاز مخاطبان به دانستن تاریخ و تفکرات اصلی و افتخارات واقعی را هم مد نظر قرار دهیم و او را با هنرمان به سمتی که باید، رهنمون شویم.

بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه با نقش +عکس و داستان

موضوع «هولوکاست» و «جنگ جهانی دوم» و «ارتباط صهیونیست ها با سران آلمان نازی»، حساسیت داستان را بالا برد. چرا که یهودی کشی در جنگ دوم، محل مناقشه جدی سران قدرتمند صهیونیسم بین الملل و اندیشمندان «تجدیدنظرطلب تاریخی» می باشد. اکثر توجهاتی که سایت هایی چون «BBC» و «CNN» و «کریستین ساینس مانیتور» و «وال استریت ژورنال» و «خبرگزاری فرانسه» و «روزنامه هاآرتص» و سایر رسانه های مهم خارجی به این فیلم کردند و برخی درخواست هایی که برای خرید و پخش این فیلم شد، همه به حضور پررنگ این ماجراهای تاریخی-سیاسی در این سریال بر می گردد.

بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه با نقش +عکس و داستان بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه با نقش +عکس و داستان بیوگرافی بازیگران سریال مدار صفر درجه با نقش +عکس و داستان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *