بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکسبیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

برنامه بگو بخند برنامه جدید شیکه نسیم بوده که توسط عبدالله روا و حضور بیژن بنفشه‌ خواه و هومن برق نورد و شهرام شکیبا و نعیمه نظام دوست به عنوان داور اجرا میشود.

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکسبیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

برنامه بگو بخند برنامه ای مسابقه ای بوده که از شبکه نسیم پخش میشود و توانسته علاقمندان زیادی را به دست اورد ذدر این برنامه چهره هایی همچون بیژن بنفشه‌ خواه و هومن برق نورد و شهرام شکیبا و نعیمه نظام دوست در قامت داور حضور دارند و عبدالله نیز به عنوان مجری برنامه را اجرا میکند که تجربه خیلی زیادی در زمینه اجراهای طنز دارد یکی از کارهای مهم عبدالله روا در زمینه اجرا برنامه ویدیو چک از شبکه ورزش میباشد.

زمان پخش

ساعت پخش مسابقه بگو بخند از شبکه نسیم حوالی ساعت ۲۰ پخش خواهد شد.

بگو بخند توسط شهاب عباسی کارگردان سرشناس ساخته شده است او در کارنامه اش خنده بازار را دارد که حالا با برنامه بگو بخند گامی مهمی در زمینه ساخت برنامه مسابقه ای برداشته است تهیه کننده این مسابقه مسعود شریعت نیا بوده که سابقه همکاری با شهاب عباسی را دارد.

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند

بیوگرافی بیژن بنفشه‌ خواه

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

بیژن بنفشه‌ خواه بازیگر ایرانی،فرزند رضا بنفشه‌ خواه و برادرزاده ی محمود بنفشه‌ خواه، متولد اولین روز از فروردین ماه سال ۱۳۵۲، فارغ‌ التحصیل مقطع لیسانس در رشتهٔ نقاشی گرایش نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد. بیشترین نقش های بیژن بنفشه خواه به ایفای نقش در مجموعه های طنز (تلویزیون و سینما) مربوط است و وی با حضور در مجموعه‌ های طنز “این چند نفر”،”بدون شرح”، “مرد دوهزار چهره”،”قهوه تلخ”،”ساختمان پزشکان”، “خانه اجاره‌ای” و”راه طولانی” شناخته شد و به شهرت فراوانی رسید.

بیوگرافی هومن برق نورد

هومن برق نورد در تاریخ ۵ دی ۱۳۵۸ در تهران در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است. دو خواهر دارد که یکی از آنها کارگردان است و دیگری استاد نقاشی در خارج از کشور است.

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

سریال اشک ها و لبخندها در سال ۸۷ باعث شد که او به خوبی دیده شود اما بازی درخشانش در سریال ساختمان پزشکان برای هومن برق نورد شهرت عجیب و غریبی را به همراه داشت. من سال ۶۷ اولین بار بازیگری را با آقای مجید جعفری آغاز کردم. بعد رفتم سربازی و سال ۷۰ برگشتم. تا سال ۸۰ پیشنهاد بازی در تلویزیون زیاد داشتم و در سینما هم پیشنهاداتی بود و به خودم می گفتم من بازیگر تئاتر هستم و به سمت کار تصویر نمی روم.

بیوگرافی شهرام شکیبا

شهرام شکیبا مجری ، بازیگر و نویسنده متولد 17 آبان ماه سال 1351 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی است. پدر آقای شکیبا مرحوم حاج کریم دلنوا «شکیبا» است که از مفاخر حسینی و هیئت داران تهران بود.

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

شهرام شکیبا فعالیت هنریش را ابتدا در سال 1369 با نوشتن شروع کرد پس از آن وی در مجلات و سایت ها به نوشتن مطالب طنز پرداخت و خیلی زود موفق شد وارد رادیو و پس از آن وارد تلویزیون شود . وی در برنامه هایی مانند برنامه قند پهلو و مسابقه ثانیه ها و خوبی از خودتونه و … سابقه مجری گری نیز داشته است. شهرام شکیبا در جدیدترین فعالیت هنریش در سریال تلویزیونی باخانمان به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام‌دوست به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده پدرش چند سال پیش فوت کرده در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی ، مریم امیرجلالی ، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.

بیوگرافی عبدالله روا

عبدالله روا بروجنی ۵ اسفند ۱۳۶۴ در شهر بروجن استان چهارمحال بختیاری به دنیا آمد. پدرش  زمانی که عبدالله تنها ۱۱ ماهش بود و تنها فرزند خانواده بود شهید شد. او یک معلم بسیجی بود که در عملیات ۵ شلمچه به شهادت رسید. بعد‌ها مادر او با یکی از هم‌رزمان پدرش ازدواج کرد و حالا عبدالله صاحب ۴ خواهر و برادر است.

بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ +عکس

روا علاقه به مادرش را غیر قابل توصیف می داند و از پدرش به عنوان اسطوره زندگی‌اش یاد می‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. همینه دیگه اینها عزیزا و نورچشمی های همیشه در صحنه مورد علاقه ملت و نمونه کامل یک هنرمند الگو است :
    اولی با پارتی بابا و عمو ,لیسانس نقاشی بازیگر و مجری !عکس خانوم حجاب نصف و نیمه !فقط کار باشه حتی حرکات موزون پشت و هر سواری و..
    دومی ,هم دپلیم برق ,با چشم گودافتاده ,صدای دورگه !هیچ سواد نمایشی که هیچ موسسه سوره هم نرفته ! فقط اولدرم بلدرم یه شخصیت فقط ممکنه سرش رو تکون بده ! تو اون سریال !و بازی شخصیت جنوب شهری !اونم رو صندلی بنشونی استعدادیابی کنه ! البته چشمش اغلب اوقات خوابه ! میگه هنگ ! البته یه دیپلم با چرک نویس هم گیرش اومد !
    سومی به به اسطوره و عزیز جریان خاص !شاعر ,طنزپرداز ,بازیگر ,مجری کسیکه اصولا استادی در هر زمینه ! سوادش !! نامعلوم!پدر فامیلی دلنوا ,خودش شکیبا ,پدر مفاخر حسینی و هیئت دار ! البته که اجر پدر محفوظ اما چه ربطی !
    بعد اشتهار هم متارکه خانواده و بعدها مشهورتر و بنابه اظهار خاطره خود زوجه جدید و با گفتن کلمه دخترم عاشقش شده ! تجدید فراش البته با تفاوت سنی و جوانسال و هی عکس اینستاگرام و لایو و پست و عشق بازی !انگار پسربچه های ۱۵ ساله !
    عجب دنیای خوبی ,پول ,مقام,قدرت,شهرت ,زن جوان زیبا و فرزندان خوب چه دنیایی به به ! چه زحمتی و مهارتی که شایان این نتیجه نباشد !همین حالا دکترای این مملکت بی زن و بچه و پست و مقام ولش کن شما خوب باش !
    خانوم ۵ ام هم که بازم از حیث معلومات بسیار با سود ! دیپلم تجاربی !و…
    مجری که نگو عزیز دل ,فرزند شهید ,البته بازهم خداوند همه ی شهدا را رحمت و اجرشان محفوظ ,اما پدر و پسر !مجری ورزشی حالا مجری استعدادیابی !با تی شرت قرمز و عکس کارتونی ! و…البته دنیایی جدا از حال و هوای پدر !
    چه جمع باسواد استعدادیابی !چه نظراتی ! به به !

  2. علیرضا کوششی

    با سلام و تشکر و احترام به کلیه عوامل این برنامه ,( بگو بخند) لطفاً در مورد معرفی و بیوگرافی مجری دوم و.پشت صحنه این برنامه توضیح فرمایید، ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *